Az igazság felfedése

13 0 0
                                    

~~~~~~Másnap~~~~~~

Tegnap este úgy döntöttem, hogy szólok a nénikémnek, hogy találtam új erőket és hogy veszélyben van az életem is. Persze reggel nem volt időm mivel később is keltem mint ahogy szoktam, tehát már alapól is sietésben voltam hogy ne késsek el. De még így is volt időm arra hogy csináljak mindenkinek szendvicset szerintem ez egy szokásommá vált, pár nap alatt. Viszonylag gyorsan odaértem a vendéglőbe és csak Bella volt ott de azt mondta hogy ma később kell kinyitni mert azt mondta. Természetesen örültünk mert ameddig le tettük a székeket és mindent megcsináltunk jól elbeszélgettünk. Úgy érzem hogy hosszú idő után megbízhatok a nénikémen kívül másban is. Bellával azóta beszélgetek mióta itt vagyok azonban az elején nem voltam annyira beszédes azonban most, hogy megnyíltam neki nagyon sokat beszélgetünk. Elakart hívni egy buliba, de én azt mondtam hogy nem nekem valók a bulik azonban valahogy megtudott győzni, hogy elmenyek szerencsére péntek este lesz. Pontosítva holnap este és addig kéne venni ruhát is. Viszont egyedül nem lenne annyira muris, így úgy gondoltam  hogy ha Soccoristas lányok ráérnek akkor elmegyek velük. A munkanap gyorsan befejeződött tehát gyorsan hazaértem, kb.délután három óra lehetett, leparkoltam a kocsit a garázsba, majd bementem a házba. Mindenki ott volt, a Soccoristasok és a énikém is, amikor beléptem mindenki csak nézett engemet mintha most látnának először fehér embert.

-Sziasztok? Mi történt? Úgy néztek mintha nem láttatok volna még fehér embert.-mondtam csodálkozva.

-Szia, ilyen hamar befejeződött a munkanapod?-mondta a nénikém.

-Igen, és még később is nyitottunk, a mai nap nagyon jó volt, de ha lehet akkor szeretnék veled beszélni, Ánya néni.

-Rendben kicsim, ti addig ne romboljatok itt nekem valamit mert akkor bajba kerültök.-mondta a nénikém. Bementünk az egyik szobába ami hang szigetelt volt és nem volt benne kamera sem.

-Azt akartam mondani nénikém hogy van pár nagyon fontos dolog amit el kell mondanom neked nénikém, és ne szólj közbe semmit sem. Rendben?

-Rendben.

-Tehát, vannak új erőim, amik nagyon erősek a jövőbe látás, teleportálás és a láthatatlanná válás, illetve az is kiderült ha a tűz és a víz elemet nem tanulom meg kezelni akkor az erőim átveszik felettem az uralmat és belehalok. Szóval szerintem el kéne mondani a Soccoristasoknak is hogy mi van mert a végén nem lesz kellemes ha nem tőlünk tudják meg.

-Ha így akarod akkor így is lesz. Most akarod elmondani nekik?

-Igen, illetve van még egy dolog holnap este egy buliba megyek a munkatársammal.

-Rendben, de akkor menjünk és mondjuk el hogy mi is van veled.

-Akkor menjünk.-kimentünk a szobából majd a Soccoristasok elé mentem és mondtam hogy figyeljenek rám.

-Most egy fontos dolgot fogok elmondani nektek amit nem mondhatok el senkinek és nem is itt fogom elmondani nektek, szerintem egy kis séta keretein belül elmondom, esetleg most jó nektek.

-Persze, menjünk akkor.-mondta mindenki. Elindultunk sétálni és mentünk az erdőbe. Majd egyszer megszólaltam.

-Amit neked mondtam Diana nem teljesen igaz az erőimmel kapcsolatban mivel ettől még több erőm van. Pontosítva: Gondolatolvasás, átalakulás, telekinézis, birtoklom a tűz és a víz elemet is, vissza tudok hozni embereket az életbe bár ha túl nagy a seb akkor akár az életemmel is fizethetek, jövőbe látás, teleportálás és láthatatlanná válás. Ha nem taulom kezelni a tűz és víz elemet akkor meglehet sőt biztos hogy fel fog emészteni az erőm és meghalok.-mind egy szuszra mondtam ki. Nagyon izgultam, hogy mit szólnak majd.....

Lehetetlen világ/Befejezett/Where stories live. Discover now