Capitolul 12

6.9K 128 15
                                    

Adelle pov

Patul este asa rece fara Alec, imi trec mana pe locul de langa mine si oftez inchizandu-mi ochii cand simt cearceaful rece. Te vreau lângă mine Alec. Pana acum nu mi-am dat seama dar cred ca m-am îndrăgostit de el, pana acum nu am mai fost îndrăgostita de nimeni. Toti barbati pe care i-am văzut veneau doar pentru a profita de corpul și inocența mea, mai puțin Alec el mi-a dăruit atenția și iubirea de care am dus lipsa cei șaptesprezece ani.

Numai cand imi inchid ochi mi-l imaginez pe Alec cum ma saruta tinandu-ma in brate soptindu-mi ca totul va fi bine cat sunt cu el. Totusi un gând ma macina. Vreau sa aflu ce inseamna acele rune, vreau sa știu mai multe despre Alec. Imi deschid ochii ridicanduma din pat, intru in baie unde imi trec mana prin par uitându-mă la reflexia mea. Dupa ce ma asigur ca parul meu numai sta în toate direcțiile posibile ies din camera stand pe hol. Trebuie sa iau acel instrument dar problema era ca nu stiam unde este Alec, daca a plecat?

Ma indreptam spre scari cand aud picături de apa care se lovesc de gresie, ma las purtata de sunet pana ajung in fata camerei lui Alec. Deschid timid usa incercand sa nu fac zgomot intrând în camera, inaintez cu pași timizi pana la usa băii putin crapata. Ma uit prin crapatura văzându-l pe Alec gol lasand picăturile fierbinți de apa sa-i umezeasca parul și corpul. Ma uit în jurul cabinei si observ hainele pe care le purtase aseară așezate pe scaunul de langa oglinda aburita. Mare mi-e mirarea cand observ ca in buzunarul pantalonilor se afla instrumentul de care aveam nevoie, imi tot făceam scenarii in cap, daca ma prinde cand intru in baie? Dacă ma prinde înainte sa ies cu acel instrument in mana?

Stiam ca este riscant sa îl iau dar trebuie sa aflu mai multe, imi iau inima in dinți și deschid incet usa reușind sa intru in baie. Norocul meu era ca in baie era mult abur și nu ma putea vedea dacă nu făceam gălăgie, ma îndrept spre scaunul pe care se aflau hainele și apuc instrumentul. Ma felicit singura in mintea mea apoi ies din camera ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, alerg pana la biblioteca intrând inauntru oprindu-ma in fata raftului. Nu știam cum se folosește chestia asta, tot ce stiam era ca trebuia sa apropi partea cu diamant de acel semn.

Apropi putin speriata partea din diamant rămânând uimita cand semnul incepe sa se deschidă la culoare din gri devenind un tomnatic combinat cu auriu. Cutia se deschide dand de o carte cu aceeasi runa care era pe cutie dar de data asta era pe coperta. Iau cartea cu mine ies rapid din încăpere, alerg spre camera mea ladand cartea pe pat apoi intru in camera lui Alec.
Rasuflu ușurată cand aud din nou stropi de apa care se loveau de gresie, intru la fel de timid in baie punând instrumentul inapoi in buzunarul pantalonilor negri.

Ies din camera lui Alec intrând în a mea închizând usa după mine, nici mie nu-mi venea sa cred ce tocmai am făcut. Infarsit o sa aflu tot despre acele rune, ma asez pe pat luand cartea in brate. O deschid și dau de aceeași runa pe care am vazut-o pe brațul lui Alec si se pare ca este cea mai puternica și speciala numindu-se runa angelica. Tresar cand aud pași pe hol, oh nu sigur este Alec, inchid repede cartea bagand-o sub pat intinzandu-ma incercand sa nu dau nimic de banuit.

- Buna dimineața.

Raman cu ochii fixati pe Alec cand intra in camera doar cu o pereche de pantaloni de trening pe el și un prosop alb pe un umăr.

- B-buna dimineața. Raspund cu vocea putin tremuranda.

Fara sa-mi dau seama începusem sa ma holbez la abdomenul lui Alec. Acele firicele de apa care alunecau pe piept in jos ii conturau corpul atat de bine... Tresae cand il vad pe Alec in fata mea punându-și genunchiul pe marginea patului lăsându-se incet spre mine privindu-mă intens. Ma las pe spate iar înainte sa cad intre perne imi apuca bărbia cu o mana, creierul meu numai avea niciun control asupra corpului și acțiunilor mele. Ma simțeam ca marioneta in mainile lui Alec dar oricât de ciudat ar suna, imi place senzația asta.

- Astăzi mergi cu mine undeva. Undeva? De ce fraza aceasta mi-a dat mici fiori pe spate?

- Unde?

- Vei vedea, sa te îmbraci elegant. Se uita la mine timp de cateva secunde care mi se par ore lungi și dureroase.

Imi zâmbește apoi se ridica de pe pat ieșind din camera. Ma uitam la tavan rămasă in aceeași poziție, nu stiu cum dar de fiecare data când Alec este langa mine simt cum corpul imi i-a foc iar inima imi bate și mai tare in piept vrand sa iasa. Ma ridic din pat intrând în baie, arunc o privire în jur apoi încep sa ma dezbrac dand drumul apei din duș. Las hainele sa cada pe jos impreuna cu lenjeria facand cativa pasi până-n cabina, apa fierbinte imi limpezea corpul.

De fiecare data când fac baie mintea imi amintește cum am făcut dus prima data cu Alec, acele atingeri, saruturi, corpurile ude noastre ude care se uneau... Imi lipesc spatele de cabina inchizandu-mi ochii plimbandu-mi mainile pe corp. Nu este aceeași senzație pe care mi-o dau atingerile lui Alec, acele atingeri sunt pline de dorința, ardoare, placere.


Ma imbrac într-o rochie de noapte din mătase neagră lasandu-mi parul umed sa cada pe spate. Ies din camera coborand scarile spre sufragerie, pe măsură ce coboram scarile auzeam niste lovituri înfundate. Ma ghidez după sunet pana ajung in camera unde se antrenează Alec, usa era putin crapa lasandu-ma sa-l observ. Lovesre acel "manechin" prea tare, pare nervos sau agitat.  Privesc prin crapatura cu atenție urmarindu-i fiecare lovitura, acel chip încruntat, picăturile de apa de pe corpul sau, pumnii inclestati cu sete de a lovi ceva imi dadeau mici fiori in corp.

Decid sa deschid usa intrând în camera acesta apucand "manechinul" cu ambele mâini oprindu-l lipindu-si fruntea de el. Chiar dacă sunt la un metru distanta de el aud cum respira agitat inima bagandu-i puternic. Il privesc cateva secunde apoi ma apropii de el privindu-l cu mila in ochi punandu-mi o mana pe obrazul sau.

- Esti suparat? Acesta se uita parca prin mine încleștandu-si maxilarul apoi imi zâmbește.

- Nu Adelle. Simteam ca ma minte, vreau sa știu ce l-a suparat.

Ne uitam unul la altul incercand sa găsesc ceva de spus, ii auzeam inima pulsand sangele fierbinte in vene sale. Ma uit în gol lasandu-mi ochii sa cada pe pieptul sau, fara a ma mai gândi imi cobor mana pe pieptul sau in dreptul inimii sale. Aveam dreptate, este agitat și nervos dar de ce nu vrea sa-mi spuna fin ce cauza?

Il iubesc și stiu ca el tine la mine dar vreau sa știu ce il macina pe dinăuntru.

You are mine {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum