Yandere Levi Nsfw alfabesi

7K 259 236
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Levi bir bottom ama onu top yapıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Levi bir bottom ama onu top yapıyorum.

🔥🔞

A = Aftercare ( seksten sonra nasıllar ): Eminim ki hemen her yeri temizler, seni yıkar. Sana pek birşey yaptırmaz çünkü yorulduğunu bilir.

B = Body part ( onun hem sendeki hem de kendindeki favori vücut parçası ): kendinde sevdiği birşey yok diye düşünüyorum ama eğer illa olmak zorunda ise elleri olabilir. Sende en sevdiği göğüslerin ve bileklerin olurdu.

C = Cum ( boşalma ile ilgili herhangi birşey ): göğüslerine ya da karnına boşalır. Senin onun yüzüne boşalmanı sever.

D = Dirty secret ( kirli bir sırrı ): ormanda herkesten gizlice yaptınız. Bu onun isteğiydi.

E = Experience ( deneyimli mi? Ne yaptığını biliyor mu? ): deneyimli değil ama bazı şeyleri biliyordur. Başta çok sakar olur, herşeyi karıştırır fakat çok çabuk öğrenir.

F = Favorite position ( favori pozisyonları ): uh.. Pozisyonları bilmiyorum ama sanırım misyoner diye bir pozisyon vardı? Onu seviyordur. ( belki de misyoner diye bırden fazla pozisyon vardır..?)

G = Goofy ( o anda ciddi mi? Alaycı mı? ): ciddi çok ciddi. Korkunç derecede ciddi hatta.

H = Hair ( bakımlı mı? ): tabii ki öyle.

I = Intimacy ( nasıl davranıyor? Romantik mi? ): pek emin değilim ama nadiren romantik olmaya çalışır.

J = Jack off ( mastürbasyon hc ): Senden önce hiç mastürbasyon yapmadı fakat sen gelince bu çok değişti. Bunun yüzünden kendini kötü hissetti ve yüzüne bakamadı.

K = Kink ( kinklerinden herhangi biri ): blindfold, catgirl, school girl falan. Çok anlamsız ve ayrıdır hepsi.

L = Location ( yapmayı en çok sevdiği yer ): yatak. Sadece yatak. Başka bir yeri kirletemez.

M = Motivation ( onu devam ettiren ve azdıran şey ): kısa etekler giymen, fazla kendinden emin davranman.

N = No ( asla yapmayacağı birşey ): üçlü ve sana zarar vermek.

O = Oral ( alıcı mı verici mi? Yetenekli mi? ): İkisi de ve vermekte cidden doğuştan bir yeteneği var.

P = Pace (hızlı ve sert mi? Yavaş ve şehvetli mi? ): Yavaş ve şehvetli bazen çok stresliyse ya da sinirliyse hızlı ve sert oluyor.

Q = Quickie ( süresi ve sıklığı hakkında görüşü ): süresi bir buçuk iki saat onun için yeterli. Sıklığı onun için önemli değil ama orta düzeyde şık olması uygundur.

R = Risk ( yeni şeyler denemeyi sever mi? Risk alır mı? ): yeni şeyler denemeyi pek istemez. Risk alması muhtemeldir çünkü sesini tutmaya çalışmanı seviyor.

S = Stamina ( ne kadar dayanıklı? ): çok dayanıklı. Eğer tam yorulana kadar kadar durmasaydı çok kötü şeyler yaşanabilirdi.

T = Toys ( oyuncakları var mı? Kendinde mi kullanır yoksa partnerinde mi? ): oyuncakları yok ama hange bu konu üzerinde çalışıyor.

U = Unfair ( ne kadar dalga geçmeyi sever?): hiç sevmez. Onun gözünde bu iş daha tutkulu olmalıdır.

V = Volume ( yüksek sesli mi? Ne sesleri çıkarır?): tam yüksek sesli değil ama sesli. Çoğunlukla inler.

W = Wild card ( karakter hakkında random bir hc ): seni gizlice üstünü değiştirirken izledi ve hange'ye yakalandı. Hange bununla çok dalga geçti ve az daha bunu öğreniyordun.

X = X-ray ( kıyafetlerinin altında ne var?): oldukça kaslı, ağız sulandıran bir vücudu var. Erwin'den sonra en uzunu.

Y = Yearning ( cinsel dürtüsü ne kadar yüksek?): aslında normalde pek değildi ama sana gelince yüksek denilebilir.

Z = Zzz ( yaptıktan sonra hemen uyur mu?): hayır, uyku nedir bilmez. Yaptıktan sonra odayı toplar, seni yıkar ve giydirir, aynı zamanda kendisine de bunları yapar. Sonra yemek bile yapabilir.

🔥🔞

🔥🔞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
♡ 𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙎𝙞𝙘𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 // 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin