Selam ben geldim. Nasılsınız?
Umarım herşey yolundadır.Bölüme geçmeden önce birkaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle kitabın ana çifti değişmedi hâla ana çift Taehyung ve Jungkook. Yoonmin ile başladım çünkü kurguda taekook hemen âşık olmayacak ve yoonmin'e ilerleyen bölümlerde birşey olacak çok spoiler vermemek adına sadece bu kadar söyleyebilirim. Yani merak etmeyin ana çift hâla taekook onlar için de daha bir çok bölüm gelicek.
Oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın okumak çok keyifli oluyor ve sanırım bana göre bölüm yazmanin en keyifli yanıda sizin yorumlarınızı okumak.
Şimdi bölüme geçelim. 💕
"Annemi hiç tanımadım. Beni ve babamı ben daha küçükken terk etmiş ve kimse ondan haber alamamış."
"Annenden sana kalan özel bir eşya var mı?"
"Ne gibi?"
"Belki gözlük, tarak, kıyafet yada kadeh gibi?"
"Pek amin değilim.. Sadece oynadığım oyuncakların arasında futbolculara kupa olarak verdiğim birşey vardı ama şu anda nerede bilmiyorum."
"Anladım."
"İçeri gidelim mi?"
Taehyung, Jungkook'u onaylarcasına kafasını sallamıştı ve içeriye gitmişlerdi fakat hâla kafasının içindeki acaba o mu? Sorusuna daha net bir cevap bulmayı başaramamıştı.
_____
Baekhyun öğretmeninin odasında stresli bir şekilde öğretmeninin dudakları arasından çıkacak kelimeleri bekliyordu.
"Lafı uzatmayacağım benden önceki gelen öğretmeninin senin hakkında dediklerini duydum ve yazdıklarını okudum Baekhyun ve bir anda bu şekilde notlarınin yükselmesi şüphelendirmedi değil."
Baekhyun yavaşça yutkunur çünkü öğretmeninin şu anda ne ima ettiğini anlıyordu yada anladığıni sanıyordu.
"Hocam ben kopya filan çekmedim. Bundan şüphelenmeniz beni rahatsız etti."
"Sana kopya çektiğini söylediğimi hatırlamıyorum. Ayrıca diyeceğik şey bu değildi. Geldiğimden beri biyoloji dersinde bir yükselme görüyorum ve eğer istersen akşamları evimde sana özel ders verebilirim diyecektim ama istemezsen eğer sorun değil."
"Ne zaman başlarız?"
Hiç düşünmeden öğretmeninin söylediklerine yanıt vermesi ikisinide şaşırtsa bile bozuntuya vermediler.
"Yarın okuldan sonra kapıda beklerim."
"Tamam hocam."
_____
Baekhyun biyoloji öğretmeni ile kendisine göre heyecan verici bir konuşma yaptiktan sonra sınıfa dönerek sırasına oturdu.
Chanyeol'ün evine gideceğinin sevincine kapılmış ve çocukluk arkadaşının sınıfta olmadığını o koşarak sınıfa girene kadar fark bile etmemişti.
Chanyeol birkaç dakika sonra sınıfa gelerek yoklamayı almış ve ders anlatmaya başlamıştı.
Bütün sınıf pür dikkat hocayı dinliyordu, ve dersin ortasında aldıkları yanık kokusunun cam açık olduğu için dışarıdan geldiğini düşünmelerinin bir hata olduğunu, sınıfın kapısı yanmaya başlayana kadar anlayamamışlardı.
Öğrenciler panikle alevlerden kaçmaya çalışıyorlardı çünkü okulda yani onlara göre cehennem gibi olan bir yerde ölmek, ölmeden önce yapmak istedikleri şeyler lisetesinde kesinlikle yoktu.
Sınıfta hatta bütün okulda bir kaos vardı şu anda hiçkimse sınıftan çıkamıyordu ve alevler gitgide daha da fazlalaşıyordu bu durumda panik atak geçiren kişilerin ise hiçbir yardımı dokunmuyordu.
"Çocuklar sakin olun itfaiye yakında gelicektir lütfen panik yapmayın."
"Bize panik yapmamazı söyleyene kadar sınıfta çıkmamız için bir yol bulun hocam!"
Chanyeol istese engelleyebilirdi bütün yangını tek hareketi ile söndürebilirdi, fakat doğanın kanunlarını bozmaması ve olayı akışına bırakmasi gerekiyordu. Aksi taktirde itaat ettiği prensinin planlarının önüne büyük bir taş koymuş olurdu.
Sınıfın yanan kapısı dayanıksızdı ve birisinin sert vuruşu ile yere düşebilirdi. Üst sıniflar bunu fark etmiş olacaklar ki küçük olanlara yardım komuşlardı.
Sınıflarının kapısı itilerek sertçe yere düşürülmüştü zaten kapıdakilerin hepside üst sınıftı ve aralarında Taehyung vardı.
Sınıftakilerin yanına tek kişi olarak gitmişler ve hepsini eşyalarıyla beraber sakince sınıftan çıkartmaya başlamışlardı. O sırada Taehyung sınıfta sadece dört kişi kaldıklarında dumanlardan dolayı nefes problemi yaşayan Jungkook'u gördüğünde hemen yanına gitmiş ve dumanlardan biraz korunması için kendi tişörtünü çıkartıp burnu ile ağzına kapatarak dışarıya çıkarmış arkalarından da Chanyeol ve Baekhyun gelmişti.
_____
Bütün okul boşaltılıp herkes bahçeye çıkarıldıktan sonra itfaiyeciler gelmiş ve yangını söndürmüştü. Fakat okulun restore edilmesi ve yeniden eğitime açılabilmesi için bir dönem boyunca ders işlenemeyecekti.
Herkes bu dönem neler yapacaklarını arkadaşlarıyla tartışarak evin yolunu tutmuşlardı.
Hava güzeldi ama evlerine doğru yürüyen bu kez ylYoongi ve Jimin yerine Taehyung ve Chanyeol olan dörtlünün üzerinde kasvetli bir hava vardı.
Baekhyun biyoloji hocasını göremeyeceği için üzülüyordu fakat buna gerek yoktu çünkü öğretmeni ne olursa olsun ona ders vericekti.
Taehyung ise planlarını uygulayamayacağını düşünüyordu fakat kendiside hiçbirşeyin o kadehi almasının önüne geçemeyeceğini çok iyi biliyordu.
Jungkook sadece okul için üzülmüştü. Okulu seviyordu ve bir dönem boyunca evde okula gitkeden nasıl durabilecegi hakkında en ufak bir fikiri bile yoktu. Bu yangın onu kötü etkilemişti.
Chanyeol ise bu dönem herşeyin biteceğinden emin olsa bile hâla saçma insan okula giderek okulun restorasyonun yapılmasına yardım edeceği için mutsuzdu.
Her ne olursa olsun bu tatil herkes için planlama yapma kendine zaman ayırma ve dinlenmek için iyiydi, fakat bazıları için iyiden de öte mükkemmeldi. Özelliklede planlarını daha hızlı ve sorunsuz yürütmek isteyen bir şeytan için.
_____________
Ah umm şey selam. Evet bölüm biraz kısa oldu çünkü aklımda pek bir fikir yoktu ve ancak bu kadar yazabildim. Her hafta bölüm atamıyorum çünkü hem çok yoğunum hemde yazarken bir anda yazmıyorum yazıp siliyorum içime sinmediyse paragraflarca sili0 yeniden yazıyorum ve gözden geçiriyorum. Bende her hafta isterik her hafta aksatmadın 1000 yada 2000 yada daha fazla kelimelik bölümler yazıp paylaşmayı ama keske yapabilsem umarım bölümün kısalığı ve bu kadar geç kalmasindan dolayı bana kırılmamışsınızdır. Hepinizi çok seviyorum diğer bölümde görüşürüz. 💕
Buraya bir Chennem Prens'i bırakıp kaçıyorum edit bana ait 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAINFUL | °Taekook (+18)
Fiksi PenggemarJungkook karanlık ile aydınlık arasındaydı ve birini seçmek zorundaydı. Hangisini seçerse seçsin acı çekecekti. ••• "Ağlama meleğim... Yanaklarından süzülen damlalarda açan acı çiçekleri en büyük kâbusumun temelini inşa ediyor." Başlangıç: 18/12/202...