11

2.2K 210 542
                                    

bool bol oy ve yorum istiyorum bu bölüm icin 💅🏻
ayrica fark ettiyseniz bu defa bölümü erken attim🤌🏻

first love,eleventh mistake.

———

Naruto'

"Aldatılıyor muyum yani?" diyerek elini kalbine koyup dudaklarını büzüştüren Kiba, Sakura'dan sert bir yumruk yerken gözlerimi devirmeme neden olmuştu.

"Sadece hasta olduğumdan ötürü onun evinde kalmak zorunda kaldım, ne bu hareketler?" diyerek elimi çeneme yaslarken, bir sıra önünde oturan Temari arkasına dönmüş ve imalı bir bakış atarak "Normal bir şeymiş gibi söylemen de bizi şüphelendirmiyor değil hani." demişti. Yanaklarım anında kızarırken belli etmemek adına kafamı çevirmiş ve "Şirkette bıraktığım için eşyalarımı evine götürmek zorunda kalmış işte, uzatmayın ya." demiştim.

Kiba ise elini ağzına götürüp, ardından gözlerinin altına sahte yaş yapmaya çalıştıktan sonra Hinata'nın üzerine doğru yığılmış ve "Ben kaderim platonik yaşamak." diyerek elini kalbine götürmüştü ikinci defa. Sakura ise bu halinden sıkılmış olacak ki, eliyle kafasına sert bir yumruk atmış ve "Sıkıştırma bizi kaybol şurdan geç ön tarafa." diyerek, onu Hinata'nın kucağından kaldırmıştı.

Açıkçası şu anki durumu anlatmak gerekirse, iş gezisi adı altında tatil yapmaya gidiyorduk. Sasuke ile olan işlerimizi hallettikten sonra, ofise bildiri gelmiş, daha bir yaratıcı olmak için bizi iş gezisine, Akihibara'da bir otelde 3 günlüğüne kalmaya yolluyordu.

"Sessiz olun! Herkes burada mı? Liste dağıtacağım şimdi herkes adını yazsın." diyerek yanında oturan kişiye elindeki kağıdı veren Shikamaru yerine geçtiğinde, Sakura bize doğru eğilmiş ve "Ne zaman geziye gitsek kendimi okuldaymış gibi hissediyorum." demişti. Hinata Sakura'nun bu haline kıkırdarken ben yüzümü buruşturmuş ve "Hatırlatma." diyerek elimi sallamıştım.

Listeye isim yazma sırası bana geldiğinde ise hızlıca yazıp yanımdakilere vermiş, ardından ise kulaklıklarımı takarak kafamı Sakura'nın omuzuna koymuştum.
Sakura da benim gibi yapıp, kafasını Hinata'nın omzuna koyduğunda rahat bir nefes almış ve uyumaya hazırlanmıştım, gerçekten bu yolculukların hiç çekilir bir yanı yoktu.

Küçüklüğümden beri, yolculuk yapmaktan nefret ederim ve liseden sonra ise daha da nefret eder olmuştum. Aklıma, geçmişte yaşanılan bazı olaylar ve gece Sasuke ile olan konuşmamız aklıma geldiğinde, ürpermeden edememiştim.

Sen ve ben, biz olamayız demişti. Açıkçası, dürüst olmak gerekirse o an kendimi kötü hissetmiş, kendimi kötü hissettiğim için de üstelemiştim. Yediremiyordum, Sasuke'nin bana sürekli soğuk davranmasını, bana karşı kaba davranmasını, küçüklüğümden bu yana hiç yedirememiş, bu yüzden de istemeyerek defalarca kez ona zarar vermiştim.

Sasuke ile benim ilişkime zarar veren kararsızlıktan başka bir şey de değilken, şimdi de onunla eskisi gibi olmak istiyordum.

Sasuke'ye karşı içimde hala uktr kalmış bazı hisler vardı fakat onu her gün görmek, onunla toplantılar yapıp konuşmak, eskisi gibi sinirlerime dokunmuyordu. Onu görmeye alışmıştım ben ve beni asıl rahatsız eden durum geçmişte yaşanan bazı olaylara hala çözüm getirememiş olmamızdı.

Olanları her düşündüğümde, kendimce haklı olduğunu düşündüğüm olaylar olsa da aslında, haklılık payı en fazla olan Sasuke'idi ve ben haklılık payımı, o olaydan sonra büyük ölçüde kaybetmiştim.

Dark Lust | SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin