Nsfw bölümünün part ikisini kasdettiğini düşündüm ama ne yazık ki onun için yeterince ilhamım yok bende nsfw alfabesi yapayım dedim.
💛⚡
A = Aftercare ( seksten sonra nasıllar ): bence gayet tatlı ve seni iyi hissettirmeye çalışan biridir. Sana ufak şakalar yapar, ağrıyaneden yerlerine masajlar yapar, seni yıkar falan. Kısacası çok tatlıdır ve yorulmanı istemez.
B = Body part ( onun hem sendeki hem de kendindeki favori vücut parçası ): kendindeki favorisi dili. Sendeki ise... Herşeyin? Herşeyini seviyor.
C = Cum ( boşalma ile ilgili herhangi birşey ): boşalmak ile ilgili birşey hayal edemedim ama eline boşalmanı istiyordur.
D = Dirty secret ( kirli bir sırrı ): bunny girl cosplayi yapmanı istiyor. Daha çok cosplay isteyen biri gibi.
E = Experience ( deneyimli mi? Ne yaptığını biliyor mu? ): bayağı bayağı porno izledi yani hatta bağımlılık bile olmuştur. Fakat daha önce hiç biriyle yatmamıştır. Ona rağmen çok bilgili.
F = Favorite position ( favori pozisyonları ): pek pozisyon bilmiyorum ama bence hiç takmaz. Eğer illa istediği birşey olacaksa yüzünün ona dönük olduğu her pozisyonu sever.
G = Goofy ( o anda ciddi mi? Alaycı mı? ): şaka yapar. El şakaları yapar ortamı yumuşatır. Bazen aptallıklar yapıp güldürür. Tepkilerine gülersin. Yani pek ciddi değildir.
H = Hair ( bakımlı mı? ): biraz? Yani fazla değil ama az da değil tam ortada.
I = Intimacy ( nasıl davranıyor? Romantik mi? ): romantik olmaya çalışır ama pek yapamaz. Eline yüzüne bulaştırır ve yanlışlıkla sesli düşünür.
J = Jack off ( mastürbasyon hc ): o kendisi mastürbasyon yapabilir ama sen yapamazsın. O yokken kendine zevk veremezsin o gelip sana zevk verir. Kuralı bu.
K = Kink ( kinklerinden herhangi biri ): yani hiç aklıma gelmiyor... Praise, blindfolds 😵
L = Location ( yapmayı en çok sevdiği yer ): duş, yatak odası.
M = Motivation ( onu devam ettiren ve azdıran şey ): onu azdıran şey terli ve kızarmış halin, kısa şeyler giymen. Devam ettiren şey de herşeyin. Seni çok seviyor ne yapsın.
N = No ( asla yapmayacağı birşey ): sana zarar vermek. Asla yapmaz. Yaparsa depresyona girer.
O = Oral ( alıcı mı verici mi? Yetenekli mi? ): verici çünkü vermek istiyor. Çok basit ve açıklayıcı.
P = Pace (hızlı ve sert mi? Yavaş ve şehvetli mi? ): hızlı ve şehvetli. Bu adam cidden başka birşey.
Q = Quickie ( süresi ve sıklığı hakkında görüşü ): yani zevk aldığı ve verdiği sürece takmıyor.
R = Risk ( yeni şeyler denemeyi sever mi? Risk alır mı? ): Risk azdırır onu. Alır bayağı. Yeni şeyler dener sever denemeyi.
S = Stamina ( ne kadar dayanıklı? ): iyi bir dayanıklılığı var. 4 5 gidebilir.
T = Toys ( oyuncakları var mı? Kendinde mi kullanır yoksa partnerinde mi? ): oyuncakları çok var. Sende kullanmayı daha çok sevse de nadiren kendinde de kullanır.
U = Unfair ( ne kadar dalga geçmeyi sever?): Eh işte. Senin sinirini bozmayı pek sevmez ama yine de yerinde yapar.
V = Volume ( yüksek sesli mi? Ne sesleri çıkarır?): pek yüksek sesli değildir ama çok inler. Ona ne yaptığını göstermek için inlemeyi sever.
W = Wild card ( karakter hakkında random bir hc ): mastürbasyon yaparken sana yakalandı ve seni aldatmış ve yakalanmış gibi davrandı.
X = X-ray ( kıyafetlerinin altında ne var?): hafif kaslı. Bakuquad'ın 3. En uzunu. Aslında kirishima ile neredeyse aynı.
Y = Yearning ( cinsel dürtüsü ne kadar yüksek?): konu sensen bayağı yüksek. Normalde yüksek ama senin etrafta olduğun kadar değil.
Z = Zzz ( yaptıktan sonra hemen uyur mu?): yok çok enerjiktir. İlk herşeyi yoluna sokar sonra belki uyur. Ama çoğu zaman sen uyurken fotoğraflarını çeker.
💛⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡
AcakBu kitapta çoğu fandomdan karakterin yandere hali vardır. ⚠ sadistlik, taciz, stalk, poly ilişkiler, lgbt ilişkiler, +18 şeyler, smut, yandere davranışları, kaçırma, yaralama, öldürme, manipüle, vs böyle içerikler vardır. Hassas bir zihniniz varsa...