*5 Skyrius*

733 50 1
                                    

Saulės spinduliai skverbėsi pro užuolaidas ir tiesiai man į akis. Bet šiandien man tai nerūpėjo. Man labiausiai rūpi kerštas! Mano veidu pakilo šypsena. Greit iššokau iš lovos ir nubėgau į dušą nusipraususi pradėjau rengtis. Mano apranga buvo: šviesiai rožinė maikutė su užrašu "Today's outfit", juodas sijonas ir balti, papuošti laiveliai. Užsidėjau šviesius šešėlius ir pažiūrėjau į veidrodį. Atrodžiau nepriekaištingai. Kaip visada.

- Brangute lensas jau laukia!,- sušuko mama.

- Gerai!,- atšaukiau ir pasiėmusi lagaminus nutypenau žemyn.

Lensas jau laukė lauke su limuzinu. Jis sukrovė mano lagaminus ir įsėdo į mašiną.

- Mes labai tavęs pasiilksim,- apkabino mane mama.

- Kur gi ne..?,- sumurmėjau.

- Ką sakei?

- Nieko.

- Linksmai paatostogauk!,- sušuko tėtis kai lipau į mašiną.

- Būtinai,- nusijuokiau.

* Atvykus į dėdės Si namus

- Štai ir mano gražioji dukterėčia! Kaip sekasi? Kaip tu išaugai ir išgražėjai!

- Žinau,- nusijuokiau.

- Laukiu nesulaukiu kada vaikinai tave pamatys!

- Aš taip pat...,- nisišypsojau.

#Harry P.O.V.

- Skambino dėdė Si ir sakė, kad rytoj kai išvažiuosim į turą supažindins su savo dukterėčia kuri važiuos su mumis,- pasakė Lous.

- Ok,- pasakėm visi choru ir nusijuokėm.

- O koks jos vardas?,- paklausė Niall.

- Nežinau... Nesakė,- krito į pufiką Lous.

- Tikėkimės, kad ne dar viena baidyklė,- tariau ir nusijuokiau prisimindamas tą kvailelę Eva ar koks ten jos vardas...

Ji buvo tokia mėmė ir manė, kad mes galėtume draugauti. Pff!

# Zayn P.O.V.

- Tikėkimės, kad ne dar viena baidyklė,- tarė Harry.

Ir aš kuo puikiausiai žinojau apie ką jis kalbėjo. Apie Evą. Tas šunsnukis įskaudino ją ir sudaužė jai širdį. Atsikėliau ir išėjau pasivaikščioti į parką. Mano mažoji Eva... Jau tiek daug metų praėjo... Atiduočiau bet ką, kad tik galėčiau ją pamatyti... betką. Tą mielą, linksmą, nuoširdžią, gražią, nuostabią Evą... Mano skruostu nuredėjo ašara. Greitai ją nusivaliau ir parėjęs namo nuėjiau į savo kambarį.

O jei dukterėčia kuri važiuos su mumis bus... Eva...? Ne. Tikrai ne. Ji niekada nenorėtų matyti musų ir ji nekenčia mūsų. Niekada gyvenime... Kodėl aš buvau tojs kvailys ir ją paleidau!? Trenkiau į sieną. Au! Mano veidu pradėjo redėti ašaros. Kodėl...?

Taip ir užmigau.

* Rytas

#Evos P.O.V.

- Pasiruošusi?,- paklausė dėdė.

- Dar ir kaip,- šypsojausi.

Įlipome į limuziną ir išvažiavome.

- Dėde?

- Taip?

- Vaikinai tiriausiai manęs neprisimins... tad padarom jiems pokštą,- nusišypsojau dar labiau.

- Ką reikės daryti.

- Gerai... iš pradžių...,- viską pasakiau,- supratai?

- Aha.

* Susitikimas

Bus pats geriausias pokštas pasaulyje. Muhahaha! Pagaliau privažiavom prie turo autobuso.

- Gerai... vaikinų dar nėra. Galime veikti,- pasakiau dėdei.

- Eik. Aš pasitiksiu vaikinus.

Greit išlipau ir nubėgau į autobusą. Greit užsidėjau kostiumą ir pasiėmiau "kruviną" peilį. Laukiau už įėjimo kampo. Tada gavau signalą veikti. Išvarčiau visus daigtus ir pasigirdo Liam balsas:

- Kas per..?

Tada užsidegus švuesai iššokau jiems prieš vridą ir surikau:

- Bū!!!!

- Aaaaaaaa!,- suklykė visi.

Lous šoko Liam į glėbį,  o Harry išbėgo. Greit išsitraukiau telefoną ir nufotkinau jų persigandusius veidus tada pradėjau juoktis ir į autobusą juokdamasis įėjo dėdė.

- Pričiupom juos dėde!,- sušukau.

- Tai jau tikrai Eva,- juokėsi jis.

Nusiėmiau kostiumą ir pažiūrėjau į visų paklaikusius veidus.

# Zayn P.O.V.

Dėdė Si pasakė mums, kad autobuse mūsų laukia saldi sdovanėlė tad visi kuo greičiau nubėgome ten. Atidariau duris ir įėjau į vidų. Buvo tamsu. Kodėl?

- Kas per...?,- paklausė Liam kai išgirdome triukšmą ir pamatėme išvartytus daigtus.

Tada mums prieš veidus išlindo kažkoks baisus padaras. Ir jis suriko:

- Bū!!!

- Aaaaaaaa!,- visi kartu suklykėm.

Lous šoko Liam į glėbį, Niall gavo nedidelį šoką, o Harry išbėgo klykdamas kaip mergiotė. Yada pabaisa pradėjo juoktis merginos balsu. Merginos? Jis toks pažystamas. Tada į autobusą įėjo dėdė Si irgi juokdamasis. Kas per?

- Pričiupom juos dėde!,- juokėsi mergina.

- Tai jau tikrai Eva,- juokėsi Saimonas.

Eva? Tai Eva? Ką ji čia veikia? Mergina nusiėmė kaukę ir pasirodė jos dailus veidelis. Tai Eva! Ji atrodo gražiau nei kada nors gyvenime.

- Ko taip spoksai!,- atkirto ji kai pamatė mano žvilknį.

- Eva?,- paklausiau.

- Taip. Gal aklas?,- atkirto ji ir nusirengė kostiumą bei padavė jį vairuotojui.

Tuo pat metu atėjo Harry. Ir dėdė išėjo. Harry akys išsiplėtė kai pamatė Evą. Tai mums labai didelis šokas. Kur dingo senoji Eva?

- Wow! Gražiai atrodai,- pagyrė ją nežinodamas, kad ten Eva... mano Eva,- Koks tavo vardas? Patinka mūsų grupė?

# Evos P.O.V.

Grįžo Harry. Tas kvailys. Dėdė Si išėjo.

- Wow! Gražiai atrodai, - pagyrė mane Harry dar nesuprasdamas, kad tai aš. Eva,- Koks tavo vardas? Patinka mūsų grupė?

- Tu tikras sibingalvis Harry. Negaliu patikėti! Ir man nusišikt ant jūsų grupės!,- atkirtau.

- Eva?,- pagaliau susiprotėjo Harry.

- Pagaliau Harry. Pataikei,- išrėžiau ir išlipau iš autobusiuko.


On tour with One Direction. Really? Is this couldn't be worse than it is?Where stories live. Discover now