*2 Skyrius*

743 51 4
                                    

Nuskambėjo skambutis. Ačiū dievui! Nebūčiau daugiau ištvėrusi mokytojo aiškinimų. Ėjau kolidoriumi į mūsų su treviu vietelę kai staiga už kampo išlindo kažkoks moksliukas ir atsitrenkęs į mane apipylė mano rūbus.

- Tu! Ką tu padarei?!

- Aš atsiprašau,- sumikčiojo.

- Tu bent žinai kiek šie rūbai kainuoja!? Tavo visų dienpinigių neužtektų jiems nupirkti! Ugh!,- tai išrėžusi nuskubėjau iki spintelės ir pasiėmusi atsarginius drabužius nubėgau į tuoletą. Graitai parašiau Taileriui, kad vėluosiu ir persirengiau šlapius drabužius į palaidinę ir sijonuką. Viską susitvarkiusi nuėjau pas Trevi.

- Atsiprašau. Toks kvalys apipylė mane kava taigi teko persirenkgi.

- Nieko tokio.

- Taigi... apie ką kalbėsim?,- nekantravau.

- Nieko... tiesiog...,- jis pasilenkė ir pabučiavo mane, - norėnau tave pabučiuoti.

- Awww. Tu geriausias. Gerai man laikas.

- Iki.

- Dar vienas dalykas. Pranešk visiems, kad rytoj didžiulis vakarėlis pas mane. Myliu,- tai pasakiusi nuėjiau pas merginas.

Mano geriausios draugės: Megė ir Siuzė. Jos geriausios draugės pasaulyje. Greit nupėdi au iki savo pietų staliuko kur jau sedėjo Megė ir Liusė. Prisėda šalia jų.

- Sveikutės.

- Labas.

- Ką veikiat?,- smalsiai paklausiau ir pažiūrėjau pedo face.

- Diskutuojam,- atsakė Siuzė.

- Apie ką tiksliai?,- surimtėjau.

- Apie One Direction,- atsakė Megė.

- Ou...

- Kvaiša,- sukosėjo Siuzė, Megei.

Ji žino, kad ta grupė bernų man nelabai patinka. Žinau mano dėdė yra jų vadybininkas tad tūrėčiau juos garbinti, o tai mane žudo dar labiau.

- Gerai... Diskutuokit toliau. Aš netrukdysiu. Aš pasiklausysiu.

- Gerai...,- sutriko Siuzė.

- Žinojai, kad šią vasarą jie išvažiuoja į turą po pasaulį? Tai taip nerealu!,- suklykė megė.

- Taip... labai,- šypsojausi,- kokie betnai jums patinka labiausiai?

- Am... Niall...?,- sutriko Liusė.

- O man... pagalvokim... Harry! Ne! Zayn!,- suklykė megė.

Zayn... Aš tiesiog atsistojau ir nuėjau. Girdėjau už nugaros merginų balsus, bet neatsisukau. Vien tie du vardai Harry ir Zayn kėlė nervus. Jei nebūčiau nuėjusi būčiau kam nors trenkusi. Įėjau į tuoletą.

Jums tikriausiai dabar įdomu kodėl? Na... viskas pradidėjo kai aš dar nebuvau populeri ir buvau stora ir visiška baidyklė. Tai buvo pirmieji One Direction egzistavimo metai aš buvau dėl jų tiesiog pamišusi. Tad mama išsiuntė mane pas dėdę Saimoną taip aš ir susipažinau su One Direction.

Zayn... kai dar buvau baidyklė mes buvome geriausi draugai. Vėliau jis išvažiavo,  o mano tėvai praturtėjo tad rišys nutrūko. Kai atvažiavau pas dėdę Saimoną ir mes vėl susitikom po dviejų metų jis net nesikalbėjo, vengė manęs ir nepasivargino pažiūrėti į mane. Tai mane labai įskaudino. Aš jo nekenčiu.

Harry... tai kita istorija. Kai atvažiavau pas dėdę Si jis tiesiog apsuko man galvą savo mielais žodeliais ir dalykėliais tada pasinaudojo ir išmetė lyg kokią panaudotą servetėlę. Mano širdis vis dar kenčia. Kaip kiti sako: kai kurių žaizdų neišgydisi...

Girdėjau visokius juokingus gandus kaip Zayn sumušė Harry be jokios priežasties, o aš tik nusijuokiau. Na štai kodėl nekenčiu One Direction...

Nuskambėjo skambutis.  Aš greitai susirinkau daiktus ir nuskubėjau iki klasės. Tik įėjus į klasę visi žvilksniai nukrypo į mane.

- Sveikučiai! Kas geresnio vaikučiai!?,- sušukau, o visi pradėjo juoktis kaip ir aš.

- Panele Eva.

- Taip?

- Prašau sėstis į savo vietą.

Nuėjau iki savo vietos ir atsisėdau į ją. Mokytoja kažką aiškino.

- Nuobodu!,- sušukau ir pradėjau juoktis su visa klase.

- Panele Eva prašyčiau patylėti,- griežtai pasakė mokytoja.

- Ou!,- sušuko klasė ir atsisuko į mane.

- Klausykit ponia ar koks bebūtų jūsų vardas. Tiesiog patylėkit ir veskit pamoką. Ačiū.

- Ou!,- vėl klykė klasė.

- Eva! Į direktioriaus kabinetą!

- Koks skirtumas?,- pasiėmiau šmutkes ir prieš išeidama pamojavau,- Viso nevykėliai!

* Direktoriaus kabinetas

Sedėjome tylėdami ir laukėme mano mamos. Staiga mama įlėkė pro duris ir mūsų žvilksniai paduko jos kryptimi.

- Atsiprašau, kad vėluoju,- pasakė mama ir atsisėdo šalia manęs.

* Pasibaigus direktoriaus ir mamos priekaištams.

- Aš labai tavim nusivyliau, pasakė mama kai važiavom namo.

- Čia ne mano kaltė, kad pamoka buvo nuobodi,- sumurmėjau.

- Brangute, tai jos darbas. Mokyti. Supranti? Nes ji mokytoja.

- Mama aš ne durna.

Isivyravo tyla. Laukiu kada galėsiu grįžti namo ir viską papasakoti Liusei. Staiga įsukome į kiemą, aš staigiai iššokau iš mašinos ir nubėgau į namus.

- Liuse! Liuse!,- rėkiau.

- Ką!?,- iš kažkur atsirado man prie šono.

- Aš turiu tau daug apie ką papasakoti. Einam į mano kambarį.

On tour with One Direction. Really? Is this couldn't be worse than it is?Where stories live. Discover now