TANITIM

6.8K 389 288
                                    

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.

~

"Doğruluk mu cesaretlilik mi?"

Ağzını yaya yaya, gevşekce konuştuğunda sırıttım ve içkimden bir yudum daha aldım. Gözlerim bayık bayık bakıyordu.

"Cesaretlilik..."

Kendimden emin bir ses tonuyla konuştuğumda ortamda 'ooo' sesleri yükselmişti. Herkes deli gibi sarhoş olmasına rağmen, bir saniye olsun elinde tuttukları içki dolu bardakları bırakmıyorlardı.

"Emin misin?" Leyla tek kaşını kaldırarak sorduğunda kafamı olumlu anlamda salladım ve dudaklarımı yalayarak içkiyi tamamen kafama diktim. İşte şimdi, tamamiyle mantıklı düşünemiyordum.

"Buradan bir erkekle on saniye boyunca öpüşmeni istiyorum."

Kıkırdayarak konuştuğunda istemsizce kahkahalar atarak karnımı tutmuş ve öne eğilmiştim. Söylediği şeyi yarı yarıya algılamış olmama rağmen aşırı derecede komik gelmişti.

Sevdiğim kızla aynı ortamdayken, bir erkekle öpüşecektim.

"Taamam, o piti piti yapacağım." Hunharca kahkaha atarak konuşup, sarsak bir şekilde zar zor ayaklandığımda işaret parmağımı ağzıma soktum ve herkesin gözü üzerimdeyken tekerlemeyi saymaya başladım.

"O piti piti karamela sepeti..."

Gözlerimi kısarak saymaya devam ettim ve en sonunda işaret parmağım birinin üzerinde durunca o kişiye dikkatli bir şekilde baktım. Gözlerim kaymaya başlarken, yine bir gülme tutmuştu beni.

"S-siktir, ölsemde bu orospu çocuğuyla öpüşmem." Kahkahalarımın arasından konuşmuştum.

Sevdiğim kızla aynı ortamdayken, sevdiği erkekle öpüşecektim.

Asil'in bayık bakan gözleri gözlerimle buluşunca yüksek sesli bir küfür savurdu ve benim gibi içkisini kafasına dikerek zar zor oturduğu yerden kalktı. Yayvan bir şekilde gülüp düşe kalka yanıma geldiğinde ellerini yakalarıma atarak bedenimi kendisine çekmişti.

"O sikik çeneni kapat ve öp beni. Bu bir oyun, kurallara uymalısın Boran."

Gözlerimin içine bakarak konuştuğunda dişlerimi sıktım ve parmaklarımı yakasına sararak onu biraz daha kendime çektim. Bedenlerimiz yapışmıştı şimdi. Burnumun ucuna burnu sürttüğünde derin bir nefes alarak kirpiklerimi kırpıştırdım. Kokusu ciğerlerimi yakıyordi.

"Öp, öp, öp..."

Tezahürat yapan arkadaşlarıma gözlerimi devirerek dudaklarımı yaladım. Gri parlak gözleri, gözlerimi delip geçerken yüksek sesli yutkundum.

"Sadece on saniye..."

Alnını alnıma yaslayarak derin bir nefes aldı ve tek elini ince belime doladı. Ciğerlerine kokumu çektiğinde irkildim. "Sadece on saniye..." diyerek beni tekrar ettiğinde parmaklarımı ensesine sarmıştım.

Ardından kimseyi umursamadan, Ağzımı ağzına dayayıp, soluğumu sıcak dudaklarının arasına bıraktım.

~

Tanıtımını atayım dedim taslakta duracağına, yazamazsam silerim herhalde.

ASİL (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin