Yandere Ochaco headcanons

4.3K 187 202
                                    

💝💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💝💋

Yapışkan yandere.

Aşırı tatlı davranıyor.

Biraz deku'ya benziyor.

Kaçırmayacak çünkü zaten seninle en yakın arkadaş ve seni ondan ayrılmaman için manipüle ediyor.

" Biliyor musun? Diğer kızların biraz satıcı olduğunu duydum... Erkekler için en yakın arkadaşlarını satıyorlarmış. Ne kadar da kötü değil mi? Ama üzülme ben sana asla bunu yapmazdım. "

Fazla kıskanç değil.

Ailesini seninle tanıştırdı ve onların da bir şekilde seni sevmesini sağladı.

Okulda kesinlikle senden ayrılmaz.

Saçlarınla oynamak isteyecek, ellerinle oynamak isteyecek, kıyafetini düzeltmek isteyecek.

Seni sürekli över ve kötü hissetmeni istemez.

Konu sana gelince aşırı zeki ve korumacı olabiliyor.

Sevgisi çok belli herkes sana aşık olduğunun farkındadır.

Sevdiğin konuları savunur ve seni biraz sıkar.

" Hani demiştin ya geçen gün... Türk kültürünü seviyorsun falan işte biri türklere laf etmişti bende ona haddini bildirdim. "

Sana ufak hediyeler almaya çalışır.

Dediklerini asla unutmaz bu yüzden bir konu hakkında seninle saatlerce konuşabilir.

Güvensiz hissettiğin şeylerde seni över.

Diğer erkeklerden seni korur.

Üzüldüğünde değişik kılıklara girip seni güldürür.

Herşeyde ilk seni kontrol eder iyi olup olmadığına bakar.

Anne gibidir.

En ufak yaranda kafayı yer ve ortalığı yıkar.

Seninle anime izler ve hoşlandığın karakterlerin sevgilisi varsa o da ondan hoşlanıyormuş gibi yapar. ( kin meselesi gibi mesela sen akaashi kinliyorsan o bokuto kinler )

Fiziksel temastan çok hoşlanır.

Hep senin kahramanın olacağını söyler.

" Ben senin kahramanın olacağım! Sana gurur vereceğim ve seni koruyacağım, bu bir söz! "

Seninle aynı kulaklıktan şarkılar dinler başını omzuna koyar.

Yağmurda seninle dans eder.

Kar yağınca dışarıda karların üstüne yatıp hayal kurarsınız.

En iyi anlarını onunla yaşamanı istiyor.

Senin için en iyisini düşündüğünü idda ediyor.

Hayat seçimlerine karışacaktır.

Eğer çok istediğin ama onun istemediği birşey varsa seni o konuda güvensiz hissettirebilir.

Senin gibi olmak istiyor.

Düşünce şeklini kopyalıyor.

Psikoloğun olacak.

Bazen bilmiyormuş gibi yaparak seninle cinsel bir çekim yaşamaya çalışıyor.

Senin için dağları deler ama belli etmez.

Senin için öldürebilir ama biraz sinirlendirilmesi lazım.

Manipüle edilebilir çünkü senin iyiliğini çok önemsiyor ve en ufak normal olmayan hareketler yaptığında dünyası başına yıkılır.

Cezaları ufak bir zihinsel şiddet olacaktır.

Eğer hayatında büyük bir yere sahipse izole edip zihinsel şiddet uygular.

Seni suçlu hissettirir.

Bence alınması iyi bir yandere.

💝💋

💝💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin