Capela Mortului. Nu degeaba este una dintre cele mai ravnite piste de curse,atat pentru adrenalina pe care ti-o ofera cat si pentru inima ce iti va sta in gat. Numai unul poate iesi viu. Teren abrupt, rampe, pante, denivelari masive alunecari de teren practic inevitabil si prapastii care mai de care mai periculoase la tot pasul. Nascut pentru a muri nu?
Darren m-a inscris drept " Ghost" nimeni vrand sa concureze cu o fata. Ochii lumii ma scrunteaza incercand sa afle ce este sub masca neagra si sub echipamentul barbatesc de motociclist.
- Esti ok,fetito? Bani grei pusi la bataie pe curul tau.
Ma rezum la ai arata degetul mijlociu, indreptandu-ma catre linia de unde totul va fi dat pe Play. Ma urca pe motor asteptandu-mi campionul ce nu intarzie sa apara inconjurat de fete,femei si niste gay in toata regula.Ochii negri,un corp bine facut imbracat tot in piele,un tatuaj frumoa model pe gatul sau, muschii mai mai ca iti vine sa sari pe el sa ii faci conturul cu buzele iar vocea sa groasa imi dadu mancarimi in palma..
- Da vad ca nu vrei sa afle lumea numele pierzatorului. Nu iti face griji. Poate nu te voi pune pe tabel. Poate! spune lasand motorul sa toarca sub atingerea demonica.
Un sunet grav de pistol despica tensiunea acumulata iar jocul a inceput. Fumul pietre si praful lasau in urma noua totul ca in ceata. Aclamarile si coechipierii ramanea in urma doar in casca lasand voci de incurajare sa se auda. Accelerez precum viata ar depinde de asta ajungandu-l pe.micul demon din urma. Daca nu ar fi fost asa mare ura pentru ingamfarea lui i-as fi acordat ocazia unica de a face cunostinta cu o detinatoare. Imi i-a fata brital facandu-ma sa alunec intr-o parte redresandu-ma cu greu. Sunt langa el din noua incercand sa ii fur locul dobandit insa piciorul lui face contact cu motorul meu impigand zdravan aruncandu-ma in una dibtre rapele alunecoase si umede din care doar experienta si moartea sunt la mana destinului. Il vad cum imi arata degetul sau mijlociu imbracat in manusa de piele in timp ce eu ma pierd in rapa mea ce avea sa imi fie sau nu cosciug. Proasta miscare micule print! Apas grav acceleratia lasandu-ma purtata de catre micul meu motor si increditandu-ma mortii. O mica rampa imi deschide calea oferindu-mi ocazia de a ii arata cine ii este seful cat si stapanul. Zbor pe deasupra lui aterizand aproape de linea de finish intrecandu-l la diar cateva secunde distanta. Arunca casca nervos de pamant indepartandu-se de motorul sau. Razgaiule!!! tip in sinea mea desi am impresia ca nu doar asta e unicul factor ar crizei lui adolescentine. Elita vine si ma ridiva iar lumea ma striga drept Ghost astfel stabilind un nou record al mafiei. Ochii lui ma sfideaza transmitandu-mi descarcari electrice in tot corpul iar eu la randu-mi ridic degetul aratandu-i un mic si frumos dar inocent semn obscen.
- Trebuie sa recunosc Darren! Jucatorul este impresionant. Insa nu am putut sa remarc ca artagiasa dar fierbintea si naravasa ta fata nu este aici satisfacandu-si setea.
- Don Joan- spune Darren facandu-mi semn sa vin spre el- ati fi impresionat.
- Dante, fiule vino sa cunosti campionul! ii spune mosuletul invinsului ce se apropie de noi
- Domnule sunt incantat de cunostinta-spune dand mana cu Boss-ul mafiei noastre- iar campionule felicitari!
- Cum e sa fi invins Dante?
-Trebuie sa recunosc ca are gust nasol.
- Darren, am putea cunoaste campionul sau mai bine zis Ghost?
- Dar deja l-ati cunoscut! spune el ingamfat in timp ce imi scot casca lasand la iveala ochii uimiti ai celor doi.
- Melinda?! spune Don scaldandu-si ochii plini de dulcele miraj.
- Stai... Wow stop! Unu: o fata m-a batut! Trebuie sa recunosc ca ai avut noroc!
