Alois senin için en uygun kişilerden birisidir.
Yandere alois sevgilisinin de onunla beraber patronluk taslamasını ister ve bununla eğlenir.
Ona ters olan özelliklerinin onu dengenlediğini düşünür ve bunlara birşey demez.
Soğukluğun, umursamazlığın vesaire onun için pek önemli olmuyor.
Yeter ki ona sıcak ol yeterli diğerlerine nasıl davranırsan davran arkada hep kıs kıs gülüyor olacaktır.
Titizliğin yüzünden sürekli heryeri temizletir ve sinirlerin yüzünden seni çok şımartır.
Sürekli seninle ilgili herkese emir yağdırır.
İkiniz de bazen oturup öyle sohbet ederek keyif yaparsınız.
Senin hakkında düşündükleri:
Bu kız kim acaba... Biraz ilginç gözüküyor, hmm...
( seni ilk gördüğü zaman )Pfft, hahaha! Çok iyi birisi ha? Herkese emir yağdırıyor ve diğerlerinin emirlerini yapması için oradan oraya endişe ile koşuşmaları çok iyi! Demek ki onları korkutmuş.
( ilk aşık olduğu zaman )Gittikçe gözüme daha da batıyor. Çok iyi bir kişiliği var, çok beğendim. Parlayan bir hazine gibi! Onu en kısa sürede malikaneye bir şekilde sokmam gerekiyor. Woaah çok eğlenceli olacak!
( yandere hisleri ortaya çıktığı zaman)Junko da alois gibidir.
Onun dikkatini çabucak çekeceksin.
Başta sinirini bozacak ama daha sonrasında seni haksız olduğun şeylerde bile savunacak.
Sana karşı çok parıltılı olacak ve dediğin herşeyi yaptıracak.
Seni çok şımartacak.
Seninle ilgilendiği çok belli olacak bu yüzden kimse sana bulaşmamaya çalışacak.
Mukuro'ya seni takip etmesini söyler ve yaptığın herşeyden haberdar olur.
Seni kendi tarafına çekmek için istediğin şeyleri kullanır.
Negatif özelliklerini sallamaz ve onu terslersen sadece güler.
Senin hakkında düşündükleri:
Amanın bu da kim böyle? Çok soğuk görünüyor. Rahatsız edici...
( seni ilk gördüğünde )Biraz kamakura'yı andırdı. Çok sessiz ve tehlike dolu gibi gözüküyor. Diğerleri ona yaklaşmaya çekiniyor gibi. Hahahaha! Nasıl da etkilemiş onları! İzlemesi çok eğlenceli.
( aşık olduğu zaman )Öldürülecek ha? Anca hayalini kurarlar. Birden ortadan kaybolunca verecekleri tepkileri çok merak ediyorum. Onu güvenli bir yere götüreceğim.
( yandere hisleri ortaya çıktığı zaman )💫💜💫💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡
AcakBu kitapta çoğu fandomdan karakterin yandere hali vardır. ⚠ sadistlik, taciz, stalk, poly ilişkiler, lgbt ilişkiler, +18 şeyler, smut, yandere davranışları, kaçırma, yaralama, öldürme, manipüle, vs böyle içerikler vardır. Hassas bir zihniniz varsa...