fourth mistake.
——
"Neden böyle durgunsun bebeğim?" diye sordu Kiba elindeki sake şişesini etrafa sallarken Naruto'ya. Naruto ise çakır keyif bir halde, etrafına baygın baygın bakışlar atarken kulaklarına ilişen sesle birlikte kafasını Kiba'ya döndürdü fakat cevap vermedi.
Kiba ise kendisine pek bi' baygın bakış atan arkadaşına gülümsemiş ve yanağına kocaman bir öpücük kondurarak "Sana diyorum güzelim." demişti. Naruto ise yüzünü buruşturarak "Güzelim ne ya?" demişti, kelimeler dilinde yuvarlanıyor ağzından peltekmişçesine çıkıyordu. Derin bir nefes aldı ve masanın üzerinde duran mezeler ile bardakları ittirip yanağını masaya koydu ve hissettiği soğukluk ile birlikte kıkırdadı.
Bundan birkaç saat öncesine, şirketin çıkış saatine gidecek olursak eğer, Sasuke onca yoğun çalışmaların sonunda çalışanları yemeğe çıkarmaya karar vermiş ve onları sake* içip konuşarak biraz kafa dağıtmaya davet etmişti. Başta Naruto, bunu düzenleyen kişinin Sasuke olduğunu bildiği için gelmek istemese de Sakura, Hinata ve Kiba kendisini zorlamış hatta en son ana kadar dayandıysa da, zorla kolundan çekiştirilerek şirkete yakın olan bir yere çoğu iş arkadaşıyla beraber Sakura tarafından zorla getirilmişti.
Geldiğinde, başlarda Sasuke ile aynı ortamda bulunmaktan pek bi' hoşnut olmasa da zamanla, sake içerek çakır keyif olmanın da getirdiği umursamazlıkla beraber sadece etrafına bakıyor, saçma sapan davranışlarda bulunuyor, eğer olursa kendisine gelen cevapları yanıtlıyor ya da arkadaşlarına bulaşıyordu.
Derin bir nefes aldı ve artık sıcaklamaya başlayan yanağını masadan kaldırarak, yanağına yapışan kırıntıları elinin tersiyle silerek karşısına baktı, Sasuke tam da karşısında oturuyordu. Kaşlarını çattı, yanaklarını şişirdi ve sonra oflayarak dil çıkartıp kafasını Kiba'ya döndürdü. Sasuke ise Naruto'dan beklemediği bu hareketle beraber şaşırmış, hatta farkında olmadan Naruto kafasını çevirdiğinde bile ona bakmaya devam etmişti.
"Kiba, canım çok sıkıldı benim." Naruto yanağını Kiba'nın koluna sürtüp mırıldandığında, Kiba Naruto'ya dönerek elindeki şişeyi uzattı ve "İster misin?"diye sordu. Naruto ise itiraz etmedi ve Kiba'nın elindeki şişeyi alarak dudaklarıyla buluşturdu. Boğazlarını yakıp, dilini uyuşturan sıvı Naruto'yu hoş bir hale sokmuştu fakat bu his, şişenin başka birisi tarafından çekilmesiyle sona varırken huysuzlukla mırıldandı.
"Bu kadar çok içmesene aptal. Evine gidemeyeceksin!" Sesin sahibi Sai'ydi. Çoğu kişinin aksine içkiye dayanıklı olduğundan ötürü bilincini kaybetmemiş, uzun süredir de dikkatini çeken Naruto'nun haddinden fazla sake içmesine sinirlendiği için müdahale etmişti. Dayanıklı değildi lakin geldiğinden beri içiyordu.
Naruto mızmızlanıp bu sefer Sai'ye döndüğünde, Sai içinden işte başlıyoruz, diye geçirmiş ardından kendisine 32 diş gülümseyen iş arkadaşına baktı ve dudaklarından küçük bir kıkırtı kaçtı. Naruto çok komik duruyordu, sarı saçları dağılmış, yüzünün kenarlarında birkaç parça kırıntı yer almış, baygın baygın bakışlar atıp gülümsüyordu.
"Saiii," diye bağırdı kıkırdayarak kafasını Sai'nin koluna yasladı ve "evli olmak nasıl bir his?" diye sordu. Sai gelen soruyla birlikte gülümserken, cevap vereceği sırada duyduğu hıçkırıkla birlikte kaşlarını çatmış ve kafasını Naruto'ya çevirmişti fakat yüzünü görememişti.
"Ben de evlenmek istiyorum." diye bağırdı birden Naruto, Sai böyle bir çıkış beklemediği için irkilmişti. Böyle bir çıkışı beklemeyen tek Sai de değildi, Naruto'yu duyan birçok kişi işini bırakmış ve merakla ona bakmaya başlamıştı. Naruto normalde böyle konuları konuşan birisi değildi, hatta konuşulduğu ortamdan dahi kaçardı, şimdi ise evlenmek istediği söylüyor ve ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lust | Sasunaru
Fanfiction[toxic relationship & toxic personality] "Sasuke," demişti birçok merakli insan kendisinin etrafında büyük bir çember oluştururken "benden hoşlanıyormuş." sasunaru #1