💙🔞
A = Aftercare ( seksten sonra nasıllar ): oldukça tatlıdır. Hep sana iyi olup olmadığını sorar. Seni yıkar, çarşafları değiştirir, kendisi yıkanır, seni yatırıp uyutur. Tam bir centilmen.B = Body part ( onun hem sendeki hem de kendindeki favori vücut parçası ): ondaki bacakları ve kolları. Sendeki herşeyin ama çoğunlukla ellerin ve göğüsün.
C = Cum ( boşalma ile ilgili herhangi birşey ): bence o içine boşalmak ister ama eğer sen istemezsen karnına boşalır.
D = Dirty secret ( kirli bir sırrı ): çıplak fotoğraflarını çekti ve odandaki kameradan tekrar tekrar şey yaptığınızı izledi.
E = Experience ( deneyimli mi? Ne yaptığını biliyor mu? ): deneyimli olup olmadığından cidden emin değilim. Ama ne yaptığıyla ilgili az çok fikri vardır.
F = Favorite position ( favori pozisyonları ): pozisyon fark etmiyor onun için. İstediğin her pozisyona var ama en sevdiği pozisyon şey arkadan olan.
G = Goofy ( o anda ciddi mi? Alaycı mı? ): ciddi bayağı. Ama istemeden güldürüyor. Vücudunun yaptığı bazı şeyler onu şaşırtıyor ve bu komik.
H = Hair ( bakımlı mı? ): oldukça bakımlı. Bakımsız olduğunu kimse düşünemez zaten.
I = Intimacy ( hazırlıklı mı? Romantik mi? ): yani güllerle yatağı hazırlar. Mum ışığı falan da hazırlar. Fakat yapabildiği tek şey bu olabildiğince romantik olmaya çalışıyor.
J = Jack off ( mastürbasyon hc ): işte o fotoğraflara bakarak, kameradan izleyerek yapıyor bazen.
K = Kink ( kinklerinden herhangi biri ): iida ile ilgili cidden fazla bir fikrim yok ama babacık kinki vardır.
L = Location ( yapmayı en çok sevdiği yer ): yatak. Düz ve basit.
M = Motivation ( onu devam ettiren ve azdıran şey ): yani hiçbirşeyini reddedemez bu yüzden genel olarak sen.
N = No ( asla yapmayacağı birşey ): üçlü, sana zarar vermek.
O = Oral ( alıcı mı verici mi? Yetenekli mi? ): bence bir fikri olmadığı için alıcı. Verebilir ama biraz garip olur. Eğer alışırsa iyileşir.
P = Pace (hızlı ve sert mi? Yavaş ve şehvetli mi? ): hızlı... Bayağı hızlı.
Q = Quickie ( süresi ve sıklığı hakkında görüşü ): haftada 2 kere 5 6 saat ona yetiyor. Eğer sen bununla hemfikir değilsen sorun yok.
R = Risk ( yeni şeyler denemeyi sever mi? Risk alır mı? ): yeni şeyler deneyebilir ama asla risk almaz.
S = Stamina ( ne kadar dayanıklı? ): bayağı dayanıklı. İstese 2 buçuk gün durmaz.
T = Toys ( oyuncakları var mı? Kendinde mi kullanır yoksa partnerinde mi? ): oyuncakları var. Senin üzerinde arada kullanıyor fakat kendinde kullanmayı hiç düşünmedi.
U = Unfair ( ne kadar dalga geçmeyi sever?): hiç sevmez. Daha çok düşünceli ve ciddi.
V = Volume ( yüksek sesli mi? Ne sesleri çıkarır?): yüksek sesli değil ama bayağı inler. Sana özellikle ona ne yaptığını göstermek için. Yani sen kötü hissetme diye.
W = Wild card ( karakter hakkında random bir hc ): seni bunny girl kıyafetinde görünce içtiği su boğazında kalmıştı.
X = X-ray ( kıyafetlerinin altında ne var?): bayağı yapılı ve kaslı. All might 2 numara gibi. Şeyi uzun yani sınıfın en uzunlarından.
Y = Yearning ( cinsel dürtüsü ne kadar yüksek?): normal bir cinsel dürtüsü var ama sen istersen haftanın her günü yapabilir.
Z = Zzz ( yaptıktan sonra hemen uyur mu?): hiç uyumaz. İlk sen uyumalısın yoksa gözüne gram uyku girmez.
💙🔞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡
AléatoireBu kitapta çoğu fandomdan karakterin yandere hali vardır. ⚠ sadistlik, taciz, stalk, poly ilişkiler, lgbt ilişkiler, +18 şeyler, smut, yandere davranışları, kaçırma, yaralama, öldürme, manipüle, vs böyle içerikler vardır. Hassas bir zihniniz varsa...