Capitolul 10

1.3K 46 1
                                    

*Melinda pov*

Razele calde ale soarelui incep sa ma cam enerveze facandu-ma sa ma foiesc nestingherit in stransoarea ce ma tine in siguranta. Imi ridic mainile mai sus doar pentru a simti mai appoi denivelarile bine conturate a unui frumospetitor care ca sa vezi,era Dante. Zambesc precum o idioata si tot ce fac este sa stau sa ma uit la el, ca si cum as vedea un inger. Pentru prima oara am spus una dintre miile de povesti care ma chinuie de atatia ani, in sfarsit am reusit sa dorm bine, in sfarsit m-am odihnit dupa atatia ani. Ii aud maraitul si il simt cum se foieste,mana  lui incepand sa faca cerculete pe spatele meu. Parul ca abanosul e acum ravasit, pielea masilinie fara cusur e dezmierdata de razele soarelui ochii coborandu-mi spre abdomenul bine lucrat care acum este gol-golut.

-Neata! il aud cum imi spune strangandu-ma mai tare la pieptul sau.

-Buna dimineata! ii spun zambinadui cu adevarat, oferindu-mi la randul lui un zambet ucigator.

-Esti sexy in camasa mea! imi spun dand expresiv din gene,mirarea fiind vizibila pe chipul meu. Imi las privirea sa coboare incet in spre corpul me,care intr-adevar era acoperit doar de materialul negru al camasii lui. O roseata proeminenta ma cuprinde cand imi vad si cei patru-cinci nasturi descheiati si ca tot setul sa fie complet camasa e ridicata pana deasupra coapselor,lasandu-mi lenjeria intima la lumina. Degetuele lui imi ridica barbia, aducandu-mi fata la acelas nivel cu al sau uitandu-ne ca prostii unul la altul.

-Daca m-am imbatat e vina ta! spun pufnind imediat intr-un ras copilaros. Ma ridic din patul sau,doar ce nu ma putea lasa la mine nu?! , intinzandu-mi oasele amortite. Il aud cum geme facandu-ma sa rad din noua apoi ies pe balconul extra luminat de soarele arzator. Iau o tigara din pachetul de pe masuta de pe terasa si incep sa trag  din ea cu foame,brunetul urmandu-mi gestul. Ce vom face daca tot nu ne putem intoarce? il intreb pierduta intre culorile multiple ale trandafirilor ce imi patronau in fata. Ii vad zambetul smecheresc ridicandu-se nu inainte de a arunca chistocul de tigare in scrumiera neagra. Ma uit catre boxerii lui rosi incepand sa rad,dar se indreapta inapoi in camera punand pe el o pereche de blugi spalaciti si un tricou alb. Ma uit la fiecare miscare a pradatorului care se misca neastamapar prin toata camera si pentru un moemnt un sentiment de fericire dragoste si familie imi incalzeste sufletul.

-Intr-o ora sa fi imbracata! O sa fie o zi plina! imi zambeste sugestiv venind spre mine,coborandu-si privirea pe corpul meu imbracat sumar.

-Sa ma imbrac?Eu credeam ca e bine si asa.

-Eu te prefer asa iubito,insa lumea cred ca te-ar vedea cam nebuna. Acum-spune depunandu-mi un sarut pe fuga-imbracate lejer-apoi depune inca unul pe buze- si intr-o ora cobori jos pregatita de o zi plina da? si imi depune inca un sarut pe fuga.

Ma uit la el destul de uimita de afectiunea si gestul lui jucaus cu aceste saruturi pe fuga depuse de a lungul frazei lui. Imi zambeste stregareste lasand doua gropite sa se vada,facandu-l sa para atat de adolescentin si atat de adevarat. Ii zambesc si eu timid iar mai apoi bratele sale se strang in jurul meu. Imi pun mainile dupa gatul lui raspunzandui la calda imbratisare de care am  parte. Imi mai sopteste inca odata sa ma pregatesc,mustrandu-ma ca il retin din treburi. Imi depune inca un sarut, de data asta pe nasuc si se face nevazut,plecand prin gradina. Ma duc lenes spre baia lui,ce bine suna baia lui,baia noastra,si incep sa ma intreb daca viata imi zambeste in sfarsit. Apa rece imi cade pe corpul inspumat de gelul racoritor gasit in cabina de dus. Imi inconjor prosopul in jurul coprul facandu-mi celelalte necesitati. O pereche de pantaloni scurti albastri,un tricou alb si o pereche de converse negri, lasandu-mi parul desprins. Aud claxonul masinii,iar dupa ce incui usa casei urc intr-un chevrolet camaro.

-Pregatita? si imi zambeste.

-Let's fucking do it! ii spun lasand ca motorul sa toarca cand pedala de viteza atinge podeaua.

Moarte VanilataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum