15

2.2K 205 504
                                    

fifteenth mistake.

———

"Hala bi' açıklama bekliyoruz." diyerek sol kaşını kaldıran Sakura, karşısında eli anlında etrafa uyanalı 3 saati geçmesine rağmen aptal gibi bakan Naruto'ya bakıyordu yanında duran iki kişiyle beraber.

"Neyi açıklamam gerektiğini bilmiyorum." diyerek esneyen Naruto, Kiba'dan büyük bir yastık darbesi yerken Hinata da Sakura'yı, Naruto'nun üstüne atlamaması için tutuyordu.

"Sasuke seni neden kucağında getirdi? Neden ikiniz de bornoz giyiyordunuz? Ve neden," dedi ve gözlerini kısarak şüpheli bir ifadeye bürünerek konuşmaya devam etti Sakura "sarhoş geldin?"

Naruto duydukları karşısında, yanaklarının kızarmasını engelleyemezken "Onsende sake içtiğimi hatırlıyorum yalnızca," demişti gözlerini kaçırarak "uyumuş olabilirim."

Kiba dudaklarını aralayıp Naruto'ya saldıracağı sırada, Hinata'nın havalanan eli ile durmuş ve bakışlarını koyu lacivert saçlı arkadaşına çevirmişti.

"Pekala hepimiz Naruto'nun sarhoş olduğunda uyuduğunu ya da uygunsuz hareketlerde bulunduğunu biliyoruz, belli ki Naruto ile arasında neler olduğunu bilen yalnızca bölüm başkanı."

Sakura sevgilisinin kelimelerine katıldığını belirtirken parmaklarını şaklatmış ve "Ne olduğunu öğrenmek de Naruto'ya düşüyor." demişti gülümseyerek. Naruto ise duyduklarına karşı hızla kafasını olumsuz anlamda sallayarak "İstemiyorum, ayrıca yalnızca odama bırakmış işte önemli bi' şey olmamış." dediğinde, arkadaşlarından aldığı bakış karşılığında elindeki yastığa daha da sarılmıştı.

"Yemek saati yaklaşıyor, aşağı mı insek?" diyerek ortamdaki boğucu gerginliği kovmaya çalışan Hinata Kiba ve Sakura'dan olumlu yanıt alırken Naruto duş alıp hazırlanacağını söyleyerek, yatağından çıkıp banyoya doğru ilerlemişti hızla.

Uzun bi' duşun ardından, odaya bornozla girerken aynadan gördüğü yansıması ve dudaklarında olan şişlik, aklına sarhoşken Sasuke'yi öpebileceği düşüncesi gelmiş fakat kafasını çevirerek, bu düşüncesinden kurtulmaya çalışmıştı.

Çünkü biliyordu ki, Naruto Sasuke'ye yaklaşmaya çalışsa dahi o asla izin vermezdi.

Sertçe yutkundu ve dolabına yerleştirdiği kısa, siyah bisikletçi taytını, iç çamaşırını ve düz pastel sarısı kapüşonlusunu çıkartarak yatağın üzerine koymuş ve üzerini kurulamaya başlamıştı. Ardından iç çamaşırını alıp, giydiğinde, alt tarafında hissettiği hassasiyet ve sızı kaşlarının çatılmasına neden olurken pek takılmamaya çalışmış ve üzerini giymişti.

Saçlarını nemli ve salık bırakırken, dudaklarına da nemlendirici sürmüş ve hızla kaldığı odadan çıkarak yemek salonuna ilerlemişti. Salona girdiğinde gördüğü kalabalık ve gürültü, aklına dün sabahı getirirken gözlerini devirmiş ve hızla Kiba'nın yanına geçmişti.

Sake'nin de etkisi olduğunu düşünerek, neredeyse tüm gün uyuduğundan ötürü etrafı gezme şansını kaybetmiş yalnızca akşam yemeğine yetişebilmişti.

"Naruto, ne zaman gezi olsa soyutlanıyorsun." diyerek bağıran Ino, neredeyse tüm gözlerin Naruto'ya dönmesine neden olurken o gergince gülümsemiş ve "Üzgünüm." diyebilmişti. Naruto'nun sol yanında duran Sai ise elini omzuna koymuş ve "Birazdan, yemek bittiğinde kamp alanına gideceğiz ve bir gecemizi orada geçireceğiz, yarın sabah da 16.00 gibi de geri dönmeyi planlıyoruz." demişti.

Dark Lust | SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin