~~~~~Másnap reggel~~~~~
Reggel korán keltem, ma későbbre kell bemennem dolgozni. Tehát nagyon nyugodtan elvégeztem, a reggeli szokásaimat illetve készítettem mindenkinek szendvicset és csináltam magamnak egy kis gyümölcslevet.. Majd elindultam a vendéglőbe. Nagyon sokan voltak ma a vendéglőbe, ezért elég sok borra valót is kaptunk. Úgy döntöttem a műszakom végén hogy elmegyek egy kicsit bevásárolni, mivel alapból is kellett vennem pár dolgot. A vásárlással kb délután négykor végeztem és indultam is haza. Amikor haza értem senki nem volt otthon. Gondolom a nénikém vagy a boltban dolgozik vagy pedig az A.D.N.-nél van dolgozni. Mivel a bolti munkája csak fél idős állás számára, a rendes állása pedig az A.D.N.-nél van. A Soccoristasok meg nem tudom hol lehetnek, lehet hogy végre meguntak minket és elmentek, vagy pedig csak egy bevetésre mentek egy másik bolygóra és pár óra múlva visszatérnek. De addig ameddig egyedül leszek el kell valamivel ütnöm az időt. Természetesen az edzést választottam. Felmentem a szobámba és gyorsan átöltöztem majd lementem az edzőterembe. Nagyon jól telt az edzésem. Nem vettem le a karkötőmet mivel sosem tudhatom hogy mikor érnek haza. Bár mivel még világos volt kint úgy döntöttem hogy elmegyek a titkos helyemre. Azonban mielőtt elmentem volna egy cetlire ráírtam hogy elmentem majd sötétedés után hazaérek. Hátha most el is olvassák. Átöltözem és vittem magammal a szokásos dolgokat. Amikor odaértem a titkos helyemre, úgy döntöttem hogy gyakorlom az erőimet. Először az átalakulást próbáltam, először inkább a könnyebb részével kezdtem, vagyis a hajam és a szemem színének megváltoztatását, megnéztem magam a víznek a tükrében és látszott hogy sikerült és szőke hajam és kék szemem lett, ám mivel meguntam így inkább az eredeti hajamra és szememre váltottam vissza. Ez után megpróbáltam a farkassá változást ami úgy szint sikerült. Így néztem ki:
Amikor a farkasformám meguntam akkor vissza változtam az ember alakomra. A telekinézist a tárgyakon gyakoroltam amiket hoztam és ez is ment. Majd a vizet irányítottam és hát ezen még csiszolnom kell, a tüzet nem akartam kipróbálni mivel nem szeretném az erdőt felgyújtani, azt az edzőterembe kell majd gyakorolnom. A teleportálás az könnyen ment csak összpontosítanom kellett a helyre ahova teleportálni akartam ami sikerült is. A láthatatlanná válás az nagyon rövid ideig tudtam tartani, pontosabban kb 1 percig. A jövőbelátást nem tudtam gyakorolni. Azonban jó lenne ha meglátogatnám a könyvtárat a városba mert nem tudok mindent az erőimről. A könyvtárban pedig biztos hogy van olyan könyv amiben írnak az erőim pontos tulajdonságairól. Remélhetőleg holnap találok olyan könyvet amilyet szeretnék. Ezekkel a gondolatokkal battyogtam haza. Amikor haza értem mindenki a kanapén ült és beszélgetett.
-Sziasztok! Úgy néz ki most megtaláltátok az üzenetemet ha nem vagytok mérgesek most.
-Szia! Igen mivel ma Anastasia nézte meg a hűtőt először amikor hazaértünk.-mondta Benjamin.
-Akkor jó. Rendeltetek kaját?-kérdeztem.
-Nem, miért rendeltünk volna ha van egy jó szakács a házban?-mondta Julio.
-Hát azért néhanap jó egy kis pizza a közeli pizzázóból meg azért néha jobb a változatosság.
-Akkor rendeljünk pizzát. Ki milyet kér?-kérdezte Diana miközben elővett egy cetlit és egy írószert. Gondolom felírta ami neki kel azután mindenki felsorolta mit is kér. Majd megrendelte, azt mondta hogy kb egy óra múlva megjön a pizza. Tehát kb kilencre ideér.
~~~~~Körülbelül egy órával később~~~~~~
-Valaki nyissa ki az ajtót mert jött a kaja.-mondta Edward.
-Megyek-mondtam.
Amikor kinyitottam egy fiú állt az ajtó előtt és rengeteg pizza volt nála csodálkozom hogy még lát maga elé.
-Jó estét hölgyem! Hoztam a pizza rendelésüket, 1500 jutát kérek, és jó lenne ha átvenné valaki a pizzákat.-mondta a pizzafutár.
-Jó estét! Itt van az 1500 juta és köszönöm a pontos érkezést.-átvettem a pizzát és mentem be. Mindenki le támadt és elvette a saját pizzájáját. Evés közben jól elbeszélgettünk . Amikor mindenki megette a saját ételét felment mindenki a saját szobájába. Amikor felmentem az emeletre elmentem a hálómba elővettem a pizsamám és elmentem a fürdőszobába hogy elvégezzem az esti rutinom. Ezután elmentem a hálómba majd befeküdtem az ágyamba és elnyomott az álom.
~~~~~~Másnap reggel~~~~~~
Nagy boldogsággal keltem ki az ágyból ma, pedig még csak Szerda van. De inkább csak kiélvezem ezt a napot ahogy van. Amikor lementem és felnéztem a faliórára akkor láttam hogy még van fél órám amíg elindulhatok. Tehát ma is készítettem mindenkinek reggelit. Megettem a szendvicsem és tettem magamnak gyümölcslét is. Majd elindultam a kocsimhoz. Az út nagyon jól telt számomra. Amikor a munkahelyemre értem első voltam tehát én nyitottam. Körülbelül pár percre rá megérkezett Bella is. Ma nem voltak túl sokan vendégek de azt sem mondhatom hogy kevesen voltak. Bellát haza vittem mivel vele mostanában egyre többet beszélgetek és olyan mintha a barátom lenne, a kocsiban mindenféléről beszélgettünk. Amikor Bellával elértünk a házához kiszállt azután hazamentem. Amikor hazaértem megint nem volt senki sem otthon. Úgy döntöttem ha már egyedül vagyok elkészítem a kaját utána pedig edzem egy kicsit. Úgy döntöttem hogy egy magyar ételt sütök ma, rakott krumplit. Miután megcsináltam, átöltöztem és lementem edzeni. Ami jól ment egy kicsikét gyakoroltam a tűz elemet kontrollájam ami elég nehéz volt. Délután eszembe jutott hogy elakartam menni a könyvtárba. Mivel még csak délután három volt ezért elmentem a városba. A könyvtáros egy idős néni volt.
-Jó napot kisasszony! Miben segíthetek magának?-kérdezte kedvesen a néni.
-Jó napot! Van-e esetleg egy olyan könyv a könyvtárban ami leírja az erők pontos tulajdonságait vagy hasonló?
-Természetesen, kincsem van. Ebben a könyvtárban nincs olyan könyv ami nem lenne. Azonban erre a könyvre vigyáznod kell mert legalább száz éves e szerint az idő szerint. Földi idő szerint pedig száz ezer éves. Egy hét múlva viszont hozd vissza. Rendben?
-Nagyon köszönöm. Egy hét múlva épségben vissza hozom magának.
Haza mentem a könyvet pedig a táskámba raktam hogy ne vegyék észre hogy egy ilyen könyvet hoztam. Amikor hazaértem ismét nem volt senki sem a házban tehát ez azt jelenti hogy megint egyedül leszek. Felmentem a szobámba majd elkezdtem olvasni a könyvet. Oké mondjuk ez a könyv olyan dolgokat is tartalmazott amiket a suliban alapból is tanultam. De mondjuk találtam pát érdekes dolgot is. Mondjuk azt hogy körülbelül ezer évente szokott lenni egy különleges emberek akiknek sok ereje van. Tehát akkor és vagyok az a személy. Illetve a erőim tulajdonságairól is megtudtam pár dolgot. Pontosabban azt hogy a tűz és a víz elem a legnehezebben irányítható. Ha pedig nem tanulják meg kezelni az elemeket akkor felfogja emészteni az embert az erő vagyis meg is halhatok.
___________________________________________________________
Sziasztok! Megírtam a könyv befejező részeit szóval úgy gondoltam hogy nem fogom megvárni a májust. Szóval úgy gondoltam hogy minden nap kirakok majd két részt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lehetetlen világ/Befejezett/
FantasiaEgy lány aki átlagos életét élte. Azonban kiderült, hogy alapból több ereje van mint, az átlag embereknek. Így esélye van hogy, bekerüljön a Soccoritasok közé, vagy élete végéig bekerül egy zárkába ahol élete végéig fog tartózkodni, bezárva egy nya...