Selam evet yaşıyorum ve sonunda içime sinen bir bölüm yazmayı başardım resim çizmek bile daha kolay tabiki daha çok uğraşanlar ve saatler harcayanlar vardır ama ben yinede söyliyim bölümü 17.38 den beri yazıyorum kalan günler kurguyu düşündüm zaten neyse sizi daha fazla bekletmeyeyim. Satır arasında yorum yaparsanız çoook sevinirim hadi bölüme geçelim.
Şarkı biraz bölümle âlakasız fakat, bu kitabı yazarken kullandıklarımdan biri dinleyerek okuyabilirsiniz.
____________İki ay.. okulun yanmasının ardından tam olarak iki ay geçmişti ve Jungkook iki aydır dışarıya adımını atmıyordu, evde canı sılıkıyordu fakat diğerleri meşguldü ve resmen iki aydır onu unutmuşlardı.
Şu iki aydır yanında olan, arada sık sık gelip onunla zaman geçiren tek kişi Taehyung'du.
Baekhyun'u ne zaman arasa ya meşgule atıyor yada kısaca meşgul olduğunu söyleyip telefonu kapatıyordu. Jimin zaten Yoongi ile beraber olduğu için neredeyse hiç telefonlarını açmıyor ve nadiren mesaj atıyordu. Evet şu anda yapayalnızdı.
Evde tek olduğu için paranoyaklaşmaya ve istemsizce birisinin hep onu izlediğini düşünmeye başlamıştı.
Odasından çok nadir çıkıyordu o da sadece yaşaması için ihtiyacı olan faaliyetlerini yerine getirmek içindi.
Şu iki aydır Taehyung ile görüşmediği zamanlarda sadece derslerine sarmıştı fakat son üç haftadır aklından Taehyung'u hiçbir şekilde aklından atamadığı için derslerine bile doğru düzgün odaklanamıyordu.
Her ne kadar bu şekilde yetiştirlmemiş olsa bile aklından onunla beraber olan ve çoğu ahlaksız olan sahneler geçiyordu.
Haftalardır yaptığı gibi bugünde uzun bir Taehyung'u düşünme seansının ardından, sonunda kafasını dağıtabilmiş ve derslerinin başına geçmişti.
_____
Taehyung evindi iki aydır sık sık ziyaret ettiği, ona arkadaşça yaklaştığı ve aklında kalıcı bir yere sahip olduğu kişiye gitmek için hazırlanıyordu. Arkadaşı ve adamı işlerini gayet güzel yapıyordu hatta o kadar başarılıydılar ki Baekhyun ve Jimin bu iki aydır yapılan sürprizlerin, yaklaşmaların ve derslerin onları Jungkook'tan uzak tutmak için olduğunu anlamamışlardı.
Siyah deri pantolonunun üzerine giyebileceği en iyi şeyin siyah, bir gömlek olduğuna karar vererek gömleğini giydi. Çekmecesine yönelip pantalonu için olan onlarca zincirden çok kalın olmayan bir tane seçerek pantalonuna takıp hemen alttaki çekmeceden kıyafetlerine uygun bir kemer alıp pantalonuna takarak görünüşünü tamamladı.
Kemerlerin olduğu çekmeceden bir türlü gözlerini ayıramıyordu çünkü, şeytan olmasının etkisiyle Jungkook ile kendisine çok normal gelse bile insanlara ahlaksız gelecek sahneler gözlerinin önünden teker teker geçiyordu.
İblisler yanına doluşmadan cehennemden çıkarak Jungkook'un evine gitmesi gerektiği için gizlice yeryüzüne çıkmıştı.
_____
Kapı çaldığında zil sesi yüzünden derse verdiği dikkatini komple kaybetmişti.
Şu iki aydır çalan her kapıya Baekhyun yada Jimin'in gelme beklentisi ile açsa da bugün kendi kabul etmese bile içinde bir yerlerde Taehyung'un gelmiş olma beklentisiyle aşağıya indi.
Kapıya açtığında Taehyung'u gördüğü için sevindi. Sonuçta iki aydır onu merak ederek ziyaret eden ve yalnız kalmasına izin vermeyen tek kişiydi.
Taehyung elindeki poşetlerle ile beraber içeriye girip poşetleri Jungkook'a uzatmıştı.
"Odandan dışarı yemek yemeye bile zor çıktığın için çok zorlanma yemeğinide odanda yap diye sıcak su ile kısa sürede hazır olan yemekler, su ısıtıcısı ve geçen sefer evde bulamadığın için neredeyse ağlayacak duruma geldiğinden dolayı birkaç koli meyveli süt aldım hangisinden istersen var doya doya iç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAINFUL | °Taekook (+18)
FanficJungkook karanlık ile aydınlık arasındaydı ve birini seçmek zorundaydı. Hangisini seçerse seçsin acı çekecekti. ••• "Ağlama meleğim... Yanaklarından süzülen damlalarda açan acı çiçekleri en büyük kâbusumun temelini inşa ediyor." Başlangıç: 18/12/202...