Capitolul 4

10.5K 185 18
                                    


Alec pov

A trecut deja o săptămână iar Adelle poate merge pe picioarele ei, totuși are 17 si nu a mers la scoala pana acum. Intru in birou așezându-ma pe scaun cautand actele lui Adelle. Aud usa biroului deschizându-se pe ea intrând Adelle îmbrăcată numai într-un sutien pe care il ținea cu o mana pe sani si o pereche de pantaloni de trening albi.

- Alec, crezi ca ma poți ajuta cu sutienul te rog? Ii admir corpul aproape gol timp de cateva secunde apoi ii fac semn sa se așeze pe piciorul meu.

Isi da parul la o parte lasandu-ma sai inchid sutienul negru, imi las mainile sa cada incet  pe coapsele ei aceasta arcuindu-si putin spatele. Simt cum isi strânge picioarele de placere scăpând un mic geamăt printre buze. Imi îndepărtez mainile de pe corpul ei conștientizând ca dacă continui se va ajunge la altceva.

Adelle se ridica de pe mine putin rusinata de ce facuse, ma priveste timp de careva secunde apoi pleaca din birou alergând spre camera ei.

•••

Adelle pov

Ma trezesc din cauza unui sunet deranjant care venea din partea ceasului care stătea pe noptiera. Ma întorc cu spatele oftand stand asa careva minute apoi ma ridic din pat mergând la baie, imi limpezesc fata spălându-ma pe dinți. Alec mi-a explicat ca trebuie sa merg la " liceu" sa învăț lucruri noi, mi-a spus ca voi cunoaște persoane noi și poate îmi voi face și prieteni.

Intru in dressing unde ma imbrac într-un dres negru mat impreuna cu o fusta gri combinat cu crem cu talie inalta si o maleta mulata alba.

Intru in dressing unde ma imbrac într-un dres negru mat impreuna cu o fusta gri combinat cu crem cu talie inalta si o maleta mulata alba

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am pieptănat parul apoi am iesit din camera coborand scarile. Cand ajung in hol il vad pe Alec in pragul ușii uitându-se la mine, ma opresc langa scari incercand sa-mi dau seama la ce se gândește.

- E ceva in neregula? Ma uit la îmbrăcămintea mea asteptand un răspuns din partea lui.

- Nu doar ca, esti foarte frumoasa. Imi ridic privirea intosind putin in obraji dandu-mi parul după ureche.

Vin langa el acesta imbracandu-ma intr-o greaca crem apoi imi da cea ce parea a fi un ghiozdan de un roz spre crem. Ma incalt intr-o pereche de ghete negre apoi mergem spre parcarea imensa unde ne urcam într-o mașină neagra, Alec imi pune centura asigurându-se ca nu voi păți nimic.


Pe drum priveam casele din jur, cerul se intunecase putin, din când in cand ma mai uitam la Alec cu coada ochiului. Peste cateva minute care mi s-au părut ore de tăcere oprim in fata unei clădiri imense făcută aproape numai din sticla. Alec imi deschide portiera ieșind din masina, imi da ghiozdanul apoi ma saruta pe frunte.

- Succes în prima ta zi de școală. Ii zambesc apoi il iau in brate lasandu-mi capul pe umărul lui.

- Multumesc. Ne despartim din îmbrățișare, eu intrând în curtea imensa.

You are mine {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum