🔞❤ ( sezon 4 eren)
A = Aftercare ( seksten sonra nasıllar ): biraz uzanır ve senin iyi olup olmadığından emin olur. Daha sonrasında seninle birlikte her yeri toplayıp uyur.
B = Body part ( onun hem sendeki hem de kendindeki favori vücut parçası ): kendindeki saçları ve parmakları. Sendeki göbeğin ve pusin.
C = Cum ( boşalma ile ilgili herhangi birşey ): göbeğine ya da kasıklarına boşalıyor. Sonra bakıp dudaklarını yalıyor ve tekrardan sertleşiyor.
D = Dirty secret ( kirli bir sırrı ): jean'a seninle ilgili hava atıyor. Hatunum çok ateşli, şöyle şey yaptık falan filan.
E = Experience ( deneyimli mi? Ne yaptığını biliyor mu? ): deneyimli ve ne yaptığını cidden iyi biliyor. Senin deneyimsiz olmanı çok seviyor.
F = Favorite position ( favori pozisyonları ): senin onun kucağında oturduğun pozisyon. Kalçalarını tutup hızını kontrol etmeyi, yüzünü görmeyi falan seviyor.
G = Goofy ( o anda ciddi mi? Alaycı mı? ): çoğunlukla alaycı. Deneyimsiz olduğunla ilgili dalga geçer biraz. Ama ciddi olduğu zamanlarda var.
H = Hair ( bakımlı mı? ): bakımlı gibi gerçi pek umursamıyor senin isteğine göre değişir.
I = Intimacy ( hazırlıklı mı? Romantik mi? ): pek romantik değil. Sadece bir veda sevişmesi lazım onun romantik olması için.
J = Jack off ( mastürbasyon hc ): yaptıktan sonra senden önce uyanırsa sana bakarak yapıyor.
K = Kink ( kinklerinden herhangi biri ): babacık, kan, bıçak, bağlamak, göz bandı falan. Vahşi biraz.
L = Location ( yapmayı en çok sevdiği yer ): her yerde yapabilir. Bu konuda seni pek dinlemiyor.
M = Motivation ( onu devam ettiren ve azdıran şey ): yani... Senin vücudunu seviyor bu yüzden. Mini etek giyersen, fileli çoraplar falan giyersen kafayı yer.
N = No ( asla yapmayacağı birşey ): üçlü yapmaz çünkü sen onunsun.
O = Oral ( alıcı mı verici mi? Yetenekli mi? ): Alıcı ama vermeyi de seviyor. Diliyle harikalar yaratabilir. Aşırı yetenekli.
P = Pace (hızlı ve sert mi? Yavaş ve şehvetli mi? ): çoğu zaman hızlı ve sert ama bazen yavaş ve şehvetli.
Q = Quickie ( süresi ve sıklığı hakkında görüşü ): 3 günde 1 kez iyi ona ve süresi de 3 saat olabilir.
R = Risk ( yeni şeyler denemeyi sever mi? Risk alır mı? ): yeni şeyler deniyor ve risk her türlü alır.
S = Stamina ( ne kadar dayanıklı? ): bayağı dayanıklı ama zirvede bırakır.
T = Toys ( oyuncakları var mı? Kendinde mi kullanır yoksa partnerinde mi? ): oyuncakları var ve her zaman sende kullanıyor. Kullanıncaki yüz ifadelerin onu eğlendiriyor.
U = Unfair ( ne kadar dalga geçmeyi sever?): bayağı sever. Sen ona kızınca daha da çok dalga geçer.
V = Volume ( yüksek sesli mi? Ne sesleri çıkarır?): yüksek sesli değil. Hırlar ve sessizce inler. Bazen küfür ediyor ve sana iyi yaptığını söylüyor.
W = Wild card ( karakter hakkında random bir hc ): bir kere sen mini etek giyince seni gördüğü anda kucağına alıp yatağa attı.
X = X-ray ( kıyafetlerinin altında ne var?): bayağı kaslı bunu hepimiz biliyoruz. Ve sanırım en uzunlardan ilk üçe girer.
Y = Yearning ( cinsel dürtüsü ne kadar yüksek?): bayağı yüksek. Nefes alsan azıyor.
Z = Zzz ( yaptıktan sonra hemen uyur mu?): yok ilk önce yapılması gerekenleri yapar. Sonra uyur.
❤🔞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡
RandomBu kitapta çoğu fandomdan karakterin yandere hali vardır. ⚠ sadistlik, taciz, stalk, poly ilişkiler, lgbt ilişkiler, +18 şeyler, smut, yandere davranışları, kaçırma, yaralama, öldürme, manipüle, vs böyle içerikler vardır. Hassas bir zihniniz varsa...