TEŞEKKÜRLER

1.7K 139 230
                                    

Evet çok hızlı bir final oldu ama hikaye benim için çok ağır bir konuydu. Yani ben normalde kendimi mutlu etmek etrafımı mutlu etmek için yazıyorum ya da en azından mutlu edebilmek için yazıyorum. Ama bu fici yazarken daha çok bunaldığımı hissettim bunun için hepinizden özür dilerim.

Normalde finali tahmin ettiğiniz gibi angst bitecekti ama zaten hayattan bıkmış birisi olarak dedim ki bu kötülüğü yapmayayım ve böyle değişik bir son yazdım. Ama açıkçası final beni tatmin etti en azından Minho ölmedi ve Jisung ile gerçek hayatta karşılaştı.

Ama hikaye burada bitmedi eğer yazabilirsem onların hikayesini devam ettireceğim yani ikinci bir kitabı yazacağım. En azından öyle umuyorum. Planlarım arasında bu kesinlikle var.

Ve bu yolun başından itibaren benimle olduğunuz ve beni tek başıma hissettirmediğiniz için hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Gerçekten hepinizle aramda bir bağ var gibi artık. Yani ne desem bilemiyorum ama hepiniz teker teker benim için çok değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum kendinize dikkat edin 🥺.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SORULAR KISMI ;

1- En sevdiğiniz karakter kimdi ?

2- Son bölüm sizi tatmin etti mi ?

3- En sevdiğiniz olay neydi ?

4- Bu kitabı tanımlamak isteseniz nasıl tanımlarsınız ?

5- Kitapla ilgili eksik olduğunu düşündüğünüz bir yer var mı ?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sizleri seviyorum 💕 kendinize dikkat edin !!

Ve son kez burada olduğunuz için teşekkür ederim.

I See | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin