A szüleim kiskoromban mindig mesélték hogy mi régen egy föld nevű bolygón éltünk vagyis inkább az én dédszüleim éltek ottan. Mindig mondják hogy a mostani galaxisban amiben élünk, Mitra rendszernek hívják. Elmondom először is hogy is és miért történt hogy elhagytuk a földet. A földön nagyon nagy bajok voltak először kitört a harmadik világháború ami öt évig tartott. Oroszország és Amerika egymásnak emiatt aztán a földnek a felénél is több lakosa az oroszok oldalára állt mert féltek tőlük mert az oroszoknál volt egy olyan erős nukleáris bomba amit ha kilőttek volna az egész világ természete sőt lehetséges hogy az egész föld eltűnt volna. Szerencsére nem lőtték ki az oroszok a bombájukat. De elég sokszor lőttek ki atombombákat az egyesült áramok területére. Két nukleáris bombát is kilőttek illetve attól független hogy az amerikaiaknak valamennyire fejlettebb technológiájuk volt nem jelentette azt hogy ők fogják megnyerni a háborút igaz kisebb csatákat megnyertek azonban Kína és a legfejlettebb országok Oroszország mellett álltak és nem csak az miatt mert féltek az oroszoktól hanem az miatt is mert egy szerződést kötöttek amivel az oroszok Kínának és a többi országnak negyedét odaadják a nemesfémjeik egy részét. Miután vége lett a harmadik világháborúnak már azt sem tudták hogy miért kezdték el ezt az egészet. De természetesen nagyot néztek amikor észre vették hogy a 9milliárd emberből a földön már csak 3 milliárdan élnek illetve hogy a természet ezt a nehéz sújt már nem bírták el. Az emberek ezen csak keresztül néztek mintha semmi sem történt volna mentek tovább az élettel a 3 milliárd ember csak fogyott mivel csak nagyon idős vagy csak nagyon fiatal gyerekek maradtak í már csak 1 milliárdan éltek a földön már ha akkor még nevezhető volt földnek. Az utókornak azonban a harmadik világháború előtt kifejlesztettek egy olyan hajót amielbírt kb 2 milliárd embert és átlehet vele utazni a galaxison. Ez is történt elmentek az emberek egy új galaxist és egy új bolygót keresni. Az első galaxis csalódást okozott nekik csak a hatodik galaxist találták jónak hogy tudjanak is élni. Azonban ebben a galaxisban már éltek de felajánlották nekik hogy lakhatnak ebben a galaxisban azonban nem lakhatnak egy bolygón így mivel volt 8 bolygó a galaxisban 8 csoportra osztották az embereket. Az emberek viszonylag gyorsan hozzászoktak az új életükhöz és beilleszkedtek az ismeretlenek közé és kiderült hogy ez a galaxis a legfejletteb az összes felfedezett galaxis közül. Most pedig elmesélem a galaxis történetét azt is mondhatnánk hogy ez egy lehetetlen világ. A nyolc bolygó mondhatnánk úgy is hogy az összes égövezetet tartalmazza mintha külön bolygókra osztottuk volna a földet. Két bolygó van amelyiknek van tengere illetve mediterrán éghajlata létezik csak, gondolom most azt kérdezed ez hogy lehetséges. Olyan a föld területe hogy nincs olyan területe ahol nem érintkezne tengerrel 50 km-en kívül. Ennek a két bolygónak a neve: Teresim és Karasim. Két bolygó a kontinentális vagyis a szárazföldi éghajlatot viseli. Ennek a két bolygónak a neve: Taiao és Kalikasan. A másik két bolygó az alaszkai és a kanadai éghajlatot tartalmazza ezeknek a neve: Ftohte és Froid.
A két utolsó bolygó a legérdekesebb ez két éghajlatot is tartalmaz. Mondhatjuk azt is hogy két teljesen más éghajlatot viselnek. Egy bolygó viseli a tengeri és a hideg alaszkai telet a neve: Schimbare. A másik bolygó pedig a trópusi erdő és az égető sivatag a neve: Hurihia. Ezek lennének a nyolc bolygó. De ez nem minden mivel már éltek itt lények akiknek voltak erői így a fajok keveredésénél hibridek jöttek létre mivel az emberek ezt mégjobban felkavarták így lettek emberek akiknek lettek erői amik például: telekinézis(tárgyak mozgatása), gondolat olvasás, a négy elem uralása, átalakulás más személye vagy állattá, élet adása vagy elvétele, életbe visszahozás, stb...... Az összes bolygón már nagyából csak hibridek élnek. Ha egy kicsit a megnézzük mindegyik bolygónak van egy vezetője van. Tehát van nyolc vezető ők minden hónap végén jelentenek a fő vezérnek. A fő vezér bolygója a Teresim. Én is ezen a bolygón élek. Taylor Menson vagyok, tizennyolc éves. A szüleim 12 éves koromban meghaltak a nénikém örökbe fogadott és úgy nevelt fel mintha a saját gyermeke lennék. A nénikémnek nem lehetet gyermeke talán ez miatt is kezelt úgy mintha a sajátja lennék. Illetve nem csak ez van ugye a földön filmekben és könyvekben léteztek a bosszúállók. Hát hogy mondjam ebben a világban van egy ehhez hasonló csoport/csapat. Őket a legerősebb harcosok és legerősebb erővel bíró emberek és lények tartoznak közéjük. Mindig arról lehet halani hogy valamilyen gonosszal csatáztak és legyőzték a gonoszt aki valamelyik bolygót megtámadta. Bár engem ez nem nagyon érdekel a többi lány olvad a Soccoristasok férfi tagjaitól összesen kilenc tagja van a Soccoritasnak. Ebből heten férfiak és ketten nők az osztálytársnőim nagyon szeretnek áradozni ezekről a férfiakról hogy milyen jól néznek ki hogy milyen jó lenne velük találkozni. Engem ez egyáltalán nem érdekel de azért meghallgatom a sztorikat amiket mondanak hátha mondanak valami újat. Mostanában akadt egy kis problémám az erőim kezelésével ami nem jelent túl jó dolgot. Mégpedig azt hogy még van pár olyan erőm ami csak most akar felszínre törni. De ezt el kell titkolni mert akkor rám szállnának és azt akarnák hogy menjek el valamilyen zárkába és maradjak ott egész életemre. Ezért is szeretném én is és a nénikém is titokban tartani hogy milyen erőim is vannak ezért hordok egy karkötőt ami megakadályozza hogy az erőmet ne tudjam teljes mértékben használni. Remélhetőleg így senki sem fogja megtudni. Az erőimet a nénikém fogja megtanítani hogy kezeljem amiket az iskolában nem szabad elmondani. Az erőim közé tartozik a gondolat olvasás, telekinézis, a tűz és a víz elem birtoklása, át tudok alakulni más lénnyé vagy állattá, illetve vissza tudok hozni személyeket az életbe azonban lehet hogy még ezeken az erőkön kívül is van még egy vagy két erőm ami még nem mutatkozik ki. Az osztályunkban én vagyok a csendes diák. Így tehát senkivel nem szoktam beszélni így hazudnom sem kell. Meg persze így sokkal könnyeb hogy ne tudják meg hogy nagy erőm van.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok! Remélem tetszik a történet. A következő rész nem tudom mikor fog majd kijönni nagy valószínűséggel szombatonként fogom kirakni a részeket. Ma még kirakok szerintem egy részt illetve még egy részt ahol bemutatom Taylort illetve egy részt ahol bemutatom a Soccoritasokat
YOU ARE READING
Lehetetlen világ/Befejezett/
FantasyEgy lány aki átlagos életét élte. Azonban kiderült, hogy alapból több ereje van mint, az átlag embereknek. Így esélye van hogy, bekerüljön a Soccoritasok közé, vagy élete végéig bekerül egy zárkába ahol élete végéig fog tartózkodni, bezárva egy nya...