Bölüm 16

438 12 3
                                    

Sevgili Günlük;
Bu gün daha yeni uyandım.Tam 1 aydır komadaydım.Şimdi beni akıl hastanesi gibi berbat bir yere yatırıyorlar.Hepsi senin iyiliğin için diyorlar ama her türlü her şey kötü.Günlük yazmaya bu gün daha yeni başladım daha önce hiç yazmamıştım.Komaya girdiğimden beri ayberki görmedim emreyi zaten hiç göremedim.Onu o kadar özlüyorum ki.Annemleri ikna edip mezarına gitmek istiyorum ama biliyorum ki mezarlık dönüşünde onu orda bırakıp gitmek zor olucak.Kimse bana ayberkin nerde olduğunu söylemiyor yoksa onuda mı kaybetmiştim? Babama tekrar"Baba ayberk nerde gelicekmi?" Diye sordum ama cevap yok.Niye cevap vermiyor? Onun cevap vermemesi beni daha çok üzuyor bu yüzden artık sormayı bıraktım.

Akıl hastanesi gibi yere geldik.Burası o kadar berbat bir yer ki.Telefon var ama günde her kez 1 kere konuşabiliyor.Ben bu yerde nasıl yaşıyacam?diye düşünürken annem bi an da kolumdan tuttu ve beni beyaz bir odaya soktu.Bu odada 2 tane tek kişilik yatak,1 tane kıyafet dolabı ve buz dolabı vardı.Bir tek bizim odada ve mutfakta buz dolabı vardı o yüzden şanslıydık.Ama acaba benle birlikte kim kalıcaktı? Annemler yanımdan ayrıldılar ve beni burda yanlız bıraktılar.Ben eşyalarımı yerleştirirken içeriye benim yaşlarımda bir erkek girdi.

Ben:Yanlış yere geldin galiba
O:Yoo burası benim odam sen yeni oda arkadaşımsın galiba
Ben:Ne yani her kez kiz erkek mi kalıyor?
O:Hayır durumu çok kötü olanlar ayrı kalıyor sadece durumu iyi olupta zorla gelenler kız erkek kalıyor.
Gerçekten de saçma ve berbat bir yermiş burası.Onla konuşmamak için mp3 çalarımı çıkartıp müzik dinlemeye başladım.sadece mp3 çalar serbestti o da babam sayesinde.
Sonra o da telefonu çıkardı cebinden ne yani telefon yasak değilmiydi?
"Telefon yasak değilmi? " "Yasak ama gizli olduğu ve görmedikleri sürece sorun yok" ayberki arama fikri aklıma gelmişti acaba bana telefonunu verirmiydi?

"Şey rica etsem iki dakikalığına telefonunu kullanabilirmiyim?"
"Tabiki ama dikkatli ol kısa konuş" dedi.Ve telefonu aldığım gibi ayberkin numarasını çevirdim.Evet çalıyor çalıyor çalıyor evet açtı.
Ben:Sevgilim
O:Pardon yanlış çevirdiniz galiba
Ben:Bu ayberkin numarası değilmi?
O:Ayberk yurt dışında kızım onun numarasıni vereyim istersen. Dedi ve  numarayı alıp telefonu kapattım.Diğer numarayı aradım evet çalıyor ve açtı.
O:Alo kimsiniz
Ben:Sevgilim nerdesin?
O:A-asya sen iyimisin nerdesin sen ölmedinmi nasıl ya?
Dediğinden hiç bir şey anlamamıştım.
Ben:Ayberk beni akıl hastanesi gibi bi yere kapattılar lütfen gel beni al
O:sevgilim ilk uçakla yanına geliyorum.dedi ve ağlamaya başladı daha sonra telefon kapandı.Galiba şarjı bitmişti.Ayberk şimdi beni öldüm mü sanıyordu? İyide kim ona böyle bir şey söylemişti?
Medyadaki Ayberk

BİR ÜNİVERSİTELİ HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin