"Ga je niet slapen?" 'Ik heb geen slaap ...' mompelde hij. "Jij arme baby", zei ik sarcastisch. 'Heel grappig', zei hij fronsend. Ik stond op om mijn haar te kammen. Terwijl ik dat deed, zag ik hoe hij zijn armen onder zijn hoofd vouwde, terwijl hij voor steun op het hoofdeinde van het bed leunde. Met andere woorden, hij had een perfect zicht op mij. Mijn gezicht werd warm toen ik hem zag grijnzen en naar me zat te staren. Ik draaide me naar de spiegel om mezelf aan te kijken, en ik begon mijn haar te borstelen. "Weet je, je moet mijn kleren vaak dragen", zei hij 'Je ziet er aantrekkelijk uit in mijn kleding', zei hij. Ik bloosde.Hij lachte. Zijn lach man pff , ik zou het als mijn beltoon instellen als mensen niet dachten dat ik gek was. "Trouwens ..." vervolgde hij. Ik bleef mijn haar kammen. "Hmmm", antwoordde ik. "Wat je vandaag deed was erg grappig", zei hij. Ik reageerde niet, omdat ik niet eens weet hoe ik mijn uitbarsting moet verklaren. 'Je hebt het haar meteen verteld. Ik hou van een vrouw die alles onder controle heeft', zei hij.
'Weet je, ik betwijfel of ze terug zal komen, vooral met die ninjastunt die jij hebt uitgehaald ...' zei hij grinnikend. Bij het terugdenken aan de herinnering raakte ik geïrriteerd. 'Als ze weet dat je getrouwd bent, waarom komt ze dan toch achter je aan !?' Snauwde ik. Hij grijnsde. 'Kijk niet zo naar me', mompelde ik. "Zoals?" vroeg hij, terwijl hij uit bed kwam. "Zo" zei ik terwijl hij naar me toe kwam.
Ik draaide me om en keek hem aan. "Wat? Ik hou ervan als je jaloers bent ... het is zo schattig ..." plaagde hij.
"Ik kan het niet helpen dat ik jaloers ben, waarom zit ze altijd achter je aan, JE IS VAN MIJ. JE HEBT VERDOMDE EEN VROUW. ' Ik was buiten adem. Ik keek op en zag Karim glimlachen. "en ik hou van je ", mompel ik.
'Wat?' 'Ik hou van je' Hij glimlachte. 'Ik hoorde je luid en duidelijk de eerste keer, ik wilde het gewoon nog een keer horen je zegt dat je weer me houdt "zei hij.
Ik bloosde." Ik haat je "mompelde ik." Nee, je houdt van me schat "zei hij. Ik zuchtte," helaas wel.
Hij lachte en ik glimlachte.
Hij sloeg zijn armen om me heen. "Voordat ik het wist, zaten zijn lippen op de mijne. Onze kus werd dieper en dieper, terwijl we langzaam naar het bed liepen.Ja, dit gebeurde ... Ik hoop echt dat ik niet droomde. Ik lag in bed terwijl hij boven me zweefde. Hij trok zich toen weg van onze kus. Ik gaf hem een geruststellend knikje. "Ik hou van je, Fairouz" "Ik hou ook van jou Karim
" De volgende ochtend Wetende dat mijn grootouders thuis waren, moest ik een ontbijt voor ze koken.
Ik opende mijn ogen en keek naar Karim, terwijl hij snurkte met zijn mond wijd open. Ik haalde mijn mobiel tevoorschijn en nam een foto. Grijnzend, ik heb het ingesteld als mijn vergrendelingsscherm en toen werd Karim wakker. "Wat heb je gedaan?" vroeg hij voorzichtig. 'Niets', zei ik grijnzend. Voordat ik het wist, ging hij op me liggen en grijnsde. Met andere woorden, ik zat vast. Hoewel ik het best leuk vind. "Vertel nou maar mevrouw", zei hij."Nee" "Prima, ik kom er wel achter ", zei hij hijgend. 'Ik moet ontbijt maken, dus wil je me helpen?' "Zeker waarom niet", antwoordde hij. "Oké, laten we ons dan opfrissen en bidden, en dan gaan we naar beneden", zei ik. "No problemo wifey" antwoordde hij. Ik glimlachte om die bijnaam. "Wifey ?" "Ja ..." "Hoe moet ik jou noemen?" "wacht ... sexy, heerlijk, romantisch, lekker" antwoordde ik. "Hayhay je bent lekker bezig hé ", zei hij met een knipoog. "
Hij gaf me een kus in me nek en ging van me af. Ik kwam uit bed, en ging douchen. Nadat Aseef Karim ik ons allebei hadden opgefrist, gingen we naar beneden. "FAIROUZ" zong Ameera. "AAAMMMMEEEEEERRRRAAAA" zong ik terug. 'Karim en ik gaan ontbijt maken, dus vertel het je ouders', zei ik tegen haar. "Geen probleem" zei ze, en ze ging naar boven.
JE LEEST
Voorbestemd
RomanceNieuw verhaal: Voorbestemd Het meisje Fairouz dat in haar laatste studiejaar zit. Ze heeft een ruig verleden gehad en heeft geleerd dat hard werken beloningen oplevert. Had ik al gezegd dat ze een praktiserende moslima is? Dan is er Karim , die...