Legyen bármi, melletted vagyok

9 0 0
                                    

"-Srácok amúgy van egy kis problémánk. Egy szervezet volt aki elrabolta Bellát. De még csak a Ftohtén vannak úgyhogy ki kell találni egy tervet mielőtt tovább fejlődnek..... és nem csak ez mivel Bellát mielőtt kihoztátok volna agymosást szerettek volna rajta végezni.

-Tessék, mit akartak rajtam végezni??? Amúgy te jóba vagy a Soccoristasokkal és nem mondtad nekem?-kérdezte Bella amikor már magához tért.

-Az első kérdésedre válaszolva igen, pont hogy elkaptam a főnök és az egyik alkalmazott közötti beszélgetést. A második kérdésedre válaszolva pedig nem szeretném nagy dobra verni hogy ismerem őket. Érted, és amúgy ők segítettek abban hogy megtaláljalak téged.

-De azért te voltál az aki vezetett minket úgyhogy úgy mondanám te csak irányítottál minket. Csatlakozhatnál is hozzánk. Jól jönne egy ilyen erős csaj a csapatban.-mondta Julio.

-Csajszi ezt a lehetőséget nehogy elhalaszd. Amúgy meg rólam sem tudsz mindent mivel alapból egy ügynök vagyok, te pedig a legerősebb lény az egész univerzumba.-mondta Bella.

-Te ezt honnan tudtad?

-Hát talán egy kicsit utánad néztem, ezért is bízom meg benned ennyire.

-De akkor ha te ügynök vagy akkor te el tudtál volna szabadulni nem?

-Sajnos nem tudtam mert azonnal leütöttek.

-Valami bajod lett esetleg azon a helyen?

-Nem azonban ez a szekta vagy nem is tudom hogy lehetne  nevezni. Na mindegy a lényeg az hogy ezek nem csak engem fogtak el hanem más személyeket is.

-Tehát akkor elég sok személyt elraboltak.

-Akkor gyorsan kéne cselekedni.

-Ha nem cselekedünk akkor azoknak a személyeknek nagyobb bajuk is lehet.

-Pontosan. De előtte ki kell derítenünk róluk annyit amennyit csak lehet.

~~~~Pár nap elteltével~~~~

Bella nálunk lakik azért, hogy nehogy elkapják még egyszer. Ez alatt a pár nap alatt elmélyesztettem magam a rendszerükbe szerencsére észrevétlenül. Rengeteg minden derült ki ez által. Köztük a nagy világváltó tervük, hogy ezek a személyek kommunisták(írói szerk.: szabadság, egyenlőség, testvériség elven alapul ez az elv mindenki egyenlő életszínvonalra emelése a kommunizmusnak több fajtája is van pl: Sztálinizmus de ha akartok olvasatok utána). De ez nem az egész, mivel nekik nagyon fejlett fegyvereik is vannak. Illetve szuper katonákat szeretnének képezni ki úgy hogy ki törlik az emlékeiket. Csak azért szeretnék ezt hogy félelemben tarthassák a galaxist. Remélhetőleg sikerülni fog őket megakadályozni a tervükben. Ez a világ ennél már nem hiszem hogy lehetne romlottabb, de természetesen el sem tudnám képzelni, hogy akár lehetne még romlottabb is. Julióval mostmár ténylegesen is együtt vagyok. Szóval tudják a többiek is. Bella pedig elmondott mindent ami ott történt vele. Szerencsénk van hogy ez még egy elkezdődő szekta. Ha sikerülne az elején elfojtani elejében ezt a mozgalmat akkor a galaxissal tennénk jót. Ja és persze elfelejtettem teljesen azt is hogy elfogadtam, hogy a Soccoristasok tagja legyek, azonban úgy hogy a külvilág nem tud róla. Én az ő titkos fegyverük leszek. 

~~~~Két nappal később~~~~

Most már összeszedtük a kellő információt ahhoz, hogy megtudjuk, hogy pontosan mit is terveznek. Először a Ftohte elfoglalását tervezik az lakosság felbuzdításával. Ma fogunk rájuk támadni a gyárban. Én is és Bella is megy velük. Az öltözékem(írói szerk.: Nem tudom magyarul pontosan hogy értelmezik a suitot) így néz ki(ha nem tetszik képzeljetek el helyette másikat):

Lehetetlen világ/Befejezett/Where stories live. Discover now