second mistake.
———
"Bunların hepsi kötü bir rüyadan ibaret olmalı, başka bir açıklaması olamaz." Oldukça geniş olan ofis mutfağında, kulaklara ilişen yalnızca fokurdayan sütün sesi olurken sarışın genç konuştuysa da sesi pek çıkmamıştı. Derin bir nefes aldı ve göz ucuyla, yanında telefonuna bakıp aptal gibi sırıtan Kiba'ya baktı. Dudaklarını dili yardımıyla ıslatıp, önüne döndükten sonra neredeyse taşmakta olan sütü aldı ve kupalarda duran toz kahvenin üstüne döktü.
Kendi kupasını ayırıp üstüne iki kaşık şeker attıktan sonra Kiba'ya bakmadan "Kahven hazır gel de al." diyerek elini yakmamaya özen göstererek sapından tutmuş ve kendisine uzakta kalan uzun masaya doğru ilerleyerek kupayı önüne koyduğu gibi oturmuştu. Kupanın içindeki kaşıkla, toz kahveyi iyice eritirken Kiba da yanına gelmiş ve oturmuştu.
Naruto, kupayı yeniden eline alıp üfleyerek dudaklarına götürmüş ve dilini yakmamaya özen göstererek içmeye çalışmış lakin başarısız olup dilini yaktığında, hızla kupayı masaya koyup dilini dışarı çıkartıp elleriyle diline rüzgar yapmaya çalışmıştı.
"Tanrım buna şeker atmadın mı sen?!" Kiba'nın sinirli sesi mutfakta yankılanırken, tamamen kendi derdine çözüm bulmaya çalışan Naruto, arkadaşının sesini duyunca dili dışarda gözleri şaşkınca açılmış bir şekilde Kiba'ya dönmüştü.Kiba'nın sinirli hali yerini kahkahalara bırakırken, sarışın çocuğun dili dışarıda ve gözleri de büyümüş bir şekilde kendisine bakmasın oldukça komik ve sevimli bulmuştu. Bir eli, Naruto'nun çenesine gidip kafasını kendisine yaklaştırırken diğer eli de destek amaçlı omuzuna gitmiş ve Naruto'nun üzerine doğru eğilmiş ardından ise sarışın çocuğun diline doğru üflemişti.
"Ne yapıyorsun ya?" Naruto sinirle dilini içeri sokup bağırırken, yoğun acı yüzünden gözleri dolarken eli itmek için Kiba'nın omuzuna gitmiş lakin duyduğu, boğazdan gelen yoğun öksürük sesiyle birlikte gözlerini karşısındaki kişiden çekip, sesin geldiği yöne doğru çevirmişti.
Görüş açısına giren kişiler Sakura ile Sasuke olurken dolan gözlerini yeniden irileştirmiş fakat bunu yaptığı gibi de iki tane yaş süzülmüştü gözlerinden. Naruto sertçe yutkunup safirlerini, karşısındaki adamın koyu irislerine sabitlerken vücudunda küçük çaplı bir titreme hissetmiş ve yutkunmuştu.
Safirlerinin, karanlığın eziciğiliğinde kaybolacağını hissettiği vakit aralarındaki bakışmayı ilk bozan o olurken sarışın çocuk sesli bir nefes almış ve Kiba'yı üstünden ittiği gibi ayağa kalkıp "Üzgünüz efendim." diyip eğildikten sonra masanın üzerinde duran kupayı hızla eline almış ve kimseyle göz teması kurmamaya özen göstererek mutfaktan ayrılmıştı.
Tanrım ne diye özür diledim ki? Sanki özür dilenecek bir şey yaptım, diye düşünüp kaşlarını çatan Naruto hızla kendi masasına ilerlemiş ve kupayı fark etmeden sert bir şekilde masaya koyup birkaç kişinin dikkatini çektiğinde utanarak kafasını eğmiş ve masasına oturarak başını iki elinin arasına alıp sakinleşmeye çalışmıştı.
Sasuke, hayatına ani bir şekilde giren ve kendisine onca acıyı yaşattıktan sonra çıkan adam. Neredeyse bir hafta önce, bir şekilde yeniden Naruto'nun hayatına dahil olmuştu. İlk üç gün, Naruto olayların gerçekliğini ve doğruluğunu kavramaya çalışmış, kendisiyle birçok kere iç savaş haline girmiş, her gece düşlerini geçmişte tutarak kendisini paramparça etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lust | Sasunaru
Fanfiction[toxic relationship & toxic personality] "Sasuke," demişti birçok merakli insan kendisinin etrafında büyük bir çember oluştururken "benden hoşlanıyormuş." sasunaru #1