Az esküvő tervezése

6 0 0
                                    

A mai reggelem jól indult. Nagyon jól voltam. Fel vagyok töltődve szóval szerintem a mai nap csak jól tud elsülni.

~~~~~Délután kettőkor~~~~~~

Pontban kettőkor már lent voltam a kanapén mindenkivel és pont hogy az késett aki azt mondta hogy legyünk itt pont délután kettőkor.

-Bocsi a késésért csak nekem közbe jött egy kis dolog.

-Aham, de amúgy miért kell a tervezéshez mindenki? Ha szabad kérdeznem?-kérdeztem.

-A fiúk tervezzék meg a legény búcsút válasszák ki a ruháikat az esküvőre. A másik rész amihez kellenek majd a lányok a koszorúslány ruha választáshoz meg gondolom szeretnéd ha ott lennének az esküvői ruhaválasztáson. A többi az rátok fog hárulni. Pontosabban rád és Julióra.-mondta Bella.

-Oké. De azért jobb lenne ha ti is itt lennétek. Én mongyuk egy tengerparti esküvőt szeretnék tartani nyáron. Pontosabban Júniusi esküvőt szerettem volna mindig is. Neked megfelel Julio?

-Tökéletesen. Szerintem akkor tarthatnánk a Karasimon. Ott úgyis van tenger tehát megbírnánk tartani nyugodtan. A másik tengerpartos bolygó nem felelne meg mivel az a Teresim.

-Ebben igazad van. Nekem megfelel a Karasim. A következő a hely és a díszítés. Szerintem egy tengerparti nagyobb ház megfelelne, én nem szeretnék nagy felhajtást az egész esküvőre szerintem elég lenne egy kicsi. A te szüleid, a csapat a nénikém, Bella meg ha szeretnél akkor még pár barátod ha úgy gondolod.

-Rendben. Szerintem meg a díszítést te nyugodtan megszervezheted a díszítést én nem vagyok jó benne. -még egy ideig beszélgettünk az esküvő pontos részeit. Meg hogy milyen dalok legyenek majd, meg a többi dolog. Ilyenkor döbben rá az ember hogy egy esküvő tervezése hatalmas dolog. Nem is csodálkozom ha a nők menyaszörnyek lesznek ilyenkor. Ez kész káosz. Két holnap múlva vagyis Júniusban lesz megtartva az esküvő. Benjamin azt mondta az egyik ismerősének van egy nagy terme ahol tarthatnánk a bulit és az esküvőt. Azt mondták, hogy hatalmas tengerre nyíló kertje van, szóval lecsaptunk az ajánlatra és ezzel egy elég nagy kölcsönt varrtunk le a nyakunkból. Minél inkább leszeretném faragni a költségeket. Oké most fösvénynek tűnhetek hogy sajnálom a pénzt a saját esküvőmre. Szokásomhoz híven csak magamtól szeretném csinálni a dolgokat meg kell tervezni a meghívókat, kellenek kis ajándékok amiket magukkal visznek majd a vendékek emlék ként az esküvőről, kitűzőt és karkötőt szeretnék még csinálni amin van egy virág dísz, kikel választani a vőfélyt. A virág csokrokat már kiválasztottuk melyik virágosnál válasszuk ki és  a cukrászt is kiválasztottuk. Holnapra kértünk mindkettőhöz időpontot. A ruhákat báris a lányokkal a menyasszonyi és a koszorúslány ruhát egy a városban lévő üzletből választjuk ki. A holnapi nap ha hazaérünk folytatjuk a tervezést.

~~~~~~Másnap a virágosnál~~~~~

A fiúk ide nem jöttek velünk. Szóval csak lányok voltak itt. Meg természetesen hoztuk a kis Ameliát is. Ő lesz a virágszirom szóró.

-Jó napot! Taylor Menson vagyok én kértem mostanra időpontot csokorválasztásra esküvőhöz.

-Jó napot kishölgyek! Akkor menjünk is készítettem a menyasszonynak két csokrot és a koszorúslányoknak hármat. Nem tudtam pontosan mit szeretnének de általános képpen választottam a csokrokat. Szóval nézzétek meg és válasszátok ki a csokrokat ha kiválasztottátok csak szóljatok.

A menyasszonyi csokrok:

Első csokor:

Első csokor:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Lehetetlen világ/Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora