Bir Tutam Sarı…
6.Bölüm
Sizi bu kadar uzun beklettiğim için ikinci bölümü de hemen paylaştım. Okuyan herkese teşekkürler.
(Cansu1396 yorum yaptığın bölümü kalırıp yeniden yayınlamak zorunda kaldığım için yaptığın yorumda silindi ama yaptığın yorum için çok teşekkür ederim.)
***
You fascinated me .
Cloaked in shadows and secrecy ,
The beauty of a broken angel .
I ventured carefully .
Afraid of what you thought I'd be .
But pretty soon I was entangled .
You take me by the hand .
I question who I am .
Teach me how to fight ,
I'll show you how to win ,
You're my mortal flawn ,
And I'm your fatal sin .
Let me feel the sting ,
The pain ,
The burn ,
Under my skin .
Put me to the test .
I'll prove that I'm strong .
Won't let myself believe ,
That what we feel is wrong .
Finally see what ,
You knew was inside me ,
All along .
That behind this soft exterior ,
Lies a warrior .
My memory refused ,
To separate the lies from truth .
And search the past ,
My mind created .
I kept on pushing through ,
Standing resolute which you .
In equal measure ,
Loved and hated
You take me by the hand ,
I'm seeing who I am .Bu şarkının sözlerini seviyorum. Bana kendimi güçlü hissettiriyor ve beni hiçbir zaman gerçek olmayacak hayallere sürüklüyor. Gerçek olmayacağını bildim halde hayallerime inanmak bile beni mutlu ediyor.
Her sabah yaptığım gibi bu sabahta erkenden kalkıp koşuya çıkmıştım. Kulaklıklarım kulağımdaydı ve ben ‘Warrior’ şarkısını (medyada ki şarkı) dinliyordum. Dün çok güzel geçmişti. Tabi ki Akaz’dan bahsediyorum.
Akaz’la konuşmak çok eğlenceliydi. Onun sayesinde son zamanlarda hiç gülmediğim kadar gülmüştüm. İnsanı varlığıyla bile mutlu eden, etrafına pozitif enerji yayan insanlar vardır ya işte Akaz’da onlardan biri. Varlıyla bile mutlu ediyor. Benden çok farklı birisi. Ben varlığımla insanları mutlu edemem ya da etrafıma pozitif enerji yayamam. Büyük ihtimalle aksini yapıyorum.
Ayrıca doğal birisi. Kendi hiç kasmıyor. Nasıl isterse öyle davranıyor.
Uzun bir süre konuştuk. Daha doğrusu o konuştu. Ama bu bile benim için büyük bir şey. Şimdi siz ne konuştu bunlar diyorsunuz. Size kısa bir özet geçeyim. Nerdeyse her konu hakkında konuştuk. Mesela en sevdiğimiz renkleri, film zevklerimizi, müzik zevklerimizi konuştuk.
Onu kovalayan kişi arkadaşıymış. Adının Poyraz olduğunu söyledi. Bunlar dört arkadaşmış. Ailelerine tatil yapacağız demişler ve Dubai’ye gelmişler. Benim ailem daha hava karardıktan sonra dışarıya çıkmama izin vermiyor adamlar yurt dışına tatile gelmiş.
Poyraz’a yaptıkları şakıya da sordum. Poyraz bir kızla tanışmış. Poyraz kızla konuşurken Akaz ve arkadaşları oradaki başka bir kızla konuşmuşlar. Kız da Poyraz ve konuştuğu kızın yanına gitmiş. Poyraz’a sarılmış. ‘Bende seni arıyordum aşkım. Kim bu kız? Yoksa bir arkadaşın mı? Bizi tanıştırmayacak mısın?’filan demiş. Yani Poyraz’ın sevgilisi gibi davranmış. Konuştuğu kızda haklı olarak Poyraz’a bir tokat atmış ve bir çok küfür ettikten sonra oradan uzaklaşmış. Poyraz’da Akaz ve diğerlerini gülerken görünce onların yaptığı anlamış ve ‘Sizi öldüreceğim.’diyerek onları kovalamaya başlamış. Sonuç olarak diğer iki arkadaşı Poyraz’ı atlatmış ama Akaz atlatamamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Sarı... #Wattys2015
ChickLitBen, o en arka sırada oturan ve kimsenin ilgisini çekmeyen o kızım. Pardon! Sadece eğlencelik aradıklarında fark ettikleri o kızım. Yanından geçerken laf attıkları ve yüzüne bile bakılmayan o kızdım işte :/ 'İşte bende o kurbağa gibi çevredeki büt...