Még egy erő

8 1 0
                                    

-De nem támadtál meg minket mert tudtad hogy kik vagyunk- mondta Gilbert

-Inkább hagyjuk, az a lényeg hogy nem akartam hogy kövessetek.

-Honnan tudtad hogy követünk?-Kérdezte Leon

-Nem tudtam, szeretek fára mászni és úgy gondoltam hogy egy kicsit fent leszek az egyik fán ami közel van a házhoz, akkor láttam meg hogy kijöttök és arra mentek amerre én mentem.

-De ha ilyen jó képességeid vannak akkor miért nem mentél el kémnek vagy hasonlónak?-kérdezte Anastasia

-Nem szeretem azt a munkát-hazudtam, igazából kiskorom óta az szerettem volna lenni de a sok erőm miatt nem lehetett.-jobban szeretem a pincérkedést. Mostmár megyek aludni mivel holnap korán kell kelnem van pár elintézni való dolgom.

-De kicsim holnap szabadnapod van nem?

-De szabadnapom van, de pár dolgot el kell intéznem még bent a vendéglőbe a főnökkel, illetve veszek pár dolgot.

-Rendben, de vigyázz magadra.

-Jó anya, de következőre se a csapatot sem pedig külön külön ne küld el őket utánam. Had legyen egy kis nyugalmuk ha már a nyolc bolygót kell védeniük. De mostmár tényleg megyek jó éjszakát.

-Természetesen csak felmentem a szobámba bezártam az ajtót és leteleportáltam az edzőterembe levettem a karkötőm és elkezdtem edzeni. Mindent kiadtam magamból. Nagyon élveztem majd egyszer csak egy kicsit megszédültem és azt láttam hogy itt eddzenek a Soccoristasok mindannyian valaki szólt nekik hogy feljöhetnek egy nő volt de mire megfordultam volna hogy lássam az arcát. Megszédültem és megint az üres teremben álltam egy magam úgy gondoltam jobb lesz ha felveszem a karkötőm és elteleportálok a szobámba. Elvégeztem az esti rutinom és lefeküdtem. Azonnal elnyomott az álom. 

~~~~~~Másnap reggel~~~~~~~

Szerencsére hétvégén sokat tudok aludni viszont nem élvezhettem mivel azt mondtam hogy nem leszek itthon mivel korán elmegyek. Hétkor felkeltem elvégeztem a reggeli rutinom majd lementem. Természetesen mindenki bámult hogy még mindig itt vagyok.

-Jó reggelt! Ne nézzetek így mert mingyárt kiesik a szemetek a sok bámulástól. Nekem a hétvégi korán kelés az az amikor reggel hét órakor kelek. Amúgy meg még van pár percem úgyhogy megyek is. Sziasztok!

Csak bámultak úgy mintha nem láttak volna még fehér embert. Lehet hogy csak robotokat raktak oda na mindegy is. Gyorsan odaértem a vendéglőbe mert tegnap a kisfőnök behívott. De nem tudom hogy miért is.

-Jó reggelt főnök miről szeretne beszélni?

-Jó reggelt tegnap itt volt a nagy főnök és különösen kiemelte hogy milyen ügyesen szolgálta ki a vendékeket és volt olyan hogy a fekete ruhás vendégeket átadtad a társadnak. Miért történt ez? Legtöbbször inkább te akarod kiszolgálni az első vendéget.

-Jó reggelt! Rájöttem hogy nem fontos az hogy ki szolgálja ki az első vendéget.

-Értem. Akkor mehetsz is ennyit akartam mondani.

-Viszlát.

-Viszlát.

Akkor  most találjam ki hogy mit vegyek , vagy inkább miket mivel jövőhéten lesz a nénikém szülinapja. Egy nagyon különleges nőnek mit lehetne venni. Aki úgy nevelt  fel mint a saját lányát?

-Végül egy medál mellett  döntöttem. Így néz ki:

Úgy gondoltam ez tetszeni fog Ányának mert  ábrázolja a családot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Úgy gondoltam ez tetszeni fog Ányának mert  ábrázolja a családot. Jövő hét szombaton odaadom neki. Az én szülinapom pedig vasárnap lesz vagyis holnap. Őszintén nem vagyok annyira oda a szülinapjaimért de örülök hogy csak a nénikémmel tölthetem a szülinapom. Bár ez a szülinapom teljesen más lesz mivel nálunk lesznek a Soccoristasok is. Szóval egy kicsit fura lesz. Hazaértem majd átöltöztem és megint elmentem a titkos helyemre .  Sötétedésig ott voltam majd elindultam vissza a házba. Megint csak csodálkozó és mérges emberekkel találkoztam.

-Hol voltál megint?-Kérdezte anya

-Elmentem a titkos helyemre miután hazaértem, bár ezt nem tudjátok mert csak robotok voltak ott helyettetek vagy hologramok.

-Ebben igazad van.

-Készítek vacsit, azután majd elmegyek lefeküdni.- elkészítettem a vacsit majd egy kicsit ettem és felmentem a szobámba bezártam a szobám ajtaját és leteleportáltam az edzőterembe és edzettem és egy kicsit gyakoroltam illetve az erőimet is használtam megpróbáltam egyszerre is használni őket azonban még túl gyenge vagyok egyenlőre minél többet gyakorlok annál erősebb leszek. Nagyon kell majd vigyáznom.  Ekkor valaki belépett a szobába de nem láttam senkit sem csak hallottam a lépteket.

-Ki van ott?

-Diana Clark vagyok. Láttam hogy nem vagy annyira jól, vagyis inkább azt hogy nagyon visszahúzódó és szomorú vagy. Ha akarod akkor beszélhetünk.

-Hogy tudtad hogy itt vagyok?

-Hát anyukád mondta hogy van, egy edzőterem és gondoltam hogy lejövök edzeni, de akkor láttalak meg téged hogy itt vagy ezért váltam láthatatlanná de úgy néz ki nagyon jó megfigyelő vagy.

-Hát Ánya nem az anyukám hanem a nénikém de mivel 12 éves korom óta úgy nevel mint a saját lányát általában anyának szólítom.

-Ha szabad kérdeznem a szüleiddel mi történt?

-Egy részeg autós sofőr át ment a piroson és az öcsém és a szüleim röktön belehaltak nekem az volt a szerencsém hogy  lemaradtam tőlük valamennyivel. Ezért vagyok most itt.

- Tudod hogy ki volt az az ember.

-Sajnos tudom. Leon Clark volt az akkor 23 éves volt. Akkor már egy éve a Soccoristasok tagja volt természetesen eltussolták az ügyet mivel nem szabadott hogy a média megtudja hogy a Soccoristasok egyik tagja majdnem egy teljes család halálát okozta. Így nem kapott semmilyen büntetést sem. Báris én így tudom.

-Nagyon sajnálom, a szüleid és az öcsédet. Nagyon rossz lehetett őket elveszíteni.

-Két év után sikerült nagyából túllépnem rajta, ezért szoktam elvonulni, mostmár tudod. De azt szeretném ha nem mondanád el senkinek sem.

-Ha így akarod akkor nem mondom el senkinek sem.

-Köszönöm.

Egy kicsit még beszélgettünk majd felmentünk a szobáinkba. Ugye az a normális ha valakinek két ereje van ezért Dianának a gondolat olvasást és a telekinézist mondtam el mert ezek viszonylag a gyengébb erőkhöz sorolhatók. Elvégeztem az esti rutinom majd lefeküdtem és azonnal elfogott az álom.

--------------------------------------------------------------

Sziasztok! Ti kit látnátok szívesebben Taylorral?

Lehetetlen világ/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora