Capitolul 30

861 36 2
                                    

*Dante pov*

Dau pe gat si ultimul pahar de wiskey,culoare ce imi amintesc din nou de ochii ei. Gatul arde in urma bauturii atintindu-mi privirea prin sticla paharului. Ochii ei imi apar din nou,parca bantuindu-ma pana voi ceda. Strang mai tare paharul aruncandu-l in peretele opus al incaperii prefacandu-se in mii si mii de bucatele,la fel cum ma simt eu. Toni apare in pragul usii de la biroul meu,fiind inca surprins de ceea ce vede. Doua saptamani afurisite,atatea au trecut de cand ea a plecat si nimeni de aici nu ii poate da de uurma. S-a prefacut in praf si praful a fost dus de vant imprastiindu-l in asa fel incat sa nu il gaseasca nimeni. exact asa este si cu mica diavolita. Apuc sticla de wiskey si o arunc inspre el.

-Frate,calmeazate! pasii lui se aud greoi si ma scartaie pe creier cu cat se apropie de mine mai mult. Melinda a plecat,nu vrea sa o gasesti. Tot ceea ce am gasit aici sunt decat piste moarte,ceea ce da de gandit ca nu te mai vrea,nu vrea sa o gasesti. TRECI PESTE! spune venind langa biroul meu.

-Curva,curva ramane. Insa a naibii numai venin a lasat in urma ei. Nu mai pot,istoria se repeta! spun lasandu-ma pagubas prinzandu-mi capul in maini. Ma desprind de mine cel de acum doar pentru a face o trecere a rapida a celor doua saptamani. Socul cand am aflat ca a disparut fara urma a fost brusc si m-a lovit din plin in primele cateva zile. Realitatea si-a intors fateta neagra asupra mea,iar de atunci desi ne-am dezvoltat rapid devenind printre cele mai de temute mafii, munca nu mi-a calmat dorul si golul pe care l-am resimtit pana in ziua de azi. Corpurile goale ale femilor ce au ajuns in patul din apartamentul cumparat sunt decat corpuri frumoase dar reci,exact ca si iarna.

-Istoria e trecut la prezent, iar prezentul e istoria la trecut! vocea lui Toni se aude ca un ecou,insa vorbele lui sunt exact ceea ce ar descrie in momentul asta ceea ce se intampla. Apropo, Don impreuna cu Layla si Mauricio sunt in camera de conferinte,te asteapta! spune inainte de a se retrage.
Imi scot dosarul pregatit inca de aseara dinaintea partidei cu focoasa roscata,sau blonda? Tot ce stiu este ca numarul paharelor de vodka tonica s-au pierdut si oadat cu ele si eu. Pasii sunt grei,impunatori,costumul cambrat si negru imi vine perfect,insa nu ma simt ca si cum as fi. Las usa sa se inchida in urma mea,iar doi ochi albastri imi atrag privirea. Buzele  carnoase sunt urmatoarele,urmat de corpul ei sculptat si imbracat intr-o rochie office. Picioare lungi si zvelte ies de sub negrul materialului,sfarsindu-se in niste pantofi cu toc cui.

-Alice! salutand-o din mers.

-Dante,ce placere! La fel ca ultima oara! spune asezandu-se si ea in fata mea,usor si senzual.
Primele nopti petrecute in compania Mafiei Drogului au fost pline de nopti fierbinti. Mafia Drogului si Mafia Campionului au facut mici afaceri prin care noi,beneficiem tot echipamentul lor de monitorizare in schimbul a cateva droguri. Cantitatile de droguri si arme au depasit piata neagra de cand Mafia Campionului a devenit Ghost,infiltradu-se cu usurinta in transporturile  politiei,indiferent de miza. Placerea carnala a fost singura ce ne-a adus pe amandoi in acelas pat,fiecare are povestea lui,insa ce e adanc ingropate intre ele sunt cele mai importante.
Alice,un nume pentru o fiica de magnat al delarilor de droguri,printre cei mai mari. Amuzamentul e cand ea insasi a devenit narcomana,pana cand a preluat conducerea mafiei.

-Urmatorul target? spun intorcandu-ma catre Toni. Mana lui o tinea strans pe a Laylei,si inca nu o pot suporta. Cuvintele ei imi resuna din nou cand Melinda o ingrijea. Ochii ei si raceala acoperita intr-un strat in fin de durere cand vorbele ei m-au strapuns,acum imi sunt din imprimnae pe retina.

-Domnilor sper ca stiti sa jucato poker,pentru ca tinta noastra este un inrait al acestui joc. Paharo,sau Pasaroiul este unul dintre cei mai mari producatori de motoare pentru masinile de curse,inclusiv KTM-uri dragii mei. Daca intri pe sub pielea lui,nu numai ca piata neagra va fi toata monopolizata in favoarea nostra,insa daca vrei sa gasesti pe cineva-spune aratand spre poza pasaroiului- EL este omul care nu va da gres.

Moarte VanilataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum