7.Bölümün devamı
Kenma kendini uçurumdan aşağı bırakan Kageyamayı sakince izlemiş ve yere çakıldığı an sessizce kahkaha atmıştı. (yn: Kafamda Yagami Light gibi kahkaha atıyor yaw skddkjd)
Kahkasını sonlandırıp kimsenin olmadığı bu ıssız yerde yaklaşık 2 saat manzarayı izlemiş ve uçurumun aşağısında milli parka doğru gidip Kageyama nın cesedinin olduğu yere varmıştı.Telefonunu cebinden çıkarıp hastanelik ettiği adamın numarasına geçti ve polisi aradı. Sesinin endişeli ve korkmuş bir şekilde çıkmasını sağlayarak polise Kageyamaya ait olan cesedi bildirmiş.Polisler gelmeden önce ise bir miktar para karşılığı tanımadığı birini yerine geçirmişti. Sonra ise oradan uzaklaşıp gitmişti.
Adli tıp ekibi cesedin kime ait olduğunu bir kaç gün sonra açıklayacaklarını varsayıyordu. Çünkü Kenma ya göre o kadar yüksekten düşüp yüzünün belirgin şekilde durabileceğini düşünmüyordu. Ve haklıydı da evine dönüp duşunu almış ve yatağına uzanıp rahat rahat uyumuştu.Sonuçta artık ona engel olacak kimse yoktu. Sabah kalkıp ilk o malum şeyi yapmış sonra ise elini yıkayıp aşağı inmişti.
Telefonu yüksek sesle çaldığında merdivenlerden koşarak yukarı çıkmış ve arayan kişiye bakmıştı.Eski sevgilisi Kuroo arıyordu. Yüzünü iğrenerek buruşturdu. Reddet tuşuna basıp telefon numarasını engellemişti.
Yüzsüz herif önce aldattıp sonra arıyordu. Sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi!!! Kenma telefonu yatağına fırlattı. Sakinleşmek için Hinatasının onda unuttuğu ceketi kokladı. Yaklaşık 5 dakika kokladıktan sonra ceketi özenle katlayıp güzelce dolabının içine yerleştirdi. Bilgisayarını açıp gece 3'e kadar aralıksız oyun oynadı. Yatmadan önce telefonunu kontrol etti. Gelen bildirimlere bakıp bazı mesajlara cevap verdi.Gözlerini kapatmadan önce Hinata'nın fotoğrafını açıp öptü.
Gözlerini kapatıp uykuya daldığında rüyasında artık onu rahat bırakmayacak olan Kageyamayı gördü. Yaklaşık 4 günü aynı geçti. Hala Kageyama nın ölüm haberini almamıştı. Sanki komik bir video izlemiş gibi kahkaha attı ta ki gözünden yaş gelip telefonu çalana kadar. Arayan kişiyi görünce kahkahasını durdurup telefonu heyecanla açtı. Ama Hinata'nın sessi kötü geliyordu. Aklına gelen kötü düşünceleri itip. Koşarak evden çıktı...
6.Bölümden devam
"Kenma-kun sen kim oluyorsun da beni öpüyorsun?!!" demişti bağırarak turuncu saçlı oğlan.
(Yn:Takıntılı sapığın ve gelecekteki kocan :D)
"Ben kim miyim? Ben sadece sana değer veren biriyim. Sadece zararsız bir öpücüktü. Hinata beni kırdın. Ben senin için önemsiz miyim?" diye cevapladı Kenma.
Hinata sesini alçaltarak "Öyle demek istemedim. Sen benim en yakın arkadaşımsın. Ve beni öpmeni beklemiyordum. Sadece şaşırdım. Bu arada Kenma-kun beni neden öptün? "diyerek gözlerini masumca Kenma ya dikti.
Kenma gözlerini Hinatanın dudaklarına çevirdi ve bir kaç saniye sonra" Çünkü kanıyordu."dedi.Saçma bir cevap olmuştu ama Hinata'nın inanma ihtimali vardı.
Hinata baş parmağını dudağında dolaştırdı. Gerçekten fark etmemişti dudağının kanadığını. Biraz saf olduğu için utanıp" Özür dilerim Kenma-kun size bağırmak istemezdim. Beni affeder misin? "diyerek kafasını yere indirdi. Elleri tişörtünü eteklerini kavramış Kenma'nın cevap vermesini bekliyordu.
"Sorun değil Hinata-kun. Sen Sugawara-kunlara gidecektin öyle değil mi?Sen şimdi git ama bir şey olursa hemen beni ara. Ağlamak için omuz istersen de buradayım." demişti doğal bir şekilde.
Hinata'nın gözleri dolmuştu fakat şu an kendinde ağlayacak gücü bulamamıştı.O yüzden hemen teşekkür etti ve veda edip Sugawaraların evine gitti.
Kenma'nın aşırı sakin olması beni çıldırtıyor aq.Birde şu Kuroo'nun Kenmayı aldatma meselesini ve hastanelik ettiği adamı dövmesini nedenini de gelecek bölümlere anlatıcam ihihihi. Gelecek bölüm görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere (Kenhina) >Tamamlandı<
Фанфикİntihar vb.şeylerden rahatsız oluyorsanız okumayın.