first love, fifth mistake.
bol bol oy verip yorum yaparsanız asiri sevinirim <3
———
Yer: Konoha
Zaman: 10.10.2007Sarı, hafif tombul yanaklı, üzerinde sevimli tilkili tulumuyla Naruto, üzerinde mor dinazoru anımsatan tulumu giyen siyah saçlı çocuğu kolundan bir oraya bir buraya sürükleyip duruyordu.
"Sasuke çok yavaşsın, biraz hızlı ol!" diye bağırıp arkasında kalan çocuğun kolunda daha da sert çektiğinde, kendisinden bir kaç santim kısa olan çocuğun sırtına çarpmasına ve acı içinde inlemesine neden olmuştu.
" Naruto, çekiştirip durmasana!" diye bağırıp, sinirle kolunu Naruto'dan kurtararak yere oturduğu gibi ağlamaya başlayan çocuk karşısında Naruto dudaklarını bükmüş ve sesli bir nefes vermişti. Sasuke, fazlasıyla ağlak bir çocuktu ve Naruto onun neden yanında sürekli olarak ağladığını bilmiyordu.
"Sadece kafanı çarptın, neden ağlıyorsun?" diye homurdanarak siyah saçlı çocuğun yanına gitmiş ve onun hizasında yere çömelerek küçük elleriyle karşısındaki çocuğun yüzünü tutup hafifçe kaldırmıştı.
Sasuke, iki elleriyle göz yaşlarını silmeye çalışırken, üst dişleriyle alt dudaklarına titrememesi için baskı yapıyor ve kızarmış burnunu çekiyordu. Naruto arkadaşının bu haline gülümsedi ve bir elini Sasuke'nin yüzünden çekip saçlarına çıkartarak karıştırmıştı.
"Sasuke ağlama artık." diye nazik bir tonda siyah saçlıya seslendiğinde o, Naruto'nun yüzündeki ve saçlarındaki ellerini itmeye çalışarak, hıçkırıklarının arasından konuşmaya çalışmıştı.
"Sı-sırf doğum gü-günün diye," dedi ve üstündeki sevimli tulumu çekiştirip "bunları giydiriyorsun, be-ben giymek istemiyorum,
kı-kız gibi gözüküyoruz. Ayrıca, bu ha-halimizle beni tüm köyde dolaştırıyorsun. 12 ya-yaşındayız artık."Sasuke'nin ağlaması daha da şiddetlenirken Naruto arkadaşının kendisine söylediği kelimelerle kaşlarını çatmış ve hafifçe siyah saçlının kafasına vurarak, bilmiş bir tavırla "12 yaşında olmamız bunları giyemeyeceğimiz anlamına mı geliyormuş?" dedi ve işaret parmağını burnunun altında gezdirdi yine bilmiş bir tavırla.
"Kız gibi de durmuyoruz, sadece kızlar giyer diye bir kural yok bir kere. Ayrıca doğum günümde istediğim her şeyi yapacağına söz vermiştin, ağlamasana artık."
Sasuke elleriyle gözyaşlarını silmeye devam ederken titreyen ses tonuyla "Ağlamayı bırakırsam, bunları giymeyi bırakacak mıyız?" diye sormuştu fakat Naruto kafasını olumsuz anlamda sallamış ve "Hayır, hadi kalk." diyerek iki eliyle Sasuke'yi tuttuğu gibi kaldırmıştı.
Sasuke, sol eliyle gözyaşlarını silerken sağ elini Naruto'ya teslim etmiş ve onun peşinden sürüklenmeye devam etmişti. Gerçekten, bu çocukla nasıl arkadaş kalabildiklerini bilmiyordu. Onun yüzünden, utanmadığı veya dalga geçilmediği bir an bile yoktu.
Yanaklarını şişirdi ve kolunu gözlerinden çekerek bakışlarını, onu çekiştiren arkadaşının sırtına sabitledi. Yanakları, Naruto'nun elini tutmasından ötürü kızarırken kafasını yere eğdi ve "Herkes bize bakıyor," dedi utandığını belli etmemeye çalışarak "bizimle uğraşacaklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lust | Sasunaru
Fanfiction[toxic relationship & toxic personality] "Sasuke," demişti birçok merakli insan kendisinin etrafında büyük bir çember oluştururken "benden hoşlanıyormuş." sasunaru #1