Capitolul 8

8K 127 8
                                    

Adelle pov

Aveam acel sentiment ca nu este bine ce facem dar vreau sa scap de aici și sa merg acasă la Alec. Imi iau ghiozdanul si o urmez pe Zoe ieșind din clasa, coridorul era complet gol o urmez pe Zoe coborand pe alte scari uitându-ne peste tot pentru a nu fi prinse. Ne oprim in dreptul unui perete stand putin ghemuite pentru a nu fi observate de femeia de serviciu care spala pe jos.

După ce ne asiguram ca nimeni nu mai este pe hol iesim repede din liceu alergând afara din curtea imensa, ne oprim in dreptul unui copac și începem sa radem de fapta noastră.

- Cum de sti atatea despre evadarea din detenție?

- Crede-mă, am fost de multe ori în detenție. Ne oprim din ras gâfâind ținându-ne de piept.

- Daca tot am iesit din detenție, hai sa mergem undeva unde sa ne distram, hai într-un club.

- Oh nu, scuze nu pot trebuie sa ma întorc acasă.

- Hai te rog, nu vreau sa merg singura plus ca ne vom distra.

- Zoe, soarele mai are putin si apune, o sa ne prindă noaptea.

- Asta este și ideea Adelle, in club te distrezi mai bine noaptea și poate...iti faci și tu un iubit.

- Mnu mersi, am deja pe cineva.

- Si "acest cineva" stie ca îl iubești? O privesc pe Zoe putin trista de faptul ca Alec nu cred ca știe felul în care il iubesc.

- Pai...oarecum. Zoe ma ia de mana zambindu-mi prietenos.

- Nu fi trista, in seara asta te vei distra, vei dansa și vei bea impreuna cu mine. Iti vei aduce aminte toata viata de ziua asta.

- Ohh bine, cum zici tu.

- Ok, hai la club!

Mergem de aproape cincisprezecea minute cred si tot nu am ajuns, ma tot gândeam... dacă ma prinde Alec in club? Nu, nu, nu! Nu trebuie sa ma gândesc la asta acum, Zoe a spus ca mă voi distra și asa trebuie sa fac. Ne oprim in fata unei clădiri mov pe care scria Pandemonium, arata destul de mic pe dinafara dar când am intrat înăuntru am fost întâmpinată de mii de oameni care dansau pe ritmul muzicii data la maxim, lumini albastre care luminau clubul și mirosul puternic înțepător de tutun imlreuna cu alcoolul, Zoe ma ia de mana asezandu-ne la o masa unde scrus Bar  pe niste scaune inalte roșii.

- Cu ce va servesc fetelor?

- Doua shoturi de tequila te rog. Domnul ne da doua paherele mici întorcându-se la treaba lui.

- Ai mai băut pana acum?

- Mnu.

- Atunci invata de la mentorul tau, ia shot-ul de tequila in mana și dă-l pe gat.

- Cum?

- Asa. Zoe isi apleacă gatul și bea toata bautura din pahar strambandu-se putin.

- Rândul tău. Privesc shot-ul din mana mea nedumerita.

Nu cred ca este o idee buna sa-l beau dar...pana la urma am venit aici pentru a na distra, imi dau capul pe spate turnandu-mi toata bautura din pahar in gura. Cand o înghit simt o aroma seaca, amara care ma arde putin pe gat ma strâmb lăsând paharul pe masa incercand sa ma obișnuiesc cu gustul nou.

Cred ca am băut cam multe shoturi de tequila   pentru ca a început sa ma doare capul dar ma simțeam mai fericita ca niciodata, Zoe ma ia de mana ducandu-ma pe ringul de dans care era plin de fete și băieți.

- Zoe...n-nu știu sa dansez.

- Nu conteaza Ade, doar mișcați corpul. O ascult pe Zoe si incep sa-mi misc corpul pe ritmul muzicii lasandu-ma purtată de alcoolul din mine.

In timp ce dansam simt doua mâini pe solurile mele, cand ma întorc dau de un băiat care arata cam ciudat sau poate asa il vedeam eu din cauza alcoolului.

- Frumoase miscari papusa, hai undeva unde sa fim doar noi doi, sa-mi dansezi numai mie. Tipul dadea sa na sarute dar mi-am întors capul.

Incercam sa scap din stransoarea lui dar acesta era de zece ori mai puternic ca mine, ma uitam disperata după Zoe prin multime  dar nu o vedeam nicăieri.

- Lasă-mă in pace! Nu te vre-

- Ai grija! O voce feminina se aude din capătul încăperi.

Tresar cand tipul care nu voia sa-mi dea drumul este acum cenușă pe jos, ma uit în jur cand il vad pe Alec stând pe niste scarui cu arcul si săgețile in mana. Voiam sa fug dar prea târziu, Alec deja era in fata mea tinandu-ma de mana.

Nu spune nimic, doar iesim afara din club, cred ca este supărat pe mine. Ma lipeste de perete punându-și mana langa corpul meu care abia mai statea in picioare din cauza alcoolului.

- Adelle, pot sa știu și eu de ce ai venit într-un club? Nu vezi in ce stare esti? Esti beata moarta, nici nu poți sta pe picioarele tale darămite sa mergi.

Alec avea dreptate, picioarele mele tremurau precum gelatina, imi simteam corpul foarte fierbinte iar capul imi exploda de durere.

Alec pov

Nu am mai certat-o pe Adelle pana acum dar in momentul acesta chiar nu m-am putut controla, ma uit la ea aceasta lăsându-și capul in jos in semn ca ii pare rau pentru ce a făcut.

- S-scuze A-Alec. Observ cum cateva lacrimi i se preling pe obrajii roșii, i le șterg punandu-mi mana pe obrazul ei.

- Te-am iertat deja Adelle, hai acasă. Mi-am dat seama ca nu poate sa meargă cum trebuie asa ca am luat-o stil mireasa punându-și capul pe pieptul meu.

Adelle pov

Ma simțeam groaznic pentru ca l-am suparat pe Alec, acesta ma lasa pe canapeaua din sufragerie ducându-se in bucstarie pentru a-mi aduce un pahar cu apa. Imi dimteam corpul foarte fierbinte plin de furnicături, mirosea numai a tutun și alcool il priveam pe Alec cum imi pune apa in pahar venind inspoi la mine cu acesta.

- Poftim, nu o să-ți placa la inceput dar trebuie să-ți revi. Imi înmânează paharul facandu-mi semn sa beau.

Ma uit la pahar vrand sa beau dar ceva ma oprește, nu vreau sa beau apa vreau sa fac altceva. Ma uit la Alec acesta stand in picioare in fata mea privindu-mă nedumerit, buzele acelea roz...vreau sa le sărut.

- Numai pot rezista Alec. Pun paharul pe masa rudicandu-ma de pe canapea lipindu-mi buzele de ale lui.

Il sarut acesta raspunzandu-mi luandu-ma de fese eu incolacindu-mi picioarele de jur împrejurul bazinului sau. Ajungem în camera lui unde ma lipeste puternic de perete sarutandu-ma sălbatic plimbandu-si mainile prin parul meu.

Ma trântește in pat venind peste mine continuând sa ma sarute pe buze coborand la  gat dandu-ma jos bluza impreuna cu pantalonii. Ii desfac camasa neagra acesta dezbracandu-se de ea, imi saruta pieptul in timp ce își duce mana incet spre locul interzis. Imi masează incet clitorisul in timp ce se joaca cu sanii mei, se simțea atat de bine nu vreau sa se termine acest moment.

Imi desface sutienul lăsându-l sa cada pe jos eu punandu-mi mainile pe spatele lui, se ridica pentru a-și desface șlițul de la pantaloni lasand la iveala umflatura din boxeri. Incep să-l sărut pe gat coborand pe piept trecandu-mi mana pe abdomenul sau.

You are mine {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum