~~~~~~Másnap reggel~~~~~
Ma van a születésnapom. Nem szoktam izgulni de most valamiért izgulok, de nagyon. Elvégeztem a reggeli rutinom majd nagy boldog mosollyal mentem le a nappaliban ahol még senki sem volt, így úgy gondoltam mindenkinek csinálok reggelit. Amikor befejeztem a reggelit lassan elkezdtek szállingózni az emeletről a Soccoristasok és csak csodálkozva nézték a megterített asztalt amin ott volt a reggeli.
-Jó reggelt mindenkinek! Reggelizettek meg, úgy voltam vele ha már korán felkeltem akkor már készítek mindenkinek reggelit nem csak nekem.
-Jó reggelt! Mindenki nevében köszönöm, szerintem most csak az étellel tudnak foglalkozni mert mindig csak gyors kaját esznek azért, mert lusták sütni maguknak.-mondta Diana.
-Ez a reggeli menyei finom-mondta Anastasia- Nagyon régen, nem ettem ilyen finom ételeket.
-Köszi a dicséreteket.-mondtam boldogsággal.
-Jó reggelt mindenkinek.-a nénikém nagy örömmel jött le az ebédlőbe.-Ki csinálta ezt a finom svédasztalos reggelit?
-Én
-Mondtam hogy neked szakácsnak kellett volna menned de te nem hallgattál rám.
-De így is jó mivel így csak neked és ha vannak vendégeink a vendégeknek készítek ételt.
-Ebben igazad van.
-Ha ettetek mindenki elpakol maga után.-mondtam.
-Rendben.-mondta mindenki kórusban.
Megreggeliztünk majd mindenki elpakolt maga után. A nénikém azt mondta hogy el kell intéznie pár dolgot majd délután visszaér. Elment majd lementem az edzőterembe és egy kicsit edzettem de most inkább magamon hagytam a karkötőmet, és úgy gyakoroltam. Nagyon jól esett kiengedtem magamból mindent és az lett a vége, hogy leszakadt a boksz zsák a helyéről, és egy kicsikét meg is szakadt tehát túlságosan belemerültem a püffölésbe, tök jó. Elvittem a boksz zsákot azután felmentem lezuhanyoztam átöltöztem és elmentem a titkos helyemre. Ott voltam egy ideig, majd elindultam haza. Senki sem volt a házban és túl csendes volt , valami nagyon nem stimmel. Majd hirtelen mindenki kiugrott a sötétből és a villanyokat is felkapcsolták.
-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT TAYLOR! -mindenki egyszerre mondta vagyis inkább ordította. Az asztalon egy, torta volt, amin természetesen tizenkilenc gyertya volt rajta.
-Köszönöm, de nem kellett volna.
-Dehogynem kellett mert megérdemled mert nagyon sok mindent éltél át az elmúlt években. -mondta Ánya.
-Akkor most lényegbe véve van egy szülinapi bulim?
-Igen kicsim.
Elfújtam a gyertyákat és kívántam is, igen 19 éves vagyok és még mindig szeretem a tortán elfújni a gyertyát és kívánni is. A nap maradék része nagyon jól telt. Nagyon jól éreztem magamat, nagyon kedvesek voltak velem a Soccoristasok, a nénikém pedig egy medált adott nekem ami így nézett ki:(írói szerk.:csak rajzot találtam medálban egyáltalán nem találtam, amilyet elképzeltem)A nénikém azt mondta hogy ez azt jelent nekem amit akar . Én úgy gondolom hogy ez a nők belső lelki erősségüket mutassa, mivel egy nőnek ugyan úgy megvan mindenre a lehetősége mint egy férfinak, ha valaki kívül törékenynek néz ki nem mindig azt jelenti hogy gyenge és könnyen sérthető. Nagyon gyorsan eltelt a nap fennmaradó része is , elvégeztem az esti rutinom majd lefeküdtem és gyorsan elnyelt az álmok világa.
~~~~Másnap reggel~~~~
Szokásosan korán keltem elvégeztem a reggeli rutinom majd lementem készítettem magamnak egy szendvicset amit meg is ettem, majd egy gyümölcslét is készítettem. A többiek még nem voltak fenn tehát minél inkább csendesen akartam elhagyni a házat ami úgy néz ki sikerült is. Elértem a vendéglőben már ott volt a munkatársam is, szóval nem nekem kellett kinyitni. A nap gyorsan és jól telt el. Amikor hazaértem felmentem a szobámba átöltöztem és írtam egy üzenetet a ház lakóinak, hogy ne aggódjanak miattam hogy hol vagyok. Kiraktam az üzenetet a hűtőre majd elmentem a titkos helyemre és ott töltöttem kb két órát. Amikor hazaértem mindenki mérges szemekkel nézett rám, mit csinálhattam már megint?
-Szia, ha szabad tudnunk hol voltál?- kérdezte Diana.
-A titkos helyemnél voltam, de miért kérdezitek ha a hűtőre kiraktam a cetlin amin írja hogy hol vagyok. Vagyis inkább hol voltam.
-Ja akkor azon a cetlin az állt?-kérdezte Edward egy kis mosollyal az arcán.
-Miért nem szóltál Edward hogy van egy üzenet a hűtőn?-kérdezte Anastasia.
-Hát mert nem tudtam hogy mi és azt hittem hogy nem fontos és kidobtam a szemetesbe.-magyarázta Edward.
-Ez most komoly?? Következőre mutasd meg valakinek mielőtt kidobsz cetliket a frizsiderről. -mondta Diana.
Egy ideig még beszélgettek. Meguntam és felmentem a szobámba majd átöltöztem és lementem az edzőterembe. Edzettem valamennyit majd felmentem a szobámba majd elvégeztem az esti rutinom és lefeküdtem aludni.
-------------------------------------------------------------------
Sziasztok! Eljött az új része a könyvnek remélem tetszik mindenkinek. Ha valamilyen helyesírási vagy akármilyen hibát találtok írjátok meg! Még egy fontos dolog lenne, mégpedig az hogy ezt a könyvem és a másikat is egy kicsit szüneteltetem, Májusban azonban újult erővel térek vissza és pár izgalmas résszel amiben már lesz pár szerelmes is.
YOU ARE READING
Lehetetlen világ/Befejezett/
FantasyEgy lány aki átlagos életét élte. Azonban kiderült, hogy alapból több ereje van mint, az átlag embereknek. Így esélye van hogy, bekerüljön a Soccoritasok közé, vagy élete végéig bekerül egy zárkába ahol élete végéig fog tartózkodni, bezárva egy nya...