4

1.9K 294 66
                                    

Hepinize merhaba !! Bugün minik bebek ekmeğimizin doğum günü !! Çok fazla şey yazmak isterdim ama asla bu konuda iyi değilim...

Hepinize iyi okumalar !! 



" Minho emin misin bir sorun olmayacağına. Ben daha sallanmaya başlamadan düşecek gibi hissediyorum. "

Minho, Jisung'un konuşması ile kararsız bir şekilde ona baktı. Elini çenesine getirerek bu durumu nasıl çözebileceğini düşündü ve aklıma gelen bir fikirle mutlulukla yerinde zıpladı.

" Jisung aklıma bir fikir geldi !"

Jisung sesine yansıyan mutluluk ile gülümseyerek konuştu.

" Gerçekten mi ?"

" Evet ama ilk önce salıncaktan kalkman gerekiyor."

Jisung kaşlarını çatarak sakince oturduğu yerden kalktı. Minho'nun aklına nasıl bir fikir gelmişti ki ? Ve bunun için neden salıncaktan kalkması gerekiyordu ?

Minho, Jisung kalktıktan sonra onun kalktığı yere oturdu ve ellerinden tutarak yüzünü kendisine çevirdi, son olarak da ellerini omuzlarını koydu.

" Jisung şimdi ayağını kaldırıp belime sarmanı istiyorum bu yüzden ayağını ben tutacağım korkmana gerek yok. " dedi ve Jisung'un bir ayağını tutarak beline bağladı ve diğeri içinde aynısını yaptı.

Jisung kucağına oturduğunda sallanmak için hazırlardı.

" Sanırım şimdi sallanabiliriz ne dersin ?"

" S-sanırım. "

" Düşmemek için ellerini omuzlarıma sarabilirsin."

" Tamam." Jisung, Minho'nun kucağında olduğu için hissettiği utanç ile sessizce onun dediği her şeyi onaylamak ile yetiniyordu.

Minho omuzlarına sarılan kolları hissettikten sonra yavaşça sallanmaya başladı.

"Düşmeyiz değil mi ?"

" Jisung eğer bu şekilde düşünürsen hiçbir zevk alamazsın. Bu yüzden bırak seni sallıyayım sende bundan keyif almana bak. "

Minho düşüncelerini yumuşak bir biçimde söyledikten sonra biraz daha hızlandı.

Jisung saçları arasından geçen rüzgarı hissettiğinde kendini hiç olmadığı kadar özgür hissediyordu.

Daha önce hiç kimse ona bu konularda yardım etmemişti bu yüzden daha bir gün önce tanışmış olduğu bu çocuğa güvenmeyi seçti.

" Nasıl hissediyorsun ?"

" Kendimi bir kuş kadar özgür hissediyorum. "

" Değil mi ? "

" Kesinlikle o küçük kızın söylediği kadar güzel bir şey keşke her zaman bunu hissedebilsem. "

Minho, Jisung'un söylediği cümle ile yüzüne hüzünlü  bir gülüş yerleştirdi. " Bunu istediğin her zaman sana yardımcı olmak için burada olacağım. "

Jisung gülümsedi ve sessizce mırıldandı. " Teşekkür ederim Minho. "

İkisi bunun üzerinde hiçbir şey söylemeden sessizce sallanmaya devam ettiler. Ama Jisung belli bir süreden sonra hissettiği soğuk rüzgar yüzünden olduğu yerde hafifçe titremeye başladı. Bunu hisseden Minho ise artık durması gerektiğini anladı ve yavaşça durdular. 

" Bu kadar mıydı ? "

Minho, Jisung'un masum sorusu ile hafifçe kıkırdadı. 

" Evet. Daha fazla mı sallanmak istiyordun ? " 

" Evet daha sallanabilirdik. "

" Üşüdüğünü düşünmüştüm. "

" Aslında evet üşüdüm ama yine de sallanmaya devam etmek istiyordum. "

" İnan bana Jisung bende bunu isterdim ama seni çoktan aramaya başlamış olabilirler. "

" Ah! Haklısın. " Jisung'un sesi farkındalık ile kelimesinin sonuna doğru kısılmıştı. Minho gülümsedi ve rüzgar yüzünden Jisung'un gözlerine gelen saçlarını çekti. 

Bir süre Jisung'un kusursuz olan yüzünü inceledi ve sonra konuşmaya başladı. 

" Sanırım artık geri dönmeliyiz. Buradan inmende sana yardımcı olacağım sadece ayağa kalkman yeterli. " 

Jisung, Minho'yu onaylayarak otruduğu yerden kalktı ve Minho'nun ona yardım etmesine izin verdi. 

İkisi'de indikten sonra Minho parmaklarını Jisung'un parmakları arasından geçirdi ve yürümeye başladılar. 

Minho onunla zaman geçirdiği ve onu mutlu edebildiği için hiç olmadığı kadar mutluydu zaten başından beri ona ilgi duyuyordu. 

Bir kaç adım konuşmadan yürüdüklerinde Minho göğüs kafesinde hissettiği ağrı ile olduğu yerde durdu. 

" Ne oldu Minho ? "

Minho hiçbir şey söylemeden elini Jisung'un elleri arasında çekti ve ilacını çıkararak içinden bir tane alıp hemen yuttu. 

" Hiç-hiçbir şey. " 

Jisung merakla soru sormaya devam etti. " Neden elimi bıraktın ? "

" Sadece saate bakmak için telefonumu çıkarmam gerekiyordu üzgünüm bir daha ellerini bırakmayacağım. "

Umarım beğenmişsinizdir  ^^ Kendinize dikkat edin !! Sizleri seviyorum !!

I See | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin