Hinata'nın ağzından;
Kenma-kun da gittikten sonra hızlanan kalbimi sakinleştirmek için olduğum yere çöküp derin derin nefesler almıştım. Utançtan elim ayağım titriyordu. Ama birkaç dakika sonra yüzümde gülümseme oluşmasını engeleyememişti utancım.
Olduğum yerden kalktım ve lavaboya gittim.Musluğun soğuk tarafını açıp akan soğuk suyla kızaran yüzümü yıkadım. Musluğu kapattığımda aynaya baktım ve yanaklarıma şaplak attım. Yanaklarımla oynadıktan sonra ellim dudaklarıma gitti. Ve tekrar kızarmama sebebiyet verdi. Daha fazla banyo da durmamam gerektiğini fark edip yüzümü kuruladım ve banyodan çıktım.
Merdivenlere yöneldim ama daha çıkmadan gelen kapı açılma sessi ile oraya yöneldim. Kız kardeşim Natsu "Abiii!" diyerek bana kocaman sarıldı. Bende ona sarıldım ve alnından öptüm.1 aydır bale eğitimi için Rusyadaydı.Şu an büyük ihtimalle 1 haftalık bir izin koparabilmişti hocasından.
Turuncu saçlarını karıştırdım ve oturma odasına geçtik. Natsu gülümseyerek Rusya'da başına gelenleri anlatıyordu. 1-2 saat sonra yorulduğu için odasına gitti.Bende uyumak için odama çıktım ve uykuya daldım.
6 saat sonra
Çalan telefonla derin uykumdan kalktım. Saate baktığımda çok geç olmuştu ve uykulu uykulu telefonu açtım. Gelen çığlık ve ağlama sessi ile uykum açıldı. Ve hiç duymak istemediğim o sözler Atsumu'nun ağzından döküldü.
"H-Hinata Os-Osamu ne-nefes almıyor ve kan-kanlar iç-içinde. "
Osamu için el-Fatiha.
Hinata?
Kenma?
Merhum Osamu?
Atsumu?
Merhum Kageyama?
(Hakkında ne düşünüyorsunuz?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere (Kenhina) >Tamamlandı<
Fanfictionİntihar vb.şeylerden rahatsız oluyorsanız okumayın.