"Magikeren, Kejserinden, Tre Stokke, Styrke og Stokkenes Es," mumler jeg for mig selv, og så finder jeg min guide frem til tarotkort. Jeg købte mit første sæt for nogle år siden, men bruger dem mest, når jeg er bekymret, så jeg har ikke lært alle kortenes betydning fuldt ud endnu. Der er også otteoghalvfjerds, så det giver mening, når jeg kun plejer at trække fem ad gangen.
"Magikeren symboliserer, at du kan udrette lige, hvad du vil. Du er parat og har energierne med dig. Du skal bruge din intellekt, viljestyrke og koncentration for at få ting til at ske." Okay. Hvad vil jeg udrette?
Jeg har spurgt kortene om hjælp til situationen med Noah. Og Ellen, som jeg ikke har snakket med om situationen.
"Kejserinden er en opfordring til, at du omfavner din blødere side, giver dig selv mulighed for at udforske dine følelser og lytte til din intuition. Kortet er symbol på fuldbyrdet potentiale, fred og velvære. Kejserinden symboliserer evnen til at give og modtage kærlighed på balancerede og hensigtsmæssige måder. Hun er derfor fremragende som visuel affirmation for at styrke ens følelsesmæssige balance. Drages du af dette kort, er der behov for at tænke over, hvordan du giver og modtager omsorg, næring, trøst og kærlighed." Jeg skal give mig selv lov til at udforske mine følelser. Potentiale, give og modtage kærlighed. Got it.
"Tre stokke repræsenterer frihed til at udsøge en dybere form for nærvær. Kortet symboliserer en ide, der er blevet født, eller et projekt, der er blevet startet. Det, der nu skal til, er at arbejde på projektet, hvis det skal manifesteres fuldt ud. Der kræves, at der lægges energi og anstrengelser i arbejdet med at materialisere og nå målet." Få ting til at ske. Potentiale. Give og modtage kærlighed.
"Tarotkortet styrke viser at du er i stand til at mestre din frygt og ængstelse, at være modig og mestre dine følelser. Vejen hertil er at være tålmodig og medfølende med dig selv." Få ting til at ske. Potentiale. Give og modtage kærlighed. Du kan mestre din frygt og ængstelse.
"Stokkenes Es er symbol på vitalitet, spontanitet, selvrealisation og opvågning. Det henviser til den frigjorte energi og indre livskraft, efter blokeringer er fjernet. Når alle forhindringer er ryddet af vejen, kan fornyelse begynde. Kortet fortæller, at dette mål først og fremmest bør være selvopdagelse og selvrealisering. Det vil være svært for dig at holde dig selv og dit grundlæggende væsen tilbage – så prøv ikke på det."
Få ting til at ske. Potentiale. Give og modtage kærlighed. Du kan mestre din frygt og ængstelse. Hold dig ikke tilbage. Jeg gentager tingene for mig selv. Først én gang, så en gang til. Og så en gang til. Jeg lægger slet ikke mærke til Ellen, der står i min dør. Hun rømmer sig, og jeg kigger endelig op fra kortene. Det er blevet meget mørkere udenfor, siden jeg satte mig. Hvert fald mere, end jeg havde regnet med. Jeg sidder på mit gulvtæppe med de fem kort foran mig og har placeret duftlys med regnduft overfor dem.. De kom med posten i dag, og jeg tændte dem, så snart jeg havde pakket dem op.
YOU ARE READING
Alle Gode Gange Tre ✓
Teen FictionAsta Carpani er præget af rengøringsvanvid, mistillid og mangel af plads på sin væg til at tegne på. Forhold har aldrig tiltalt hende, og det må hun gentagne gange minde sig selv om, da hun til en fest støder ind i den håbløse romantiker Karl-Emil...