Nyugodt napok

6 0 0
                                    

"-Fordulj meg, Taylor.-amikor megfordultam akkor láttam, hogy Julio előttem térdel pontosan úgy ahogy meg szokták kérni a nők kezét.-Taylor Menson, igaz még csak két hónapja ismerlek. De ez a két hónap számomra felnyitotta a szemem és megmutatta nekem az élet a virággal teli oldalát. Amikor ki fogtál rajtunk a fiúkkal akkor megvallom nagyon meglepődtem hogy ezt mind te csináltad. Egyszerűen elvarázsolt a személyiséget, és nem csak az hanem a csodás szemeid is. Taylor, elfogadnál engem egy életen át férjednek?- teljes mértékben lefagytam nem tudtam mit mondani. A gyűrű így nézett ki:

 A gyűrű így nézett ki:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Persze, hogy igen

-Felhúzhatom az ujjadra?

-Igen-felhúzta az ujjamra egy teljesen fura érzés kapott el-Miért ezt választottad?

-Igazából ez egy családi ékszer. Ez még a dédnagymamám eljegyzési gyűrűje volt, azután a nagymamámat és anyukámat is ezzel jegyezték el. Szóval egy szép története van. Remélem Alesiának jó szülői leszünk.-mondta Julio.

-Biztos jók leszünk, meg bírunk segítséget is kérni ha kell.

-Akkor most mit csináljunk?

-Nem tudom neked kellett volna tervezni ha már a vacsorát is te tervezted.

-Hát erre már nem gondoltam bevallom. De amúgy itt bírunk aludni, mivel ez az én házam.

-Akkor én elfoglalom előként a fürdőt.

-Rendben. De ne legyél túl sokáig, mert kiviszlek akk-

-Jól van nem kell semmit sem papolnod.- Elmentem tusolni, majd fogat is mostam és a pizsamámba ami egy nagy rövidújúból állt és egy rövidnadrágból állt. Majd kimentem a fürdőből és  indultam a háló felé-Julio akkor a hálóban leszek.

-Rendben.-fél óra múlva Julio bevánszorgott a hálóba és bedőlt az ágyba.

-Annyira fáradt vagyok-mondta Julio majd az ölelésembe vontam.

-Akkor most alukálni fogsz nagy baba.-mire befejeztem ezt a mondatot Julio már aludt is. Mondtam már, hogy milyen édes amikor alszik?

~~~~Másnap reggel~~~~

Amikor felkeltem Julio már nem volt bent a szobában ezért úgy gondoltam, hogy kimegyek és készítek egy finom reggelit.

-Mars vissza az ágyba. Most!! Ezt vedd parancsnak.-mondta Julio

-Rendben akkor vissza megyek az ágyba és várok.-Pár perc múlva jött is Julio, és hozott az ő mennyei finom szendvicséből. Nem tudom miért de Julio nagyon finom szendvicset készít. Az elején nem hittem volna, hogy Julio ilyen jó szívű és kedves.

-Nagyon finom lett a reggeli. Köszönöm, de lassan mennünk kéne, hogy a többieket megörvendeztessük.

-Rendbe akkor húsz perc múlva indulunk.-felvettem a tegnapi ruhám és indultunk is. Körülbelül fél óra múlva már a nénikém házánál voltunk és nyitottam volna az ajtót, ha ebben a cselekedetemben nem előzött volna meg egy kislány. Pontosabban egy Alesia nevű lány aki azonnal hozzám rohant.

Lehetetlen világ/Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora