8│Telefonsamtaler & Barbie prinsesse akademiet

17 5 0
                                    

Det er kun April og mig, der er hjemme

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Det er kun April og mig, der er hjemme. Asta er et eller andet sted, jeg ikke ved, hvor er. Sikkert sammen med Karl-Emil, eller nogle andre hun lærte at kende til den der fest. Det var en ret god ide at tage til den, hun lærte en del at kende. Så nu er hun ikke helt så afhængig af mig, Ap og Valdemar. April og jeg sidder i hver vores havestol på altanen og snakker. Der er en ret steneren samtale, fordi ingen af os koncentrer os rigtig om den. April finder opskrifter på pinterest, og jeg skriver med Valdemar.

  VALDEMAR: Nej jeg siger bare jeg ikke vil have kønssygdomme

  MIG: Det får du heller ikke hvis du kun boller med mig

  VALDEMAR: Det kommer da helt an på om du boller med andre

  MIG: At du tror sådan om mig

  MIG: Jeg er såret

  VALDEMAR: Ahahah

  MIG: Hvis du vil vide hvor mange jeg har knaldet spørger du bare

  VALDEMAR: Hvor mange har du knaldet?

  MIG: seks

  MIG: Med dig

  VALDEMAR: Troede lowkey det var en del flere

  MIG: I'm not the hoe you take me for

  VALDEMAR: Jeg tror ik du er en hoe

  MIG: Nej i know

Jeg får aldrig sendt beskeden, for min mobil begynder at ringe. Jeg tager den op til øret og rejser mig op. Jeg sender April et undskyldende smil og går ned i den anden ende af altanen, mens Valdemar snakker.

"Jeg ser dig virkelig ikke som en hoe. Jeg ville aldrig have booty callet—kan man sige det? Whatever. Jeg ville aldrig have booty callet dig, hvis jeg vidste det ville få dig til at have det dårligt med dig selv, det var virkelig ikke-"

"Hey," afbryder jeg ham inden han får alt for dårlig samvittighed. "Jeg har det ikke dårligt med mig selv. Jeg er glad for at du booty callede mig, okay?"

"Okay. Jeg skulle bare lige være sikker, for jeg kommer nok til at gøre det igen." Jeg griner.

"Du burde gøre det igen, snart." Jeg har ikke følelser for ham endnu, men det er mere et spørgsmål om tid, end om det vil ske. Det er virkelig ikke godt. Det er mest det der med, at jeg godt ved, jeg er en dårlig veninde, men stadig gør det. Men fyren er jo for fanden en magnet, man kan ikke andet end at være tiltrukket af ham. Jeg sendte en snap til min veninde af ham, og det første hun skrev var 'dater I?' Jeg sagde nej og så skrev hun 'men han er så pæn.' Da jeg var sammen med hende senere på dagen, var hun sådan 'del lige'. Min første tanke var seriøst, fuck nej, han er min, men han er ikke min. Han er bare dejlig, og jeg vil ikke dele. Jeg er lowkey faldet, er jeg ik? Fuck, I don't know. 'Amen altså hvordan kan man ikke vide det? Og hvor fucking shallow er jeg lige? Jeg kender ham sådan okay, tror jeg. Han er i hvert fald fucking sød, og han virker røv klog.

Alle Gode Gange Tre ✓Where stories live. Discover now