10 (Oyun Part 1)

414 32 36
                                    

Tanrısal bakış açısı;

Atsumu onaylarcasını başını sallamış. Bunun üzerine Kenma poşeteki minik şişeleri çıkarmıştı. Hepsinin içinde açık mavi bir sıvı vardı. Kafasını şişelerden kaldırıp "Oynayacağımız oyun cezalı doğruluk ve cesaret. Oyunu kabul ettiniz ve artık oynamak zorundasınız. Cezamızı da söyleyeyim bu mavi şeylefen birini seçip içmek. Bunlardan biri hariç diğerleri enerji içeceği."dedi. Hinata merakla gözlerini açmış" Peki enerji içeceği olmayan şey ne? "demişti.

Kenma önüne gelen saç tutamını alıp kulağının arkasına attı." Bunu bende bilmiyorum aldığım yerdeki adam ne olduğunu söylemedi. Ama zararlı bir şey olduğunu sanmıyorum."diyerek yalan söyledi. Kenma tabii ki de biliyordu diğerlerinden ayrılan mavi sıvıyı o bir zehirdi.Ve Kenma da panzehiri de vardı lakin sadece bir tanecik Hinatası zehirlenirse ona verecekti. Zaten Kenma dedikleri şeyi yapmaktan korkmuyordu.

Miya ikizleri çoktan yere oturmuştu.
Hinata ve Kenma da onlar gibi bağdaş kurmuştu. Kenma poşetinden boş bir cam şişe çıkardı. Şişeyi ortaya koydu gözlerini ikizler ve biriciğinde gezdirdi. "Hazırsanız çeviriyorum."dedi.İlk Atsumu Hinataya soracaktı.Atsumu" Doğruluk mu cesaret mi? "dedi. Hinata gülümseyerek" Emmm... Doğruluk. "diye cevap vermişti. Atsumu birkaç saniye düşünüp" En son  YouTube da  izledin? "demişti. Hinata telefonunu açmış ve youtube a girmişti. Son izlenenleri açmıştı. Telefonunu Atsumuya çevirip" Ramen asmr videosu. "diye çevirmişti. Atsumu yüzünü buruşturup" Bunları nasıl izliyorsunuz? Bence aşırı mide bulandırıcılar."demişti.Kenma Atsumu sözünü bitirdikten sonra bir kez daha şişeyi çevirdi. Bu sefer Osamu ve Atsumu arasında durmuştu. Osamu ,Atsumu ya soracaktı.

Osamu"Doğruluk mu cesaret mi?" diye sormuş saniyesinde Atsumu "Cesaret!"diye bağırmıştı. Osamu" Rastgele bir numara gir ve o kişiyi arayıp. 'Bana nasıl yalan söylersin?!! Evli miydin sen?'de."dedi.(Denemeyin.)

Atsumu telefonundan rastgele bir numarayı girmiş ve arama işaretine basmıştı. Telefonu bir kadın açmıştı ve" Alo? "demişti. Atsumu moda girip" Bana nasıl yalan söylersin?! Evli miydin sen be?! "diye bağırmıştı. Kadın ağlamaya başlamıştı." Özür dilerim aşkım.Bu şekilde öğrenmemeliydin?"demişti. Atsumu gülmemek için kendini sıkarak" Bu kadar kolay mı kendini affettirmek sanıyorsun?!! Kandırdın sen beni be. Bir daha yüzünü de görmek istemiyorum sesinide duymak istemiyorum. "diye çığırmıştı. Ve kadının konuşmasına izin vermeyip telefonu kapatıp numarayı engellemişti.

Atsumu tuttuğu kahkasını saldı"Gülmem gerekiyor ama kendimi tutamıyorum." diyerek saçını karıştımıştı.Kenma da kıkırdayıp"Kadın nasıl inanadı onu anlamadım."dedi. Eline aldığı şişeyi tekrar çevirdi. Kenma, Osamu'ya soruyordu.

Kenma" Doğruluk mu cesaret mi?"diye sordu. Osamu" Doğruluk. "diye cevaplamıştı.

Kenma gülümsedi" O zaman ikizinden bile sakladığın en büyük sırrını açıkla. "dedi.

Şarkı bölümle uymadı ama en sevdiğim şarkılardan biri.

Ve 9.bölümü atlamayın :3

Yandere (Kenhina) >Tamamlandı<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin