💙 🦢Koruyucu yandere.
Rin olayını hala atlatamadığı için sana karşı oldukça yumuşak davranmaya çalışıyor.
Seni cinsel olarak taciz edebilir ama fazla yapmaz.
Seni kendi evine kilitler ve bunu iyiliğin için yaptığını söyler.
Sana çok iyi bakmaya çalışır ve hep ilgisi üzerinde olur.
Sana sarılıp kalp atışını dinlemek en sevdiği şey.
Senin yanında oldukça komik davranmaya çalışır ve seni güldürmeye çalışır.
Ama konu seni korumaya gelince oldukça ciddi ve profesyonel olur.
Romantik olmaya çalışır.
Yandere özelliklerini senden saklar.
Çok çok kıskanç.
Seni korumak için herşeyi yapar.
Saçlarını okşamayı çok seviyor.
O işlerini yaparken onunla ilgilenmeni çok seviyor ve hatta bazen sırf ilgin için kendini çok fazla işe veriyor.
Sana sarılarak uyumayı çok seviyor ama sabah hep ufak sorunlar çıkıyor.
" Oh olamaz... S/a sakın kalkma tamam mı? Birkaç ufak sorun çıktı. Bir dahakine sen bana arkamdan sarıl lütfen ehehehe... "
Biraz azgın olduğu için fazla fiziksel temas yanlısı değil kendini kaybetmekten korkuyor.
Maskesiz halini gördün ve ona yakışıklı olduğunu söylediğinde aşırı kızardı.
" B-ben mi yakışıklıyım? Ben mi? Ha ben yani bildiğin kakashi? *odadan çıkar* AAAH BANA YAKIŞIKLI DEDİ!! "
İltifatların için yaşıyor.
İlgini üstüne çekmek için herşeyi deniyor.
Yanında çok yumuşak biri oluyor ve sana ağlayarak içini döküyor.
Kaçmaya çalışırsan zor şeyler yaşatacağından emin olabilirsin.
Seni çok fena manipüle ediyor.
" Ne? Bana öyle şaşkın şaşkın bakma. Ben sadece seni koruyorum. Eskiden pek iyi bir hayatının olmadığını söylemiştin değil mi? Eminim bir sürü düşmanın vardır... Bende seni onlardan koruyorum. Gerçekten buna dıyecek birşeyin mi var? "
İlişkinizi toxic yapan en büyük etkenlerden biri aşırı kıskanç olması.
En ufak bir kıskançlığa kavga çıkarabilir.
Seni istemeden korkutuyor.
Ona yemek yapmanı çok seviyor ve her zaman gelip arkandan sarılıyor.
Sabırlı bir adam ve seninle nasıl başa çıkacağını biliyor ama onu sinirlendirirsen kalbini kırar.
Seni sürekli takdir ediyor ve yaptığın en ufak şeyi bir şaheser olarak görüyor.
Seni öyle çok seviyor ki belki birkaç kere yanlışlıkla kemiklerini kırmış olabilir.
O seni korumak için herkesi öldürür.
Önüne kim çıkarsa çıksın acımaz.
Manipüle edilebilir ama aşırı zor ve şans gerektirir.
Cezaları biraz sert.
Psikolojik olarak zaten neredeyse her zaman seni manipüle ediyor ama bu sefer daha da kötü etmeye başlar.
Sinirlendirirsen birkaç kemiğini o anki sinirle kırar ama sonra hemen pişman olur.
Bence alınması değişik bir yandere ama kötü yönde çünkü fazla sıkabilir.
💙 🦢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡
DiversosBu kitapta çoğu fandomdan karakterin yandere hali vardır. ⚠ sadistlik, taciz, stalk, poly ilişkiler, lgbt ilişkiler, +18 şeyler, smut, yandere davranışları, kaçırma, yaralama, öldürme, manipüle, vs böyle içerikler vardır. Hassas bir zihniniz varsa...