4│Forskellige typer og rundture

24 5 0
                                    

"Ellen, har du spist den sidste bagel?" Spørger April i dørkarmen til stuen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ellen, har du spist den sidste bagel?" Spørger April i dørkarmen til stuen.

"Ja, daddy," siger Ellen, der er ved at lede efter sin bh. Hun tog den åbenbart af i går herinde, og nu kan hun ikke finde den. Hun har ledt hele morgenen. Jeg nyder at se på hende, helt forvirret, mens jeg bare ligger i sofaen. Overraskende nok, så var jeg den, der var først færdig i dag.

"Slem pige," siger April og går ud i køkkenet med en trist mine.

"Tag en toast i stedet," råber Ellen ud til April igen. "Her var den." Ellen trækker sin bh ud fra bag sofaen.

"Hvis ikke jeg vidste, at du havde været alene hjemme i går, så havde jeg virkelig troet, du havde kneppet en eller anden i vores sofa," siger jeg med et grin.

Hun slår mig i nakken og siger: "I wish, det havde i hvert fald været sjovere end hvad jeg lavede." Hun rødmer en smule.

"Dude, nej, lad være med at sige det: du skal ikke kneppe nogen i vores sofa," siger jeg overrasket. Der er altså en grænse der. Det er klamt. Tænk hvis kondomet springer, og der bare er sperm over det hele. Altså nej tak. Og for en gangs skyld, så snakker jeg ikke af erfaring.

"Bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at kneppe nogen i vores sofa," siger hun og smiler sukkersødt.

"Tak, fra både April og jeg."

"Velbekomme," siger Ellen og bukker. "Nu vil jeg gå ind og finde noget andet, mere passende tøj," tilføjer hun. Hun har en pyjamas bestående af booty shorts og en tanktop på. Super nuttet til hende.

Efter en halv time er vi på vej ud af døren.

"Har du låst den ordentligt den her gang?" Spørger Ellen mistroende. April bider hårdt sammen.

"Det var én gang, okay?" Siger April irriteret. Det var første gang, at hun skulle låse døren til lejligheden, og hun fik ikke gjort det ordentligt. Hvilket er vold dumt. "I behøver ikke at mobbe mig med det."

"Det gør vi heller ikke," siger jeg og griner. Nu lader vi hende kun låse med vores overvågning. Medmindre hun er alene hjemme, og hun gerne vil ud af lejligheden; så er det lidt svært at overvåge hende. "Hvad var det nu, hende vi skal mødes med hedder?"

"Gritt," siger April. Det er en af hendes veninder, vi skal mødes med. Ellen har vist også snakket med hende før.

"Hed hun ikke Gitte?" spørger Ellen, mens hun klør sig i håret.

"Nej, hun hedder Birgitte, men bliver kaldt Gritt." Vi går ud af lejlighedskomplekset. Vores lejlighedskompleks er lavet i nok 80'erne, så designet er lidt gammeldags, men indeni er der blevet renoveret i sådan de tidlige 10'ere. Lidt en underlig kombination af forskellige tidsaldre.

"Så skal jeg have ændret hendes snapnavn," siger Ellen og finder hendes mobil frem, mens April griner let over det. Så hun har ligefrem hendes snap. Det er da dejligt. Nu bliver jeg sikkert holdt udenfor. Fuck man, hvor barnligt at sige. Men jeg er jo også yngre end dem. Jeg er jo det lille barn her. Fuck, fuck, fuckidee. "Sådan der." Hun skubber sin mobil tilbage i baglommen på de lilla Lee jeans; de sidder fucking fantastisk på hende.

Alle Gode Gange Tre ✓Where stories live. Discover now