14

2.1K 202 572
                                    

fourteenth mistake.

⚠️Uyarı: Cinsel içerik ⚠️

———

Naruto Temari ile geçirdiği onca saatin ardından şimdi, eline aldığı büyük sake şişesiyle ve beline sarılı olan kısa havluyla birlikte onsene doğru hızla ilerliyordu. Pekala onsende sake içmek yasak değildi fakat en son alkol tükettiği günün sabahı hissettiği pişmanlık, hala daha yüzüne su misali çarparken şu anda onsende kimsenin olmadığı gerçeğinden ötürü kendisini pek de kötü hissetmiyordu.

Önündeki kapıyı açıp, yüzüne çarpan sıcak buharla birlikte dudakları kıvrılırken kendisini hızla içeri attmış ve çok da derin olmayan suya ilerleyip içine girdikten sonra, kafasını arkaya yaslayarak rahat bir nefes vermişti.

Derin bir nefes alıp ve vücudunh gevşeterek, kenarda duran sake şişesine uzanarak kapağını açmış ve dudaklarıyla buluşturmuştu. Öyle ki, boğazını yakan acı tadı umursamamış, bir süre içmeye devam etmiş ve onca geçen sürenin ardından şişeyi dudaklarından ayırarak, yoğun tadın dilini uyuşturması ve yavaş yavaş çakırkeyif olmasının üzerine gülümsemişti.

Yanaklarını şişirip, elindeki şişeyi eski yerine bırakırken duyduğu adım sesleriyle kaşlarını çatmış ve bakışlarını kapıya çevirerek gelen kişiye bakmıştı. Sasuke, beline sardığı havlusu ile içeri girerken, bakışları önce yüzüne ardından da siyah saçlı çocuğun yapılı vücuduna kayarken sertçe yutkunmuş ve birkaç defa gözlerini kırpıştırmıştı.

Sake'nin ağır etkisinde olduğundan ötürü olsa gerek,  Sasuke'nin gerçek mi yoksa halüsinasyon mu olduğunu idrak edemeyen Naruto kıkırdarken "Çok güzel." diye mırıldanmış ve kızaran yanaklarını yan tarafındaki taşa koyarak gülümsemişti. Sasuke, Naruto'nun bu haline anlam veremezken yan tarafta kalan sake şişesini fark etmiş ve olanları anlayarak, gözlerini devirmişti.

Naruto, safirleriyle beraber Sasuke'nin yapılı bedenini her açıdan izlerken bedenin suyun altına girmesiyle yüzünü buruşturmuş ve elleriyle suya yumruk atarak "Çık sudan!" diye mızmızlanırken, Sasuke'nin garip bakışlarına maruz kalmıştı.

Sasuke oldukça gürültü çıkaran bedene karşı gözlerini devirerek havlusunu çıkartıp kenara koyarken "Sessiz olur musun?" diye mırıldanmış ve kafasını geri yaslayarak, gözlerini kapatmıştı. Bunun üzerine ise Naruto dolan gözlerini kırpıştırırken, hissettiği karmaşayla birlikte sesli bir şekilde burnunu çekmiş ve Sasuke'nin dudaklarının kıvrılmasına neden olmuştu.

"Görmek istiyorum." diye mırıldanarak suyun içinde hareket etmeye başlayan sarışın, birkaç dakika içerisinde Sasuke'nin yanına ulaşırken çakır keyif olmanın da getirdiği nahoşlukla gülümsemiş ve Sasuke daha ne olduğunu kavrayamamışken Naruto, Sasuke'nin bacaklarının üzerine kendi iki bacağını ayırarak oturmuştu.

Sasuke üzerinde hissettiği ağırlıkla beraber hissettiği şokla gözlerini aralarken, göz kapakları kısılmış, yanakları kızarmış, uzun saçları anlına yapışmış ve kendisine gülümseyerek bakan bi' adet Naruto görmeyi beklemiyordu. Gözleri büyürken, elleri refleks olarak Naruto'nun ince beline kaymış ve "Ne yapıyorsun sen?" diye bağırmıştı kızgın çıkan sesiyle.

Naruto ise sarhoşluğunun getirdiği etkisiyle Sasuke'yi takmazken ellerini, Sasuke'nin çıplak göğsüne yaslamış ve parmaklarıyla okşamaya başlamıştı. Göğsü düşündüğümden daha sert, diye düşünüp gülümsemesini yüzünden düşürmezken dudaklarını yalamış ve "Çok güzel." diye mırıldanarak burnunu, Sasuke'nin boynuna yaklaştırıp derin bir nefes almıştı.

Dark Lust | SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin