3

2.7K 273 681
                                    

third mistake.

——

"Neler olduğunu açıklamayı planlıyor musun hayatım?" Temari, neredeyse on dakikadır boş boş etrafı gözleyen arkadaşının bu durgun haline dayanamayıp sinirle karışık meraklı bir ses tonuyla konuştuğunda Naruto, safirlerini kapalı monitörden çekmiş ve sesli bir nefes vererek Temari'ye bakmıştı.

"Bir şey olmadı dedim ya, sadece bölüm başkanının bana karşı biraz soğuk olduğunu düşündüğümden ötürü seni arayıp öyle söyledim." dedi Naruto kendisinin bile inanmayacağı bir yalanı, yüzüne yerleştirdiği yapmacık bir tebessümle arkadaşının önüne sunarken.

Temari'nin biçimli kaşları çatılıp dudakları bir şey söylemek amacıyla açılmış olsa dahi, iş arkadaşının ona seslenmesiyle beraber dolgun dudaklarını birbirine bastırmış ve gözlerini kapatıp sol eliyle burun kemerini sıkmıştı. Naruto biliyordu, Temari söylediklerine inanmamıştı zira kim böyle bir şeye inanırdı?

"Konuşmamız daha bitmedi, yarın  neler olduğunu konuşacağız şimdi toplantıya girmem gerekiyor." diyerek, gözüm üstünde hareketini yaptığında sarışın, arkadaşının bu haline gülümsemiş ve kafasını sallayarak Temari ile olan bakışmasını keserek önüne dönmüştü.

İrisleri, masanın üzerinde karmaşık bir şekilde duran dosyaların üzerinde gezinirken yanaklarını şişirdi ve sağ elini saçlarına atıp saçındaki tokayı eline aldı. Saçlarını arkada toka yardımıyla birleştirip önüne gelen perçemlerini de kulağının arkasına sıkıştırıp önünde duran siyah kapaklı kalın dosyayı alıp incelemeye başladı.

Bir haftadır oldukça zorlanıyordu, Sasuke yazdığı hiçbir raporu beğenmiyor, önüne sunduğu projeleri eksik buluyordu. Eksik bulduğu yönleri ise kaba bir dille dile getiriyor, Naruto'nun sinirlenmesine neden oluyordu. Eline aldığı kalemi sıktı sarışın çocuk, Sasuke'yi görmeyi bırak, sesine dahi tahammülü yokken üstüne üstlük bir saat sonra onun odasına gidecekti.

Bazı şeyleri gereğinden fazla abarttığını biliyordu Naruto lakin elinden gelen bir şey yoktu. Çocukluğundan beri böyleydi, fazla tepki verilmeyecek bir duruma gereğinden fazla tepki verebiliyordu fakat elinden bir şey gelmezdi.

Sasuke ile aynı yerde çalışmayı da abartıyorumdur belki de, diye düşündü lakin aklının ücra köşelerine ittiği anılar gözünün önünde birer birer canlanırken,  vücudunun kasılmasını engelleyemedi. Ardından hayır abartmıyorum, diye aklından geçirdi ve önündeki dosyayla ilgilenmeye devam etti.

Dosyalardaki eksikleri gözden geçirip not alarak, raporları kontrol etmesi işin arada bir Kiba'ya götürerek ve bugün yaptığı işlemleri bilgisayara geçirerek doldurduğu bir saatin sonunda, saat 21.30 olduğunda oturduğu sandalyede hamlanan vücudunu kollarını yukarı kaldırarak esnetmişti.

"İyi akşamlar çocuklar." diye bağırarak iki elini de sallayan Ino'yu eşi Sai gülümseyerek paltosundan çekmiş ve kendisine bakan birkaç kişiye selam vererek Naruto ile göz göze geldiklerinde gülümseyerek göz kırpmıştı. Naruto da arkadaşının bu davranışına karşılık göz kırpıp ikisine de el sallamıştı.

Ino Sai'nin koluna girip onu büyük koridora doğru çekiştirirken, Sakura ile Hinata Naruto'nun görüş açısına girmişti. "Naruto geceye kadar çalışıp uykusuz kalma!" diye bir yandan bağırıp, bir yandan montunu giyen Sakura'ya göz deviren Hinata Naruto'nun gülümsemesine neden olurken işaret ve orta parmağını birleştirip anlının kenarına koyup çekerek Sakura'yı cevaplamıştı.

Dark Lust | SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin