Merhabalar. Eğer bölüm bildirimi sanıp geldiyseniz öncelikle hepinizden özür diliyorum ama merak etmeyin yeni bölümü yazmaya çalışıyorum yakın bir zamanda gelecek.
Öncelikle üç tane duyurum olacak ikisi iyi biri kötü(?) Bu kitabı ilgilendirdiği için bölüm olarak duyuru atıyorum bu bir sûre burada kalır.
Öncelikle ben bu kitabı sanırsam 2020 civarında yazmaya başlamıştım ve üzerinden üç sene geçti. İlk kitabım olduğu için yazım yanlışları, çocuksu bir yazım tarzı ve bir çok saçma kısımlarla dolu. İlk yazdığım kitap olduğu için gayet normal olduğunu düşünüyorum ama hem konuyu tam düzgün oturtamamışım hem hızlı geçmişim hem de çoğu olayı detaylandırmadan yazdığım için çok basit kalmış ve bu artık beni rahatsız ediyor. Geri dönüp okuduğumda o zaman mükemmel olduğunu düşünerek yazdığımı hatırlıyorum fakat o zaman düşündüğümden daha da iyi yazabileceğimi biliyorum. Bu sebeple ilk bölümden itibaren kitabı düzenlemeye, biraz daha detay eklemeye genel olarak bir toparlamaya başlayacağım. Bunu yaparken kitabı kaldırmayacağım muhtemelen bölümleri kopyalayıp buradan yazılanları silerek onlar yerine düzenleniyor yazarım ve düzenledikten sonra tekrar aynı şekilde geri yüklerim. Tüm bir kitap düzenleme için kalkmayacak.
İkinci olarak kitabın biraz Yoonmin'e kaydığını fark ettim neden onlara daha fazla ağırlık verdiğimi inanın bilmiyorum ama bu durumdan dolayı kitabı düzenlerken birkaç yeni bölüm eklemeyi düşünüyorum çünkü Taekook basit bir çift değil ve bu çifti biraz daha işlememin daha iyi olacağına eminim. Eğer bu şekilde yaparsam yeni olan bölümleri duyuru olarack atacağım.
Som olarak kitabın finali yaklaştı muhtemelen son bölümlerdeyiz ve bu benim tamamladığım ilk kitabım olacak. Bu yüzden heyecanlıyım biraz da hüzünlüyüm kafamdaki bir dünyaya veda edeceğimden dolayı.
Bu kadardı. Affınıza sığınarak sizi yeni bölüm için birazcık daha bekleteceğim bir kitaba veda etmek kolay değil ama başaracağım.
Sizi seviyorum ❤️❤️
-Visha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAINFUL | °Taekook (+18)
FanficJungkook karanlık ile aydınlık arasındaydı ve birini seçmek zorundaydı. Hangisini seçerse seçsin acı çekecekti. ••• "Ağlama meleğim... Yanaklarından süzülen damlalarda açan acı çiçekleri en büyük kâbusumun temelini inşa ediyor." Başlangıç: 18/12/202...