-Sau poate esti tu prea ingamfata si nu ai mai avut loc pe pista! ii spun atragandui atentia despre cum m-a impins.
- Neah nu e asta. Doi: Tata, ea e Melinda?! Fata pentru care ai facut pactul?! Adica te-ai pus cu Darren pe un pact in care ea e pionul principal? si parca cava din vocea lui imi strabate cele mai adanci cosmaruri.
- Dragul meu baiat, inca nu sti toata poveste iar pactul nu ii este dezvluit nici ei,chiar deloc cred, dar nici tie nici macar pe jumatate.
- Bine bine sa lasam astea de o parte! Am o intrebare. le spun plina de satisfactie. Cum o sa va numiti de acum in colo? Adica stiu ca sunteti aroganti si inaibte va numeati Mafia Campionul pentru ca evident aveati un pustiulica care stia ce sa faca cu piciorul carr nu sta acasa, dar acum? Va veti numi Mafia Invinsului? spun strabatuta de un ras plin de venin.
- Poftim? il aud pe Dante cum isi agraveaza tonul. Tineti gurita in cazul in care nu vrei sa faci cunostinta cu tarana inainte de vremea data! maraie el la mine,aproape de buzele care imi zvacnesc.
- Usor virginas! ii spun impingandu-l cu un deget inapoi in linie. Ai uitat ca vorbesti cu un campion, Printeso?! spun cu un zambet dracesc accentuând printeso inainte de a ma face nevazuta.
Aerul racoros al noii dimineti ce isi face simtita prezenta prin mici franturi in noapte ma inunda intr-un totul. Am castigat o alta cursa, prima din Arizona dar cea mai importanta insa trecutul ma prinde din nou din urma,iar frica de o noua cicatrice pe langa celelalte isi infinge gheara in mine.
- Esti bine campiono? ma intreaba Darren precum un frate mai mare,inmanandu-mi o bere. Dau dezaprobator din cap,continuand sa privesc in gol la ceea ce mi-a mai ramas din viata.
- Am sa iti spun ceva ce nu iti va incanta auzul.
- Uimeste-ma! Stai,poate astepta pana in centru.
- Nu poti sa te intorci in Mafie!
- De ce? intreb calma insa in interiorul meu dandu-se o lupta intre lacrimi si urlete.
- Am avut o intelegere cu Don. Una dintre ele ar fi ca ei ne ofera imunitate in tot ceea ce facem daca tu vei fi in partea lor.
- Sa isi pastreze titlul. Ce fel de imunitatea? intreb indurerata ridicand spranceana ironica.
- Urmeaza alte misiuni incognitoin care ne vom infiltra,iar tu vei fi piesa centrala. Nimeni nu ne va atinge cat tu esti partea lui.
-Adica eu voi fi o escorta pentru Dante.
- Esti o fata desteapta! rade ironic el.
Sunt mult prea obosita pentru a mai spune ceva. Sunt mult prea stoarsa de puteri si de imprejurari si pentru a lupta cu mine insa-mi. Nu imi ramane altceva decat sa imi aplec capul sub sabia ce va avea sa imi taie capul cu lama sa ascutita. Praful,alcoolul,masinile si mafia au fost noua mea viata de cand cealalta s-a stins in flacarile trecutului. Momente sangerii deschid vechile rani adanci lasand doar fumul plin de tipe si implorari sa iasa
- Am obosit! ii spun invinsa ridicandu-ma se langa un vechi dar mereu acelas nou protector.
- Asteapta-l pe Dante!
- Ma descurc! ii spun printre franturile pline de durere iesite in silentios.
- Esti a lui acum! tipa Darren la mine.
Sangele incepe sa imi curga rapid prin venele ce imi pulseaza,inima o ia agale iar pulsul parca este sub o noua vraja si se zbate pentru a scapa.Muschii mi se incordeaza iar unghile imi strapung dureroes causul palmei lasand mici pete rosiatie sa pateza astfaltul gri."Sunt a lui! Nu! imi tip inauntrul meu. Nu vreau sa fiu ca ultima oara. Sunt intre ciocan si nicoval. Cea veche tanjeste dupa acele momente si ar face orice dar eu cea de acum fug cat mai pot. Am plecat de la sangele ce pata covorul alb al detinatorului meu doar ca sa ajuns sa apartin a altuia,sa fiu din nou o proprietate. Clipe negre,grele,au devenit i fantoma ce imi bantuie viata. Clipa in care m-am prabusit la pamant,tipetele disperate,urlete si alte rugaminti de ajutor si cea a unicului detinator,singurele lucruri auzite.
-Esti a mea! tipa el in fata mea ca mai apoi mult prea multe scene terifiante sa-mi fie blocate pe retina, din nou si din nou. Imagini ce au facut ca totul sa dispara inainte de privit, moartea inainte de a o simti. Realitatea ma loveste precum o sageata cand o voce mult prea patrunzatoarea imi acapareaza auzul.
- Ai auzit campioano? spune Dante pufnind batjocoritor. Esti a mea!
- Uite ce e baiatul mamii,oi fi eu a ta insa cum voi avea ocazia voi avea grija ca te voi lasa in asa hal incat sa mananci cu paiul si culegand ramasite din tine. Ai inteles? ii tip in fata. Nu sunt proprietatea nimani si nici nu am sa fiu propritatea nimani! Nu din nou imi zic mie.
- Daca ai terminat cu fitele de curvulita te astept in masina! spune dandu-si ochii peste cap.
- Melinda,fa asta pentru noi! sparge Darren tacerea.
- Pentru voi? Poate pentru tine! Ai cuvantul meu sefule ca atunci cand te voi fute nu vei mai apuca ziua de maine si vei implora mila!
- Voi fi aici asteptand excitat. Nimic nu va fi schimbat, de scapat nu scapi. Doar pleaca ok?
Ma intorc nervoasa incepand sa merg doar pasii mei auzindu-se in surdina diminetii. Maseratii-ul de in negru mat astepata o printesa numai ca eu nu sunt una. Sunt o inima patata de prea multe ori.
- Ai venit printeso?
-Taci. Calco inainte sa te zbor pe geam! ii raspun prompt si la obiect.
Motorul masinii incepe sa vibreze usor iar murmurul linistii fiind una glaciara Casele treceau cu acceleratul pe langa bolindul ce avea sa imi fie caleasca,pomii alunecau pe geamurile fumurii iar eu odata cu ei. Mici picaturi de ploaie patasera linistea tresarind la primul tunet. Zilele aveau sadie o provocare din care nu voi scapa decat cu durere. Masina se opri coborand imediat indreptandu-ma spre nestinta. Bratele mari si parintesti ale lui Don Joan ma asteapta insa durerea si razboiul rece dat in mine este mult prea puternic.
- Etaj unu, a doua pe capat! striga el abatut in urma mea.
O camera simpla insa parca este exact ceea ce as vrea sa exprim. Negru mobilat ce isi imbina perfect formele printre cearceafurile sangeri iar albul parca ar vrea sa ofere puritatea pe alocuri. Un perete alcatuit dintr-o fereastra lasa ca orasul sa imi strabata privirea rosiatica din cauza durerii. Fantomele se intorc sa imi bantuie mintea si trupul,nefacand altceva decat sa ma sece de tot. De viata,de placere,de iubire, de dorinta de a mai lupta. Stropii mari si reco se loveau in nenumarate randuri in geamul inert. Fel si fel de forme prindeau viata sub privirea-mi impaienjenita. Lumina fulgerelor si vantul fiind doar o alta cale de a aduce alte spirite sa ma calauzeasca spre pierzanie. Luminele Arizonei se lasau dezmiersate de acei noei plini de lacrimi nespuse iar printre ele si ale mele. Spatele mi se lipeste zgomotos de geam,prelingandu-ma la podea faa vlaga putere sau dorinta. Imaginea unei copile nevinovate dar moarte imi joaca din noua feste iar amintirea ei era prima dintre miile de cicatrice neinchise pana acum. Nu am omorato dar moarte imi pateaza mainile. O alta proprietate o alta sclava printre altele,asta eram eu. Muzia ploii agresive rasuna in surdina amintirilor,camera fiind locul de joaca al fulgerelor,iar eu,eu fiind pur si simplu omul pierdut in acea infinitate plina de negru ce-mi este oglina sufletului.Melinda in poza pe motor!
CITEȘTI
Moarte Vanilata
RomansUite-ma cum plutesc in alcool, din tigara am tras pana am zis ca mor iar acum nu mai am nevoie de aripi ca sa zbor. O simpla fata bogata,Melinda Black,asta eram eu pana totul se sfarseste. Sex Sclavie si Bani. Mi-am vandut sufletul pentru a avea ina...