0

6.8K 337 696
                                    

whatcha you talkin bout?

-

Sarışın çocuk titrek bir nefes alıp safirlerini, siyah irislerle birleştirmemek adına ellerine indirirken yaptığı şeyin yanlış olup olmadığını anlandırmaya çalışıyordu.

Korkunç bir aura yayan bedenin, her bir adımında ayakları altında ezilen dal parçaları, uzaktan gelen köpeklerin havlama sesleri, gecenin bir körü evinden uzakta olmasının getirdiği huzursuzluk ve ormanın derinliklerinde bulunması Naruto'yu korkutuyordu.

Öyle güçlü değildi, korktuğu şeylerin sayısı korkmadıklarından fazlaydı, sakardı, ödlekti ve etrafındakilere göre bebekten hiçbir farkı yoktu. Neyin yanlış neyin doğru olduğunu algılayamıyordu ki, algılayabilseydi şayet gecenin bu saatinde kesinlikle burada olmazdı.

Sertçe yutkunup gözlerini kırpıştırdıktan sonra, bakışlarını odak noktası olan elinden çekerek yeniden karşısında duran kişiye sabitlemiş ve tüm vücuduna yayılan ürpertiyle birlikte dudaklarını sertçe birbirine bastırmıştı. Karşısında duran beden, kaşlarını çatmış geldiklerinden beri hiçbir şey söylemeden yalnızca Naruto'yu süzüyordu.

"Sasuke," diye mırıldanmıştı Naruto ağlamaklı çıkan sesiyle beraber "korkuyorum, burası çok karanlık."

Ağlayacaktı, eğerki arkadaşı ona sesini yükseltirse ya da rastgele bir sincap geçerse çalıların arasından, Naruto her şeyi bırakacak ve olduğu yere çömelip ağlayacaktı.

Sasuke'nin hiçbir şey demeyip yalnızca kendisini koyu irislerle süzdüğünü gören Naruto, gözlerini yere indirip küçük ellerini yumruk haline getirmiş ve derin bir nefes alarak içinden şaka yapıyor, sasuke yalnızca beni korkutmaya çalışıyor. diye düşünmüştü.

Kendi düşüncesine hak verip, buna inanan Naruto'nun yüzündeki korkunun yerini büyük bir gülümseme kaplarken Sasuke'ye doğru atılıp parmak uçlarında yükselerek kollarını onun boynuna sarmış ve "Yine beni korkutmaya çalışıyorsun öyle değil mi? Aptal Sasuke!" demişti kıkırdayarak.

Kollarını doladığı boyundan çekerek, ellerini siyah irisli gencin ellerine kenetlemiş ve "Gidelim buradan," demişti onu ormanın çıkışına doğru sürüklemeye çalışırken " beni oldukça geriyor, eve gidip oyun oynayalım."

Naruto söylenip, Sasuke'nin elinden çekmeye çalışsada nafileydi. Sasuke oldukça güçlüydü ve Naruto'nun onu çekiştirmesi hiçbir işe yaramıyordu, çocuk yerinden dahi kıpırdamıyordu.

"Ne saçmalıyorsun sen!"

Siyah saçlı çocuğun gür sesi, ormanda yankı yapıp birçok hayvanı harekete geçirirken Naruto beklemediği bu ani atakla birlikte hızla ona doğru dönmüş ve gözlerinin dolmasını engelleyememişti.

"Sa-sasuke, bağırma lütfen korkuyorum." diyerek hıçkırmaya başlayan Naruto avucunun içindeki eli sıkıyor, korktuğu halde onu kendisine yakın tutuyordu. Ne yapması gerektiğini kestiremiyordu, yalnızca Sasuke'ye sarılmak ve bu geceyi unutup eve dönmek istiyordu.

Sasuke Naruto'nun sıktığı elini bir hışımla kendisine doğru çekip Naruto'yu kendisinden uzaklaştırırken bağırmıştı.
"Neden söyledin?"

Naruto Sasuke'nin ima ettiği şeyi anlarken hızla gözlerini kaçırmış ve "Özür dilerim." diye mırıldanmıştı.

"Senin yüzünden artık arkadaşım kalmadı, herkes benden iğreniyor!"

Sasuke Naruto'nun kolunu, büyük elleriyle kavrayıp sallarken Naruto iki elini de yüzüne getirip ağlamaya başlamıştı. Sasuke onu korkutuyordu, onun değişen ruh hallerine anlam veremiyordu. Onlar değil miydi daha iki gün önce güle oynaya okula giden, neden şimdi Sasuke Naruto'nun kolunu sıkıyordu?

"Ben seni seviyorum!" diye bağırarak karşılık veren Naruto, yüzüne yediği sert bir yumrukla yere düşecek gibi olmuşken Sasuke onun kolunu sıkıp kendisine çekerek düşmesini engellemişti.

"Yalan söylüyorsun."

Naruto arkadaşının daha da bağırmasıyla birlikte gözlerinden yaşlar su misali akarken sertçe burnunu çekmiş ve dudaklarını aralamıştı.

"Üzgünüm, öyle söylememem gerektiğini bilmiyordum."

Sasuke sinirle dişlerini birbirine bastırıp sevdiği çocuğu yere sertçe iterken ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Naruto aptaldı, nerede nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu, yaşının büyümesine rağmen aklı büyümemişti ve insanların neye nasıl tepki vereceklerini kestiremiyordu. Sasuke ise böyle bir çocuktan nasıl hoşlandığını düşünüyordu. Hislerini dahi kendisine zor kabul ettirebilmişken, bunu herkesin öğrenmesini ve kendisinden iğrenilmesini kaldıramıyordu.

Sinirle yerdeki taşı tekmeledi Sasuke ve siyahlarını karşısında ürkekçe ona bakan mavilere değdirdi. Üç gün mavilerinde kaybolduğu bu çocuğun, şimdi ise gözlerine bakmak yalnızca midesini bulandırıyordu.

Her şey onun suçu diye düşündü Sasuke histerik bir şekilde gülümseyip ormanın çıkışına doğru yönelirken.

"Ne-nereye gidiyorsun beni burada bırakma korkuyorum."

Sasuke duyduğu sesle beraber adımlarını durdurmuş ve kafasını geriye doğru çevirerek "Naruto," demişti sesinde iğrendiğini oldukça belli eden tınıyla birlikte "senden nefret ediyorum."

O gece Sasuke ilk aşkını çocukluğun da getirdiği kabul edilme arzusuyla beraber, kalbinin derinliklerine gömüp üstünü nefret topraklarıyla kaplarken Naruto, aptallığından ötürü ilk arkadaşını kaybetmişti.

——

Selamm, bu ficimin devamını getirebilirim ve ficimi de beğenirsiniz umarım!!

Bu bölümde Sasuke ile Naruto 15 yaşında, diğer bölümlerde yaşları arttıracağım.

Naruto bebisimi biraz fem&soft tarzında yazmak istiyorum 😌💞

Bu aralar sasunaru fanficlerine aşşırı derecede sardım ve pek yazılmadığını gördüm.. Umarım değeri artar bu shipin🤧🤧

Sizi seviyorum oy verip yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim💞💞

Dark Lust | SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin