-Ráno-Namjoon-
Vstal som ako prvý a tak som sa rozhodol, že urobím Y/N radosť a donesiem jej raňajky do postele. Potichu som vyšiel z izby a došiel dole do jedálne kde už sedel Jin a Hobi.
,,Dobré ráno Joon." Hobi na mňa skríkol cez celú jedáleň a slniečkovsky sa na mňa usmial. Jin iba kývol hlavou na pozdrav lebo mal plné ústa jedla.
,,Čaute chalani." Pozdravil som ich a začal brať jedlo zo stola.
,,Ty nejdeš jesť tu?" opýtal sa ma Jin keď dožul.
,,Nie, rozhodol som sa, že donesiem Y/N raňajky a najem sa s ňou." Usmial som sa a položil som jedlo na striebornú tácku. Obidvaja s úsmevom prikývli a ja som si to nasmeroval naspäť do izby. Vošiel som dnu a Y/N ešte spala. Bola strašne zlatá. Tácku som položil vedľa nej a začal ju budiť bozkami všade po tvári. Po chvíli sa zobudila s menším mrnčaním ale s úsmevom na tvári.
,,Ahoj Joonie." Povedala s trochu chrapľavým hlasom a dala mi pusu na tvár.
,,Ahoj láska. Si hladná?" milo som sa jej opýtal a pohladil ju po vlasoch. Ona jemne prikývla a sadla si.
,,Tak nech sa páči. Pre dámu." Podal som jej tácku na ktorej boli croissanty a pomarančový džús. Y/N sa rozžiarili oči a ja som sa nad tým zasmial.
,,Ty jesť nebudeš?" opýtala sa ma a napila sa džúsu.
,,Nie, nie som hladný." Usmial som sa ďalej na ňu pozeral ako je.
,,No tak to nie, dnes je pred nami dlhý deň tak sa pekne naješ." Povedala vážne a strčila mi do úst crissoant s džemom. Ja som sa na ňu usmiala začal jesť.
,,A kam dnes ideme, že budeme mať dlhý deň? Veď dnes máme voľno od natáčania." Zvedavo som sa jej opýtal a ona sa usmiala.
,,S Viki sme sa rozhodli, že dnes pôjdeme na túru do lesa. Nepovedali sme vám to včera lebo vieme, že by ste protestovali tak teraz vám to povieme." Zasmiala sa. Čo? Kam na túru? Ja som mal dnes v pláne oddychovať pri bazéne. Zamračil som sa na ňu a našpúlil spodnú peru.
,,Ale mne sa nikam nechce. Dnes máme mať voľno." Povedal som smutne a ľahol si do mäkkých perín.
,,Veď to nebude až také strašné. Pod' prídu aj chalani so Stray kids. Bude sranda." Ľahla si na mňa a urobila tie jej psie oči.
,,Dobre, ale budeš sa držať pri mne aby sa okolo neobšmietal Hyunjin." Povedal som vážne a ona s úsmevom prikývla. Mazlili sme sa keď v tom prišla Y/N správa. Pozrela sa kto jej píše. Bola to Viki.
,,Oki tak ty sa obleč a mi s Viki ideme ponaháňať chalanov." Oznámila mi a už jej nebolo. Ja som si povzdychol a začal sa obliekať.
-Viki-
Už som chcela začať Y/N trieskať na dvere, že kde do pekla je keď v tom sa v nich objavila.
,,No konečne. Tak poďme. U Yoongiho to bude brutálne ťažké. Povedal by som až samovražda." Zasmiala som sa a ťahala ju ku Yoongiho izbe. Jemne som zaklopala a otvoril nám Hobi. Ešte nič nestihol povedať a Y/N hneď spustila.
,,Nič sa nepýtaj. Za 20 minút dole vo vestibule. Ideme na túru tak makaj. Yoongi ešte spí?" hobi pred nami stál ako socha a snažil sa spracovať čo sa práve deje. Zamávala som mu rukou pred tvárou a ona konečne prebral.
,,Ehm čo...T-teda hej ešte spí." Nervózne sa usmial a utekal sa obliekať. Tak a teraz ta ťažšia časť. Prišli sme potichu ku Yoongiho posteli a začali ho budiť.
YOU ARE READING
PREČO? /RM~
FanfictionPrečo to čo sa nám stane sa stane práve nám? Ju je to možno trochu deep ale no čo už. Ako sa z niekoho môže stať ARMY z minúty na minútu? Moja good kamoška zo mňa urobila ARMY a je to asi najlepšia vec na svete...akurát s tým prichádzajú aj depky, ž...