Adelle pov
Alec parchează masina in garajul imens, tremuram putin pentru ca nu stiam ce vrea sa-mi facă. Nu pare suparat pentru cea ce am făcut dar nici fericit nu este, isi desface si se uita la mine cu un chip serios, ma întind spre el in timp ce ma eliberez de centura. Acesta își pune mâinile pe soldurile mele lipindu-si buzele de ale mele, isi lasa mainile sa cada pe fesele mele tragandu-ma pe el.
Ma simțeam de parca creierul numai deținea controlul asupra corpului meu, eram ghidata de inima, de dorința de al avea pe Alec. Nici nu-mi dau seama când maleta mea alba numai este pe mine iar fermoarul fustei este desfacut lasand la iveala putin din coapsa mea. Imi simteam corpul in flăcări de placere, mana lui Alec pe gatul meu, buzele lui pe pielea subțire a gatului meu erau ca o arsura care imi face bine.
Ii apuc mana in mana mea împingându-l pe spătarul scaunului, imi duc mainile la camasa lui care era deja putin desfacuta si o rup privindu-i pieptul tatuat, imi duc mana pe el apoi ma aplec sarutandu-i pielea gatului coborand pe piept.
•
Alec pov
Eram in bucatarie pregatind cina pentru mine și Adelle, după ce am apucat sa facem in masina o vreau din ce in ce mai mult. Amestecam pastele aldente cu sosul cand aud mici pasi pe scari, o vad pe Adelle îmbrăcată doar intr-un halat de mătase mov și cu parul umed se așează la masa jucându-se cu o șuviță de par.
- Am făcut paste pentru cina.
- Arata delicios. Ii pun farfuria cu paste impreuna cu tacâmurile și un pahar de suc.
Ma asez fata in fata cu ea uitându-mă la ea cum ia furculița cu care împunge pastele plictisita dar și putin încordată, dau farfuria la o parte lasandu-ma pe scaun.
- Adelle, este ceva ce ai vrea sa ma întrebi sau sa-mi spui? Aceasta se înroșește putin in obraji dându-și timid parul după ureche.
O liniște apăsătoare a pus stăpânire pe noi timp de cateva minute, ii e frica sa ma întrebe sau sa-mi spuna ce are de spus?
- Adelle sti ca imi poti spune orice. Aceasta ma priveste razand impreunandu-si mainile sub masa.
- Alec vreau sa te întreb ceva important.
- Spund Adelle.
- Ce inseamna sa...
- Sa ce?
- S-sa fi virgină? Nu pot sa spun ca m-am mirat la auzul acestei întrebări, ma asteptam sa ma întrebe la un moment dat.
Deși, este greu sa-i explic ca sa înțeleagă din prima, o privesc dandu-mi seama ca este putin rusinata si stânjenita de întrebare pe care mi-a pus-o.
- Babygirl este complet normal sa ști ce inseamna acest lucru, face parte din tine și din viata ta doar ca eu nu-ti pot explica atat de bine încât sa poți înțelege, trebuie sa afli tu singura ce inseamna.
Adelle incuvinteaza din cap rostind un mic "am inteles" apoi continua sa-si mănânce porția de paste.
•
Adelle pov
Oare ce mi-a trecut prin cap sa-l intreb pe Alec ce inseamna sa fiu virgină? Ma simt o proastă, imi las corpul sa cada pe pat punandu-mi mainile pe fata. Dacă Alec mi-a spus ca trebuie sa aflu singura, atunci trebuie sa fac tot posibilul pentru a afla. Ies din camera mergând pe holul imens, la cat de mare este casa lui Alec trebuie sa fie vreo biblioteca pe aici. In timp ce ma uitam pe ușile fiecărei camere trec pe lângă o usa maro pe care scrie biblioteca.
Intru inauntru apăsând pe întrerupător, rămân uimita cand vad pereți plini cu carti de toate felurile. Nici nu stiu după ce ma uit, cred ca este ceva legat de corpul unei fete sau anatomie. Ma uit pe toate rafturile pana dau de o carte pe care scrie Educație sexuală, cred ca imi poate răspunde la intrebare. O răsfoiesc pana dau de un capitol care este bazat pe virginitatea.
In timp ce, citeam imi rasuna in cap numai ce imi spusese Alec, acum înțeleg de ce nu a putut sa-mi explice nu voia sa cred ceva greșit in legatura cu aceasta curiozitate. Inchid cartea bagand-o in san fugind spre camera mea, incui usa si ma pun în pat in timp ce continui sa citesc. Eram atat de captivata de carte încât nici nu i-am auzit vocea lui Alec care imi spunea sa descui usa. Bag cartea sub pat mergând spre usa putina panicata de ce ii voi răspunde, descui Alec intrând în camera mea.
- De ce ai incuiat usa? Palmele imi transpirat iar obraji mi se înroșisera, ce pot sa-i spun ca sa ma creadă?
- Probabil niste haine pentru mâine la sciala si nu v-voiam sa între cineva peste mine in timp ce ma dezbrăcam.
Ma dau în spate cativa pasi cand vad ca Alec înaintează incet vrand sa se apropie de mine, tresar cand ma lipesc de peretele alb acesta punându-și mana langa capul meu privindu-mă cu un mic zâmbet in coltul gurii.
- Si daca intram eu?
Creierul meu numai asimila nicio informație, eram complet "prinsa" in capcana minciuni, respiratia imi era din ce in ce mai scadata iar inima imi batea foarte tare, oh nu Alec sigur o va auzi. Cand credeam ca Alec va afla ca am mințit telefonul lui care începuse sa sune ma salvează. Alec iese din camera spunându-mi din priviri ca v-a reveni, ma întind pe pat lasandu-mi capul sa cada intre perne, nu-l pot minti pe Alec oricat de mult as incerca.
CITEȘTI
You are mine {18+}
Romance"Am nevoie" șoptește ea "Stiu micuț-o" răspunde el " Cum?" întreabă ea " Esti a mea, mereu stiu"