💟
Imm... Yapışkan yandere?
Özgünlüğü yüzünden sana dokunmaya korkuyordu fakat yavaş yavaş alıştı ve yapışkan hale geldi.
Her zaman parmaklarına dikkat eder çoğu zaman da özgünlük engelleyici eldiven giyer.
Onun annesi gibi davranmanı seviyor ve öyle davranmanı istiyor.
Zaten büyük ihtimalle olgunluğun ve anne gibi tavırların yüzünden sana aşık oldu.
Seni sürekli etkilemeye çalışıyor.
" Bak bu dün sana anlattığım görevde başarılı olduk ve sana bu çiçekleri getirdim. Çok güçlüyüm değil mi? Hepsini senin için yapıyorum... Beni sev ve bana ilgini ver lütfen! "
Dizlerine yatıp saçını okşamanı çok seviyor.
Eğer saçma sapan konular hakkında bile konuşsa onu dinlemeni seviyor.
Sürekli sana sarılmak istiyor.
Kötü günlerin sonunda sana sımsıkı sarılarak ağlıyor.
Senin en iyi moral veren kişi olduğunu düşünüyor.
" Bence sen çok büyülüsün. Çünkü ne zaman üzgün olsam beni mutlu ediyorsun. Ne zaman sinirli olsam beni rahatlatıyorsun. Sen bir peri ya da melek olmadığına emin misin? "
Onu sakinleştirmekte çok iyisin.
Başkalarına karşı kabadayı gibi davransa da senin karşında süt dökmüş kedi gibi.
Dokunuşa aç.
Onu şımartmanı istiyor.
Onu övdüğünde gözleri parlar.
Seni kaçırmadı çünkü sen zaten kötüler birliğindensin olmasaydın sana dikkat etmez ve aşık olmazdı.
Sana zarar vermeyi düşünmüyor.
Eğer dabi ya da toga dikkatini çekerse sinirleniyor ve sana küsüyor.
" Neden onlarla ilgileniyorsun ki? Onlar senin için hiçbirşey yapmadı ama ben senin için çok şey yaptım. Gerçekten çok kötüsün sadece ilgini istiyorum bu kadar... Ben onlar kadar iyi değil miyim? "
Senin dikkatini çok seviyor ve onlar senin dikkatini hak etmiyor.
Dediğin şeyleri hemen yapar ve senden ilgi ve takdir bekler.
" Evet dediğini yaptım! En iyi oğlan benim değil mi? Lütfen bana hak ettiğim sevgiyi ver. "
Kendisini senin çocuğun gibi görmeyi seviyor ama sana aşık. ( cellat fanları be like)
Senin düşüncelerine önem verir ve emirlerini dinleyip yerine getirir ya da getittirir.
Seni herşeyiyle koruyacak.
Sen onun zayıf noktasısın.
Senin için neredeyse herkesi öldürür.
Eğer biri seni üzerse ölür sinirini bozarsa ölür senin rahatsız olacağın herhangi birşey yaptıysa ölür.
Çok kolay manipüle edilebilir.
Ona istediğin herşeyi yaptırabilirsin.
Fakat gitmene izin vermez.
Her ne kadar sana iyi davransa da hala senden daha yüksekte.
Eğer gitmek istemezsen bu aklından çıkar tabii.
Cezası trip.
Yani onsuz hiçbirşey yapamayacağına inanıyor ve büyük bir ceza olarak trip atıyor.
Eğer ondan özür dilersen anında erir ve sana sımsıkı sarılır.
Alınması hem değişik hem de hoş bir yandere bence.
💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡
De TodoBu kitapta çoğu fandomdan karakterin yandere hali vardır. ⚠ sadistlik, taciz, stalk, poly ilişkiler, lgbt ilişkiler, +18 şeyler, smut, yandere davranışları, kaçırma, yaralama, öldürme, manipüle, vs böyle içerikler vardır. Hassas bir zihniniz varsa...