Vége a tökéletességnek

7 0 0
                                    

~~~~~~~Másnap reggel~~~~~~~~

Nagyon jó Julio karjaiban ébredni, és nem is kell semmi miatt izgulni hogy a többiek nem tudják. Mivel ma munkába kell mennem így hamarabb keltem mindenkitől. Juliónak írtam üzenetet dolgozni mentem. Mielőtt elmentem volna Julio homlokára adtam egy lágy csókot. Majd átmentem a szobámba átöltöztem és lementem a konyhába. Elkészítettem mindenkinek a szendvicset, megettem a sajátom és megcsináltam a gyümölcs turmixom amit vittem magammal a kocsimba. Amikor a munkahelyemhez értem már ott volt Bella autója. Azonban amikor beértem, a vendéglőbe dulakodás nyomai voltak vagyis nagy valószínűséggel valakit kerestek. Remélem Bellának nem lett semmi baja. Azonban vigyáznom kell mert lehetséges hogy még itt vannak azok akik felforgattak mindent. Szerencse, hogy mindig hozok magammal legalább egy bicskát. Mielőtt akcióba vettem volna magam írtam Juliónak és a nénikémnek hogy valakik felforgatták a helyet meg természetesen a főnökömnek is írtam. Amikor ezeket elintéztem, elővettem a bicskám és beljebb mentem megkeresni Bellát. Sajnos sehol nem találtam szóval ez azt jelenti hogy elrabolták Bellát. Amikor jöttem ki a konyhából a pulton egy üzenetet láttam. Ez állt benne:

" Ha szeretnéd újra látni a barátnőd, 15:30-kor gyere a régi benzinkútra, 1 000 000 jutát kérek. Ha nem hozod sosem fogod újra látni."

Ekkor  csak úgy elgondolkoztam, hogy ki is tehette ezt de én senkinek sem ártottam és nem is árthattam mert senkit sem engedtem közel magamhoz. Muszály lesz a Soccoristasok segítségét kérnem, magam is megoldhatnám de inkább biztosra megyek. A gondolkodásom után felhívtam Juliót és elmondtam neki nagy távlatokban, hogy mi történt, de inkább ha hazaérek akkor elmondom mindenkinek. Ezután a nénikémet is felhívtam és beszéltem vele. Amikor a főnök beért azt mondta, hogy ma nem fogunk dolgozni és hogy még pár napig nem kell bejönnünk. Így amikor elengedett minket rögtön hazafelé vettem az utat. Amikor már az út felét megtettem akkor vettem észre hogy egy fekete kocsi követ,  így úgy döntöttem hogy jobb lesz ha hamarabb lekanyarodom az egyik erdelyi útra ami egyáltalán nem vezet a házunk látókörébe sem. Remélhetőleg egy idő után megunják a hajszolásom.

~~~~Egy órával később~~~~

Atya úr isten, ezek még mindig követnek. Úgy néz ki hogy használnom kell a kocsimban a robot sofőrt. Mielőtt akárkiben felmerülne akármilyen öregnek néz ki a kocsim nagyon sok dologra képes. Szóval ha akarom akkor áttervezhetem a kocsinak a külselyét tehát akármilyen kocsim lehetne. Ilyen kocsija senkinek sincs mivel ezt külön magamnak készítettem, a nénikém nem szeretne ilyen kocsit szóval nem csináltam neki. A tervem az volt hogy a kocsimba beállítom a robot sofőrt, az ablakot kinyitom láthatatlanná válok és elmegyek az erdőbe odafigyelve arra hogy senki nem követ, természetesen nem hagyhattam fegyver nélkül magam így vittem magammal fegyvert és bicskát. A kocsim pedig addig fog az erdőben vezetni ameddig vissza nem hívom a házhoz. Ezért jó hogy háromszázhatvan fokos kamerát is helyeztem rá. Amikor a kocsiból kijöttem bukfenccel gyengítettem az esés erősségét. Majd egyenest haza teleportáltam. Szerencsére senki sem követett. Amikor be teleportáltam a nappaliba mindenki kikerekedett szemekkel nézett. 

-Végre itthon vagy.-mondta Julio és szorosan magához ölelt majd szenvedélyesen megcsókolt.

-Szia.

-Mi történt? És pontosan mond el!

-Rendben. Szóval amikor beértem a vendéglő parkolójába akkor látta, Bella autóját amikor pedig beléptem a vendéglőbe és minden szét volt dobálva és megpróbáltam úgy közlekedni hogy ha bent vannak akkor ne vegyenek észre. Amikor a konyhába voltam akkor vettem észre ezt az üzenetet. Majd amikor jöttem haza akkor egy fekete kocsi követett és nagy valószínűséggel még mindig a kocsim után mennek. Szerencsére meglógtam. Nagy valószínűséggel megakarták tudni hogy hol lakom. Bár az autóm addig lófráltatom kb még 7 órát.-a monológom közben Juliónak odaadtam a papírt amin az üzenet állt.

-Akkor eszeljünk ki egy tervet.

- Rendben.- A tervünk elég szimpla volt. Elmegyek a régi benzinkútra és viszem magammal a pénzt ám a pénzre micro méretű nyomkövetőket teszünk a biztonság kedvéért pedig velem jön Rafael és Diana. Mivel ők láthatatlanná tudnak válni és tudnak harcolni is ha kell. Délután háromra már ott voltunk a régi benzinkútnál. Majd egy ember jött egy fekete kocsival.

-Jó napot hoztam a pénzüket! Mostmár hozzák elő a barátnőm.

-Hát az nem megy ilyen egyszerűen.

-Egy kis löket kell maguknak ahhoz hogy visszahozzák talán?

-Maga úgy sem tud semmit sem tenni. Csak egy semmi, még harcolni sem tud.

-Biztos maga abban hogy nem tudok harcolni?

-Egy ilyen nő nem tud harcolni mint maga.-na ennél a mondatnál lett elegem a magyarázkodásból és a férfi ágyékába rúgtam teljes erőből aki azonnal összeesett.

-Na most pedig beszéljen hol is van a barátnőm vagy mégjobban ráfázik.

-Elég ennyi, megmondom.

-Akkor beszéljen.

- A lány a Ftohte másik felén van Misturan.-

-Komolyan a bolygó másik felére vitték, idióták. Ottan pontosan hol van?

-Az elhagyatott gyárban.

-Rendben. Azonban nem engedem el magát, börtönbe megy ahogy majd a főnöke is fog ha elkapom.

~~~~~Pár nappal később~~~~~

Végre elértünk a célpontunkhoz. A gyár már régóta elhagyatott lehet.

-Akkor oszoljunk csoportokra. A gyáron belül nem tudjuk a pontos tartózkodásukat. Legyetek résen. Velem jön Rafael és Diana jön velem.  Julio, Benjamin és Turner ti is együtt mentek. Gilbert és Anastasia kövesetek minket mindenkire rakok nyomkövetőt ami érzékeli a testhőt tehát ha valaki van előtetek a folyosón kb 500 m-el előtetek tudnak szólni nektek hogy felkészüljetek. Legutoljára pedig Clark és Kevin ti ketten a hátsó épületeket fogjátok átfésüli. Rendben?

-Huh ez igen a csajod elég vezető típus.-mondta Benjamin.

-Ezt hallottam. De mostmár elég a pihenésből.-Odaadtam mindenkinek a nyomkövetőt.-Akkor indulás. A fülesek pedig remélem mindenkinek működnek.-mindenki elindult a maga útjára. Amikor beértünk hárman az épületbe láthatatlanná váltunk. Szerencsére mostmár hosszabb ideig is sikerül láthatatlanná válnom. Amikor beljebb jutottunk beszélgetést halottam.

-Ha a lányt akit elkaptunk alávetnénk agymosásnak egy hűséges katonánk lehetne. Végre elkezdhetnénk növekedni, és nem csak ez az egy helységünk lenne.

-Rendben uram akkor máris elrendelem.-elmentem az ajtótól és elbújtam a sötétbe hátha elkaphatok még egy kis csevegést. De sajnos nem volt így úgy döntöttem hogy jobb lesz ha, követem őket, ekkor a fülesbe megszólalt Julio:

-Megtaláltuk a lányt.

-Rendben akkor gyorsan húzzatok el onnan mert, nem szeretném ha elkapnának titeket.

-Már kiértünk. Mindenki vissza!-mondta Julio ellenkezést nem tűrő hangon. Ekkor vissza teleportáltam a kocsinkhoz.

-Mindenki itt van?-kérdeztem

-Igen mindenki itt van.

-Rendben akkor taposs a gázra mert mingyárt észre veszik hogy Bella nincs ott.-Ekkor Julio gyorsan a gázra taposott és már el is tűntünk a gyár közeléből . Szerencsére mindenki biztonságba van.-Srácok amúgy van egy kis problémánk. Egy szervezet volt aki elrabolta Bellát. De még csak a Ftohtén vannak úgyhogy ki kell találni egy tervet mielőtt tovább fejlődnek.....

Lehetetlen világ/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora